Tuna "Cemre ben böyle olsun istememiştim özür dilerim"
Cemre "Tuna özür dilemene gerek yok"
Tuna "Neyse seni gördüğüme göre gidebilirim"
Cemre "Gel istersen bir çay iç"
Tuna "Yok gitmem lazım zaten çizimleri bırakıp geldim. Görüşürüz"
Cemre "Görüşürüz"dedim. Tuna gitti bende içeriye girdim. Kapıyı kapatıp herkese çay koydum. Songül ağlıyordu.
Cemre "Songül ne oldu?"
Eylül "Güney kız hamile sussana ya. Bi sus bi sus"dedi. Benim yerime Ali oturmuştu.
Cemre "Hayırdır Ali? Kalk bakayım ordan"
Ali "İzin vermiyorsunuz bende zoru kullandım"dedi gülümseyerek.
Cemre "Kalk hadi kalk kalk"
Ali "Ya ben neden sevgilimin yanında oturamıyorum?"
Güney "Ben sana ne dedim abi? Ne oturursun ne sarılırsın nede öpersin. Yok"dedi.
Cemre "İyi be kalkma yazdım bunu bir kenara. Kız istemede 1 çay kaşığı acı seni bekliyor"dedim. Güney boğuldu.
Güney "Kızım napıyorsun sen ya? Daha yeni sevgili oldular nereye kız isteme? Yok öyle hemen kız isteme falan. Önce kendini kanıtlayacak. Yok öyle hemen kız vermek"
Ali "Allah allah"
Kader "Güney bence kanıtladı. Hatırlamıyor musun bir kızın babası birini rehin almıştı. Elinde yıldız dövmesi olan adamı rehin almıştı. O adam silahı Eylül'e doğrulttuğunda Ali düşünmeden Eylül'ün önüne geçti. Valla ben Toprak hoca olsam dakikada verirdim"
Güney "Bak ben onu unutmuşum. Aferin lan sana Ali. Adamsın sen"
Meral "Ayrıca Eylül için görevinden vazgeçti +1 puan yaz bunu"
Güney "Tamam yeter"dedi gülerek...
&&& Eylülden
Sonında bu mafya işide bitti. Her şey yoluna giriyor... Aliyle dışarı çıkıp dolaşmaya başladık. Yağmur yağdığı için şemsiyeyle yürüyorduk.
Ali "Aç mısın Eylül?"
Eylül "Kurt gi... yani evet biraz"
Ali "Ne yemek istersin?"
Eylül "Ekmek arası köfte marul off nede güzel olurdu. Yarım ekmeği bir lokmada yutasım var"
Ali "Bir lokma? Sen? Nerene yiyeceksin ya çubuk gibi kızsın"dedi
Eylül "Allah Allah"dedim gülerek.
Ali "Gel alalım o zaman"dedi. Gülümsedim. Köftecinin yanına gittik.
Ali "Abi bize 2 yarım yapsana. Birinde soğan olmasın ama"dedi ve bana döndü.
Eylül "Soğan yemiyor musun sen?"
Ali "Benim mide biraz hassas. O yüzden maalesef"
Eylül "Bak ben bunu hiç bilmiyordum. Biz birbirimiz hakkında hiçbir şey bilmiyoruz. Senin en sevdiğin yemeği, rengi galan bilmiyorum bu çok korkunç"
Ali "Ya endişelenme. Daha 1 haftadır sevgiliyiz. Zaten 1 haftanın yarısı mafyayla geçti. Öğreniriz dert etme"
Eylül "Tamam"
Ali "Sana en çok sevdiğim rengi söyleyeyim mi?"
Eylül "Neymiş?"dedim merakla. Bana yaklaştı.