EBD - 12 "Mahkeme"

799 43 11
                                    

Songül "Ne yaptın lan sen?! Gerizekalı!"

Meral "Evet ben gerizekalıyım ama Kader'in beni hapse attırması doğru mu?"

Songül "Doğru değil ama senin yaptığın çok kötü bir şey ya! Sen nasıl yapabildin bunu?! Seni asla affetmeyeceğiz Meral!"

Meral "Ya tamam Songül bir hata yaptım! Hemde çok büyük! Ama hapisle cezalandırılmamalı"

Songül "Kaderle konuşacağım ama srni asla affetmeteceğiz bunu sakın unutma Meral!"dedi. Yüzüme kapıyı kapattı. Gerizekalısın sen Meral! Ama sadece sen değil Zehra Ablada! Ben Zehra ablayla ortaklık yaptığımı söylemedim. Kapıyı tekrar çaldım.

Songül "Ne var Meral?!"

Meral "Songül neden bir tek ben suçluymuşumgibi bana kızıyorsun?!"

Songül "Sadece sen bu işin içinde değil misin?"

Meral "Hayır tabii ki! Kaç kere Kadere söyleyeceğim diye karşı çıktım ama hep beni Zehra abla durdurdu! Hatta çok az bir zaman vardı ki söylememe! Bir şekilde çekti beni köşeye! Hep doldurdu! Sadece ben bu işe kalkışmış olsaydım Kader şuan çoktan biliyor olurdu gerçekten Songül"

Songül "Tamam! Zehra Abla ile bir konuşayım sıkıştırayım onu ben bir. Neyse. Bunu söylemeye mi geldin? Seni pataklamadığıma dua et! Şu karnımdakine dua et! O olmasa seni çok pis yapardım!"

Meral "Ya Songül tamam ben gerçekten büyük hata yaptım! Ama... neyse yine anlamadan dinlemeden bağıracaksın"deyip ordan ayrıldım. Şimdi gerçekten kimsesizim...

&&& Eylül'den

Cemre beni uyandırdıktan sonra kalktım. Kader'i uyandırdım.

Eylül "Kader. Kader kalk"

Kader "Tamam ya kalktım. Dur! Bugün dava açacağız Ejder Amcayla! Off saat 8 olmuş geç kalacağım!"dediği gibi yataktan kalkacakken durdurdum onu.

Eylül "Kader öyle bir şey yapma. Bak bu çok ağır bir ceza. Tüm ilişkini kes onun yüzüne bile bakma ama dava açma"

Kader "O cezasını çekecek Eylül!"dedi. Kalkıp gitti.

Eylül "Of!" Cemrede giyindikten sonra çıktık. Yolda bir yerde ayrılacaktık o Berkle buluşacaktı bende Kaderle Meralin olayını dindirmeye çalışacağım. Pek başarılı olacağımı sanmıyorum ama deneyeceğim...

&&&Cemre'den

Berk'le buluşacağım için mutluydum. Ama bir yandanda canım bu olay olduğu için sıkkın. Hapise attırmamalı Kader. Meral orda tek başına ne yapsın ki? Dayanamaz orda Meral. Derken kafeye girmiştim bile. Berke oturmuş dışarıyı izliyordu. Yanına gittim. Beni görünce ayağa kalkıp sarıldı. Bende ona sarıldım.

Berk "Hoşgeldin sevgilim"

Cemre "Hoşbuldum"deyip ayrıldım. İkimizde karşılıklı oturduk. O benim gözlerime, ben onun gözüne bakıyordum. Daha sonra bu bakışmamızı bölen tek şey düşüncelerim.

Berk "Bir sorun mu var Cemre?"

Cemre "Hayır yok"

Berk "Cemre bak seni azcık tanıyorsam şu bakışların altında yatan bir şey var. Hadi söyle sevgilim"

Cemre "Meral Kaderi kandırmış. Kader dün bunu öğrenmiş sonra basmış Meralin evini yani kendi evini çünkü Meral Kaderin yerine geçmiş sonra tartışmışlar. Ejderle bugün Merale dava açacaklar. Eylülde olayları dindirmeye çalışıyor"

Berk "Nefes al Cemre. Tamam birer kahve falan içtikten sonra bizde Eylüle biraz yardım ederiz."

Cemre "Sen harikasın"dedim gülümseyerek. İçeceklerimizi içip Eylül'ü aradım.

Cemre "Alo Eylül. Kader nerde şuan?"

Eylül "Tamda yanımda bulunuyor. Kader hiçbir yere gidemezsin!"

Cemre "Eylül biz şimdi geliyoruz Berkle nerdesiniz?"

Eylül "Gelecekseniz çabuk gelin Kader meralin evine doğru çekiştiriyor beni"

Cemre "Eylül Aliyi arayabilir misin peki? Polis ya belki halleder"

Eylül "Denerim. Kader bir rahat dur! Cemre ben kapatıyorum güzelim."deyip kapattı.

Cemre "Berk Eylül zor durumda Kader Meral'in evini basacakmış zor dayanıyor. Hadi gidelim"

Berk "Tamam hadi gidelim"

&&&Eylül

Eylül "Kader durur musun iki dakika?! Ya kızım saçmalıyorsun"

Kader "Anladım sen Meral'in tarafındasın! Hepiniz Meral'in tarafındasınız! Ya o kız benim hayatımı çaldı!"

Eylül "Gel oturalım sakince konuşalım"

Kader "Eylül bak boşu boşuna enerjini harcama! Ben o kıza bunu ödeteceğim!"dedi. Aliyi aradım ilk çalışta açtı.

Ali "Efendim?"

Eylül "Ali bak ben sana olayları özet geçiyorum. Meral Kaderin yerine geçmiş..... işte böyle şimdi Merali hapise artırmaya çalışıyor ne yapmam gerek?"

Ali "Tamam sen bekle ben onunla konuşurum. Geliyorum"dedi kapattı. Onu bekledim. Oyalamaya çalıştım. Karşıdan Ejder gelince işin zorlaştığını anladım.

Ejder "Kader? Ne oluyor?"

Kader "Ejder amca Eylül, Merali şikayet ettirmeyeyim diye tutuyor beni"

Ejder "Aa! Ne münasebet. Bırakır mısın?"dedi. Kaderi tutan kolumu ittirmeye çalıştı.

Eylül "O elini çeker misin?"dedim.

Ejder "Asıl sen o ellerini kuzenimin kızından çek!"

Eylül "Kader bak çok yanlış yapıyorsun"

Kader "Eylül ben sizi anladım! Siz sadece Meralin tarafındasınız"

Ejder "Eeh! Yetti be!"deyip beni ittirdi. Dengemi sağlayamadığım için düştüm

Kader "Ejder Amca ne yapıyorsun? Eylül iyi misi kardeşim?"dedi Kader yanıma eğilerek. Yerden kalkmama yardımcı olan bir çift el gördüm belimde. Bu eller Ali'ye aitti.

Ali "Ne oluyor lan?"(Tepkisi harika cpeğşcşeğcd)

Ejder "Sen kimsin?"

Ali "Polisim ben! Sen az önce benim arkadaşımı mı ittin?"dedi. Arkadaşım mı? Cidden arkadaş mı?

Ejder "Bakın benim yeğenim dava açmak istiyor. Ama senin arkadaşın izin vermiyor."

Eylül "Siz susun! Kader çok büyük hata yapıyorsun!"

Kader "Hatayı ben yapıyorum Eylül sen değil. Çekil şurdan"dedi. Önümden geçip gitti. Ejder'de arkasından gitti.

Ali "Eylül iyi misin?"

Eylül "İyiyim"

Ali "Bak arkadaşım dediğime bakma. Belki sevgilim dememe kızarsın diye şey ettim"

Eylül "Niye kızayım ki? Sevgilin değilim sonuçta"

Ali "Bu akşam yeme...."

Cemre "Eylül ne oldu?"

Eylül "Tutamadım Cemre. Bir kere dinlese!"

Cemre "Tamam Eylül senin suçun değil. Ali sen olaya el atamaz mısın?"

Ali "Bilemiyorum. Elimden geleni yapmaya çalışacağım ama"...

&&&1 hafta sonra (Ali hâlâ Eylül'e açılmış değil)

Bugün mahkeme vardı. Tüm kızlar şuan gerçekten Meral'in tarafındaydık.

Hakim "Yaz kızım."dedi. Herkes ayağa kalktı.

Hakim "Meral Kendir'in 2 yıl hapsine karar verilmiştir. Fakat aynı suçu daha önce yapmadığı için para cezasına çevrilmiştir. Para cezası 10bin liradır." Kızlarla birbirimize baktık. Nasıl bulacaktık 1 haftada 10bin lirayı...?

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin