EBD - 1 "İlk Gün"

3K 65 10
                                    

Yangının üzerinden sadece 2 hafta geçmişti. Kaderin yarası hâlâ kapanmamıştı. Bizim yaralarımız kapanmadı ama Kaderinki kadar büyük değildi yaralarımız. Bu içten içe düşünmemi yarıda kesen tek şey Kaderin alarmıydı.

Eylül "Kader kapat şunu ya uyuyalım 6.30a alarm kurmak nedir?"dedim. Gerçi ben uyanıktım zaten sadece kızların uyanmasını istemiyordum. Dün geç yatmıştık. Uykuları vardır.

Eylül "Kader sana diyorum." Dedim.

Kader "Tamam ya. Hadi kalkın!"diye bağırdı Kader.

Cemre "of Kader benim dersim 10da başlıyor. Saat daha 6.30 izin ver 8e kadar uyuyayım."dedi.

Eylül "Evet Kader ya." Diye Cemreye destek çıktım.

Kader "Eğer tuvaletten döndüğümde kalkmış olmazsanız sizi ıslatarak uyandırırım. Dedi.

Eylül "Cemre kalkalımda sussun." Dedim. Kalktık. Kader kalktığımızı görünce tuvalete gitti. Giyinip yurttan çıktık...

&Derste&

Hoca bir şeyler anlatıyordu ama yetişemiyordum.

Hoca "Eylüldü değil mi?"dedi kafamı kaldırıp baktığımda bana bakıyordu.

Eylül "evet benim."

Hoca "her şeyi not etmene gerek yok Eylülcüm. Kitapta varlar zaten."

Eylül "Peki."dedim.

Hoca "Çıkabilirsiniz çocuklar." Dedi. Kitaplarımı toplayıp kantine gittik hepimiz orda buluşacaktık her aralarda. Serkan ve Cemre ele ele tutuşmuş gülerek geliyorlardı. Onları bu şekilde görünce gerçekten mutlu oluyordum. Birbirlerine çok yakışıyorlardı. Serkan Cemreyi mutlu edebiliyordu. Cemrede Serkanı.

Cemre :Eylül dersin nasıl geçti?"

Eylül "İyi geçtiğini söyleyemem sizin nasıl geçti?"

Cemre&Serkan "Çok iyi. Senin neden iyi geçmedi?"

Eylül "Bu kadar zor olacağını tahmin etmezdim açıkçası. Hocanın söylediği her şeyi yazdım. Bu 4 sene çok iyi çalışmam lazım."dedim.

Cemre "Ilahi Eylül dert ettiğin şeye bak. Sen çalışkan bir kızsın. Her şeyin üstesinden gelirsin"dedi.

Eylül "Umarım Cemre"dedim. O sırada Güney Kader Meral ve Mert geldi. Mertin yanında tanımadığım biri vardı. Sarı saçlı mavi gözlü.

Mert "Gençler. Bu benim arkadaşım Ali. Kendisi çocuk şubede komiser. Sizinle tanıştırmak istedim."

Ali "Merhaba"

Herkes "Merhaba" deyip kendilerini tanıştırdılar.

Eylül "Ben Eylül Sosyal Hizmetler bölümündeyim."demekle yetindim.

Ali "Memnun oldum"

Eylül "Bende"dedim. Yerime oturdum.

Meral "Ayy neyse. Bakıyorum tüm canısılarım toplanmış. Siz ikiniz hariç"dedi Serkan ve Cemreyi kast ederek. Cemre ve Serkan bu duruma çok bozulmuştu.

Eylül "Ya Meral yapma artık ya. Bak onları mutlu görünce bende çok mutlu oluyorum. Lütfen artık böyle davranma onlara. Üzülüyorum bak"dedim.

Meral "Hiç bilemiyorum valla canısı! Sen sapık Kemal'in elindeyken bunlar senden gizli aşk yaşıyorlardı! Sen orda aç susuz ölüyordun o kafesin içinde! Bunlar burda aşk yaşıyordu!"

Güney "Valla Cemre Serkan kusura bakmayın ama Meral haklı. Kız orda ölüyordu siz burda aşk yaşıyordunuz"

Serkan "Tamam kardeşim biliyoruz. Aptallık ettik. Ama Eylül şuan mutlu. Üzgün müsün yoksa Eylül?"

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin