EBD - 4 "Şempanze Suratlı"

1.3K 59 10
                                    

Eylül "Senin sevgilin...."

Ali "Senin sevgilin Eylül'e aşık... Hâlâ!"

Cemre "Ne?! S-serkan? Ali yalan söylüyor değil mi? Sen beni seviyorsun? O notu sen mi yazdın yoksa? O notu Eylül'e sen mi yazdın?!!"

Serkan "Evet ben yazdım! Sen beni mutlu edemiyorsun anladın mı?! Ben seninle mutlu olurum sandım ama sen beni mutlu etmiyorsun Cemre!! Sanki evliymişiz gibi davranıyorsun! Biz evli değiliz! İnsanlar bu kadar yakınlaşmamızı görse evli sanacak! Yapma Cemre yapma!"

Cemre "Bundan sonra zaten sen istesende yapmam! Çünkü hayatında Cemre diye birisi yok! Sanada yazıklar olsun Eylül!"deyip gitti.

Eylül "Allah senin belanı versin!"deyip Serkana sert bir tokat attım. Attığım tokattan dolayı şaşırmış olacak ki olduğu yerde kalakaldı.

Ali "Eylül biraz konuşalım mı?"

Serkan "Konuşamazsınız! Sen bi gitsene ya sevgililerin arasına girilmez!"

Ali "Eylüle sordum ben sana değil."

Eylül "Olur konuşalım." Serkanı öylece orda bırakıp kantine gittik.

Eylül "Evet seni dinliyorum"

Ali "Dün gece neden öyle kaçtın? Nereye geç kaldın?"

Eylül "Bak bunlar seni ilgilendirmez. Hem neden soruyorsun?"

Ali "Çünkü sen gittikten sonra hemşireler bana kızdı."

Eylül "Bak benim annem yok babam yok kardeşlerim var ve yurtta kalıyorum anladın mı? Yurt saatimiz var bizim 6dan sonra Yurda girmek yasak diye"

Ali "Sen yurtta mı kalıyorsun? Sebebi var mı?" Daha yeni tanıdığım birine üvey babam beni taciz etti annem inanmadı yetimhaneye bıraktı diyemem.

Eylül "Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. Konuşma bitti mi?"

Ali "İyi. Bitti. Gidebilirsin" birde trip atıyor ya! Şu gözlerle bana bakmıyor. Gözlerini görmemi istemiyor mu ki? Benim öyle gözüm olsa... gerçi benim gözümde koyu yeşile yakın tonlarda...

Eylül "Peki ben derse giriyorum"

Ali "İyi dersler"deyip masadan kalktı ve gitti. En azından teşekkür etmemi bekleseydi şempanze suratlı! Derse girdim. Akşam Cemreyle iyice bir konuşmam lazımdı...

&&&

Derslerim sonunda bitmişti. Çıktığımda Kader beni durdurdu.

Meral "Eylül yurdun yolu bu tarafta nereye gidiyorsun?"

Eylül "Songüllere gidiyorum. Gelmek ister misin?"

Meral "Tabii ki canısı! Hem Songülü özlemiştim. Gel arabam burda beraber gidelim"

Eylül "Yürüsek daha iyi?"

Meral "Çabucak gidelim daha erken görürüz hem Songülü"

Eylül "Tamam o zaman"dedim. Arabasına bindim. Songüllere doğru sürmeye başladı.

Meral "Cemre bugün ağlıyordu. Ne olduğunu biliyor musun?"

Eylül "Olaylar çok karışık Meral. Bugün yurda gelirsin anlatırım"

Meral "Ama ben meraklı bir kızım. Bana şimdi anlat"

Eylül "Cemre defterimin arasında not bulmuş aşk mektubu gibi. Bu notu Serkan yazmış. Cemre Serkanın yazdığını öğrendi Serkanda beni mutlu edemiyorsun diye bağırdı Cemrede gitti. Bu yüzden. Serkan... çok fazla oldu!"

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin