EBD - 6 "Benimle Çıkar Mısın?"

1.3K 49 0
                                    

Dersim bittikten sonra Yurda gidip hazırlandım. O sırada Ali aradı. Yanıtladım.

Ali "Merhaba"

Eylül "Merhaba"

Ali "Ya şeyy.. ben seni nerden alacaktım?"

Eylül "Ya almana gerek yok ben gelirim sıkıntı etme"

Ali "Olmaz öyle şey. Yurt? Yurda geleyim değil mi? Güzel seçim"

Eylül "Tamam"dedim gülerek.

Ali "Niye gülüyorsun ya komik mi?"dedi. Gülüyordu çok belliydi.

Eylül "Sen niye gülüyorsun acaba?"

Ali "Ben kendime gülebilirim"dedi. Uzaktan gelen Neriman Cadısını gördüm.

Eylül "Ali Neriman Gudubeti geliyor kapatmam gerek"

Ali "Tamam görüşürüz"

Eylül "Görüşürüz"deyip kapadım.

Neriman "Nereye Eylül Hanım?"

Eylül "Şey.. liseden bir arkadaşımla buluşacaktım Neriman Hanım"

Neriman "Eğer bu seferde geç kalırsan ne olacağını bilmiyorsun ama öğrenirsin"

Eylül "Peki Neriman Hanım"dedim. Saat 4e 10 vardı. Burda durup Neriman Hanımın konuştuklarını dinlemektense yurdun önünde beklemeyi tercih ederdim. Yurdun önüne indim. Biraz bekledim. Sonra Alinin geldiğini fark ettim. Arabasını hemen önümde durdurdu. Arabadan indi. Yanıma geldi ve sarıldı.

Ali "Selam"

Eylül "Selam"

Ali "Nasılsın?"

Eylül "İyiyim sen?"

Ali "Ben mi? Ben süperim. Iı şeyy arabaya binmek ister misin?" Ona sadece bakmakla yetindim. Çok tuhaf davranıyor.

Ali "Saçma oldu evet. Hadi geç"dedi. Onu dinleyip arabaya bindim.

Eylül "Nereye gidiyoruz?"

Ali "Bilmem sen seç. Sahile mi gitmek istersin yoksa sinemaya falan mı?"

Eylül "Benim için fark etmez"

Ali "Ama sana sordum. Sen seç"

Eylül "Sinemaya gidelim o zaman"

Ali "Harika. Bugün çok koşturdum Sahilde yürüme fikri pek güzel değildi"dedi. Onun bu hâline güldüm. Sinema salonuna gittik. Biletlerimizi alıp yerimize geçtik...

Aliden

Salon karanlıktı. Yerlerimize geçtik. Filmin ortalarına geldik. Eylül çok kez gülmüştü filme. Ben filmi değil onu izliyordum. Eline uzandı elim. Elini tuttum. Eylülün gözleri önce elimize sonrada bana yoğunlaştı. Ona gülümsüyordum. O koyu yeşil gözlerinden alamıyordum kendimi. Öylesine güzellerdi ki... tarif edilemezdi.

Eylül "şeyy... ben biraz terledim mi ne? Lavaboya gidip geliyorum hemen"dedi

Ali "Bekliyorum"dedim. Acaba sevmiyor muydu beni? Bunu birazdan öğrenecektim...

Eylülden

Lavaboya gittiğim gibi elimi yüzümü yıkadım. Resmen elimi tuttu. Aynada kendime bakıyordum. Bir yandanda deliler gibi gülümsüyordum. Alinin tuhaf davranmasının sebebi bu muydu yani? Şimdi anladığım kadarıyla beni seviyor? Ben sadece hoşlanıyordum. Fazlası henüz değildi. Ama beni sevmesi çok hoşuma gitmişti. Elimi yüzümü kurulayıp salona döndüm. Filmin en az 10 dakikasını kaçırmış olmam umrumda değildi şuan.

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin