EBD - 19 "Bize katılmak ister misiniz?"

896 44 3
                                    

Yaklaşık 8 saattir bizi rehin alan adamların elindeyiz ve bize Eylül'ün yerini soruyorlar. Ama bilmiyorlar ki yerini bilmediğimizi.

Meral "Ya abi bizde bilmiyoruz Eylül'ün yerini! Bırakın bizi lütfen"dedi.

Cemre "Evet ya bilmiyoruz lütfen bırakın bizi biz size ne yaptık?"

x "Kesin lan ağlamayı! Eylül ve Ali nerede!"

Meral "Bilm..."demesine kalmadan kapı çaldı. Adam sessiz olmamızı söyledi. Kapının arkasına geçti. Kapıyı açtı.

Fadik "Kızl...."

Cemre "Fadik kaç!"diye bağırdım. Fadik kaçamadan adam onu yakaladı.

Fadik "Bırak beni bak çok kötü olur"

x "Öyle mi? Cemre hanımın ve Meral Hanım'ın arkadaşıysan Eylül'ünde arkadaşısındır. Söyle bakalım amirin ve Eylül nerede?"

Fadik "Hıhı bende söyleyecektim zaten!"diye bağırdığında Meral ve ben şaşkınlıkla Fadiğe bakmıştık.

Meral "Fadik ellerinde silah var bağırmasana"dedi sessizce.

Fadik "Kızlar planım var bekleyin"dedi sessizce.

Fadik "Bizi bırakmazsan seni çok kötü yaparım bak!"dedi

x "Elimdesin lan nereye kaçacaksın?!"dedi.

Fadik "İmdaaaat!!!! kurtarın bizi!!"diye bağırınca adam elindeki silahla tavana ateş etti. Tavanda delik çıktı. Daha sonra kapı çaldı.

Songül "Kızlar iyi misiniz?"

Fadik "Songül hemen polise git!"diye bağırdı.

Cemre "Fadik çok iyisin"dedim. Güzel plan yapmış. Fadik bana bakarak gülümsedi ve göz kırptı.

x "Şimdi ne yapayım lan ben seni?!"dedi

Meral "Hadi Fadik buna da çözüm bul"

Fadik "Ben bunu düşünmemiştim ki"diye cevap verdi.

x "Son duanızı edin lan!"

Meral "Bismill.."

Cemre " Meral napıyorsun!"

Meral " Cemre öldük biz anladın mı? Polisler gelene kadar çürümemiz başlar bile! Dua edipte öleyim bari!"

Fadik "Saçmalama Meral. Kimseye bir şey olmayacak."dedi. Fadiği adam hala bağlayamamıştı. Ellerinden tutuyordu. Fadiğe işaret verdim. Adama vurması için. Daha sonra elimdeki ipten gizlice kurtulunca ip yere düşüp adamın dikkatini çekti.

x "Lan sen ne za... ah!"diye bağırdı. Çünkü Fadik karnına tekme atmıştı. Bende adamın üzerine atlayıp silahı aldım. Fadik arkasındaki kelepçeleri çıkarıp adamın ellerine geçirdi. Kilitledi. Silahı benim elimden aldı.

Fadik "Ulan salak adam. ben sana demedim mi lan çok kötü olur diye! Sonunda sizi de yakaladık. Diğer adam nerde?"

Cemre "Doğru. Adam markete gitti Fadik. Yemek almak için. Tam 8 saattir burdalar."

Fadik "Tamam. Meral'i çöz sen."dedi. Daha sonra aşağıdan megafonla çıkan bir ses işittik.

polis "Çakır! Hemen kızları rahat bırak! Arkadaşın bizim elimizde!"dedi.

Fadik "Ben bunu bir teslim edeyim kızlar. Diğeri yakalanmış"dedi. Adamı ensesinden tutup götürdü. Daha sonra Songül geldi.

Songül "Kızlar iyi misiniz?"dedi.

Meral "İyiyiz Songül. Merak etme."

Cemre "Çürümemiz geç başlayacak anlaşılan"dedim gülerek. Meral gözlerini devirdi.

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin