EBD - 18 "Eylül benden çoktan vazgeçmiş belli"

994 48 3
                                    

Silah sesinden sonra gözlerimi açtığımda yanımızda duran adam yerde kanlar içinde yatıyordu. Bir insanı bu şekilde görmeye alışık değildim. Korkmuştum.

Eylül "Ali sen ne yaptın?"

Ali "Seni korudum Eylül! Beni dinleseydin bunlar olmazdı! O ağzını kapatsaydın şuan ne bu adam vurulacaktı nede sen! Kalk ayağı Eylül"dedi. Ayağı kalktım.

Eylül "Ali ben özür dilerim"

Ali "Al bu silahı Eylül"dedi. Ne yapacağını kestiremiyordum. Elime aldım. Kendine doğrulttu silahı.

Eylül "Ali ne yapıyorsun?!"

Ali "Vurmak zorundasın artık beni. Sen bir kere vurmazsan onlar öldürene kadar vuracaklar."

Eylül "Ali hayır! B-bak gel kaçalım?"

Ali "Eylül sen bu işi çocuk oyuncağı mı sanıyorsun? Vurmak zorundasın! Hadi Eylül"dedi. Tetiği zorla çektirdi. Silahı yere fırlattım.

Eylül "Olmaz Ali ben bunu yapamam. Ben sevd... ben birini vuramam"

Ali "Vurmak zorundasın. Hadi Eyl.."demesine kalmadan bir silah sesi daha duyuldu. Alinin hemen arkasında Fadik vardı. Silahı elindeydi.

Ali "Fadik? Senin burda ne işin var?"

Fadik "Her şeyi öğrendim amirim. Söz veriyorum kimseue söylemem. Hadi yürüyün sizi kurtarmaya geldim"dedi. Fadik bunu deyince gülümsedim. Aliyi vurmak zorunda değildim artık. Ali bana baktı. Ben zaten ona bakıyordum. Uzun süre bakıştık.

Fadik "Komiserim bakışmanız bittiyse gidelim mi?"

Ali "Gidelim"dedi. Fadik ilerlerken durdu. Arkasını döndü bir elini boynuma doladı. Yürümemde yardımcı oldu.

Fadik "Ağlama artık sende bak geçti her şey"

Ali "Hiçbir şey geçmedi Fadik. Yalan atıp umutlandırma kızı"

Fadik "Kızı derken amirim? Sevgiliniz o sizin"

Ali "Değil Fadik. Ona sakın yaptığım şeyi anlatma bilmiyor. Biz onunla birlikte olamayız Fadik. Kapat çeneni şimdi"dedi. Ben ise bir şey demedim. Sadece yürüdüm. Fadik bizi bir dağ evine getirdi.

Fadik "Birkaç gün burda kalacağız"

Ali "Kalacağız? Sende mi Fadik? Şuan tehlikede olan kişi Eylül."

Fadik "Ben olmayınca kavga ederdiniz diye burdayım komiserim. Ha şey gelin benimle"dedi. Onu takip ettik. Bizi bir odaya götürdü. Çift kişilik yatak vardı dolap vardı falan.

Eylül "Fadik niye bizi getirdin bur... Fadik?"dedim kapı hızla kapanıp kilitlendi. Ali kapıya vurdu.

Ali "Fadik şu kapıyı açmazsan seni sürdürürüm burdan!"

Fadik "Komiserim siz barışmadan bu kapı açılmayacak üzgünüm"dedi. Fadiğin adım sesleri duyulunca gittiği anlaşıldı.

Ali "Hiçte itiraz etmedin bakıyorum?"

Eylül "Ali şuan seninle didişecek hâlde değilim. Başka zaman."dedim. Yatağa uzandım.

Ali "Hasta mısın?"

Eylül "Sana ne? Hasta olsam ne olacak?"

Ali "Of Eylül of!"

Eylül "Ne of? Of ne? Hepsi senin suçun"

Ali "iki dakika olayı bızıklamasaydın bir şey olmayacaktı. Şimdi ikimizde tehlikedeyiz farkında mısın?"

Eylül "Sende bızıklamama gerek kalmadana anlatsaydın. Hâlâ bilmiyorum mesela anlatabilirsin"

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin