Жонгүүг: ганцхан удаа! Би чамаас гуйя Мина ганцхан удаа!
Би: чи хэддэх удаагаа ингэж хэлж байгаа билээ?
Жонгүүг: ээлдээ гуйж байна шдээ~
Жин: би түүнийг өөрийн биеэр харж бүрэн бүтэн авч ирнэ гэж амлаж байна.
Би: хнн! Та ч тэрнээс дутахгүй үхээнц юм орж ирдэг биз дээ
Намжүүн: Мина~
Би: та ч бас! Мина ах нь яах вэ? Эмэгтэй хүмүүс яагаад намайг тоодоггүй юм бэ! Би ер нь хэн юм бэ? Төмс юм уу? Би яах гэж төрсөн юм бэ? Төмсний нухаш болох гэж үү? Гээд л уйлаад байдаг байж.
Жонгүүг: ээ Мина~ удахгүй чиний минь хэвлийд бойжиж буй үр минь төрчихөөр би ингэж гуйхгүй ээ.
Хусог: худлаа худлаа. Наадах чинь одоо хүүхэд томрохоос өмнө гээд л уугаад байна.
Жимин: дараа нь хүүхэд эхнэр хүүхэд авахаас өмнө ууя гээд л ууна.
Хусог: нилээн хөгширөхөөрөө үхэхээсээ өмнө уунаа гээд л чамаас гуйж гарна даа.
Юнги: хөөе та нар Жонгүүгийг хамт явуулья гэж гуйх ёстой болохоос биш ингэж гал дээр тос нэмэхгүй шүү!
Тэхён: яаая.
Жин: яасан бэ?
Тэхён: гал дээр тос хийж байна гээд төсөөлсөн чинь гар түлэгдэж байгаа юм шиг өвдөж байна шд~ *гараа үрэх*
Жимин: тэгвэл чи самбрыг хумсаараа маажиж байна гээд боддоо.
Тэхён: ЯАА! *чихээ дарах*
Жимин: тэгвэл шаазан тавгийг хутгаар-- *амыг нь дарах*
Жин: болиоч!
Жонгүүг: ганцхан удаа! Би баяр болгоноор ганцхан удаа л ганцхан гэж хэлдэг шдээ.
Би: чиний тэр баяр чинь долоо хоног бүр тохиогоод байгааг мэдэж байна уу!
Би: үгүй ээ ижил хүстнээ дэмжих өдөр, хөгжлийн бэрхшээлтнүүдийн тэтгэлэг нэмэгдэх, өндөр настнуудыг хамгаалах өдрөөр та нар баярладаг нь яаж байгаа юм!
Намжүүн: т-тэр чинь Тэхёны санаа.
Би: тэгж л таараа.
Жонгүүг: Мина? *алгаа хавсрах*
Би: за яахав харин чи маргааш ах нарыгаа дагуулаад явна уу ганцаараа явна уу ямартай ч яваад хүүхдийнхээ өрөөг янзална шүү!
Жонгүүг: амлаж байна. Би өөрийн хөөрхөн нүдээр амлья.
Би: чи аль хэдийн нүдээ гурван удаа шүдээ таван удаа наад царайгаараа арван удаа амлаад алдчихсанаа мэдэж байна уу
YOU ARE READING
My Bunny /ДУУССАН/
RomanceӨмнө нь уулзаж байгаагүй ах нартай минь хамт манайд амьдрахаар ирсэн дэггүй залуу. Чи ч бас надад таалагдаж байна.