EBD - 10 "Songül Hamile"

935 42 1
                                    

Eylül "Neriman Hanım"

Neriman "Ay yavaş olsana kızım! Bir dakika? Senin bu saatte dışarda ne işin var evladım?"

Eylül "Şey.. biraz hava alayım dedim Neriman Hanım"

Neriman "Yeter bu kadar hava almak hadi içeri gir bakayım"

Eylül "Peki Neriman Hanım"dedim ve odaya geri döndüm. Montumu çıkarttım. Yatağa yattım. Yaklaşık 30 dakika sonra odaya kızlar geldi. Üstlerini değiştirip yatağa oturdular.

Cemre&Kader "Evet anlat"

Eylül "Neyi?"

Cemre "Neden aniden çıkıp gittin"

Eylül "Ya kendimi pek iyi hissetmiyordum o yüzden"

Kader "İnanalım mı? Ama eğer başka bir sebep varsa darılırız bak"

Eylül "Ya demeyin öyle"

Cemre "Başka bir sebep var ve bize söylemiyorsun Eylül"

Eylül "Ya of tamam anlatacağım. Ali'nin şubeden Deniz adında bir çocuk varmış. Bu Fadikle iddiaya girmiş. Ali beni kaç günde tavlar diye. Ali gelmeden birkaç dakika önce Fadik geldi Songüllere. Bana anlattı. Aliye başta bir şey çaktırmayacaktım ama dayanamadım. Daha sonra biraz tartıştık. Sonra yurda geldi. Konuştuk yarın özür amaçlı yemeğe davet etti"

Kader "Sen ne dedin?"

Cemre "Ne diyecek Kader? Evet dedi tabi"dediğinde ona hızla yastık fırlattım.

Eylül "Ya Cemre deme öyle"

Cemre "Kabul ettin ama"

Eylül "Ne yapayım kabul ettim"

Kader "Yarın çok güzel olacak gibi bir his var içimde."

Cemre "Aynen"

Gülümsedim.

Eylül "Kızlar hadi yatın yarın işe gideceğiz! Ama yemek? Ya kızlar! Ben ne yapacağım?"

Kader "Biz hallederiz. Biz bir şekilde izin alırız"

Eylül "Kızlar emin misiniz?"

Cemre "Emin olmasak konuşmayız"

Eylül "Ya kızlar siz varya cansınız can!"deyip ikisine birden sarıldım. Yarın mükemmel olacaktı...

&&&

Uyandığımız gibi yüzümüzü yıkayıp dişlerimizi fırçaladık. Giyinip defterlerimizi elimize aldık. Yurttan çıktık. Üniversiteye gidip kendi bölümlerimize dağıldık derse olduğumdan daha fazla hazırdım...

&&&

Dersten çıktığımda mutluydum çünkü konuyu iyi bir şekilde anlamıştım.

Cemre "Eylül sen direk Merale gidiyorsun. O seni hazırlayacak. Biz işe gidiyoruz"

Eylül "Tamam kızlar görüşürüz"dedim. Saat 4ü 20 geçiyordu. Harika daha çok zamanım var. Önce yeni aldığımız evin önüne gidip doğru anahtarı aldım. Daha sonra dolmuşa binip Meralin evinin önünde indim. İçeriye girip zile bastım. Kapı yardımcı tarafından açıldı.

Ayşe "Siz içeri geçin ben Meral Hanımı çağırayım"

Eylül "Peki sağ olun"dedim. İçeri geçip koltuğa oturdum. Birkaç dakika bekledim.

Meral "Ayy canısı hoşgeldin. Duyduğum haberler karşısında şoka uğradım. Çok mutlu oldum hemen gel seni hazırlayalım"

Eylül "Tamam canısı sakin ol"

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin