Selin "Ben şimdi babaanne mi oluyorum? Aaaaaaaaaa!! Güneyy!!! Ben babaanne oluyorum!!"deyip Güneye sarıldı. Sonrada bana sarıldı. Bana daha uzun sarıldı.
Güney "Anne sakin ol. Songülü çok kıpırdatma. Bir şey olur"
Selin "Saçmalama oğlum. Daha kaçıncı ayında ki. O kadar değil"
Songül "Bende Güneye diyorum ama dinlemiyor ki"
Selin "Ay şimdi siz her gün makarna mı yiyorsunuz?"
Güney "Evet. Bizim her gün yediğimiz makarnayı bulamayanlar var anne şükrediyoruz."
Selin "Ay yok böyle olmaz ben 1 saate gelirim."
Güney "Anne nereye?"
Selin "Oğlum geleceğim şimdi"deyip gitti.
Songül "Te allahım ya. Güney bak annende bana hak veriyor"
Güney "Ben haklıyım ama"
Songül "Of Güney of"
&&&
Eylülden
"Bende senden hoşlanıyorum"dedim. Allah kahretsin neden pat diye söyledim ki.
"O zaman yani şimdi b..."demedine kalmadan garson gelip yemeklerimizi getirdi.
Garson "Afiyet ols..."
Ali "Ya kardeşim şurda kıza açılmaya çalışıyorum yani iki dakika bekleyemedin mi"
Garson "Çok özür dilerim efendim lütfen devam edin"deyip yanımızda ayrıldı. Bu duruma güldüm.
Ali "Eylül gülme"
Eylül "Tamam tamam gülmüyorum"
Ali "Biz şimdi sev...."demeye çalıştı. Arkama bakıyordu. Ben ise onun ağzına bakıyordum. Söylesinde kurtulalım artık bu işkenceden.
Eylül "Evet"
Ali "Şşt! Ne yapıyorsun?"dedi. Arkama baktım.
Eylül "Sipariş alıyor o sen devam et"
Ali "Eylül nereye sipariş alıyor baksana kadının cüzdanını çalıyor. Şşt! Kardeşim!"dedi ayağa kalktı. O sorada çocuk kaçtı. Ali peşinden gitti.
Eylül "Eylül adam polis. Sen.. bu kadar kolay mı sanıyorsun?"dedim kendimi avutmak için. Tamam ya sıkıntı yok. Ali birkaç dakika sonra bir elinfe siyah cüzdan diğer eli çocuğun ensesinfen yakalamış getiriyordu. Kadın Ali'ye teşekküt etti.
Ali "Eylül çok çok özür dilerim ama benim bu veleti karakola götürmem gerek"
Eylül "Ama... şey..."dememe kalmadan çocuğu götürdü.
Eylül "Off!"hızla çantamı alıp çıktım ordan. Yurda gittim. Cemre beni bekliyordu. Kader yoktu ama.
Cemre "Eylül. Nasıl oldu? Neler oldu? Nasıl açıldı?"
Eylül "Açılmadı. Tam açılacak garson geliyor! Tam açılacak bir çocuk kadının cüzdanını çalıyor! Alide onu karakola götürdü! Dayanamayacağım tutacağım kolunu! Diyeceğim ki oğlum ben senden çok hoşlanıyorum! Bizdende çok iyi sevgili olur! Diyeceğim artık yeter!"
Cemre "Hahahaa!! Şuanda o azmi senin gözlerinde görüyorum Eylül. Hahahaa!!"
Eylül "Cemre lütfen gülme gerçekten sinirlerim çok bozuk"dedim.
Cemre "Tamam tamam sustum"dedi. Ağzını kapattı ama hâlen gülmeye devam ediyordu. Üzerimi değiştirip yatağıma uzandım. Kader geldi. Çok sinirliydi. Ağlıyordu.