EBD - 16 "Hissediyorum"

898 47 0
                                    

Yazardan

Kurşun, nasıl olduysa Eylül'ün sol, Cemre'nin sağ kolundan çıkıp gitti. Kolları inceydi zaten. Eylül Cemre'nin bir iki adım önündeydi. Serkan kaçmaya çalışırken Fadik tuttu onu. Kelepçeledi.

Ali "Ambulansı arayın!! Ne duruyorsunuz?!"diye bağırdı. Ali tişörtünden bir parça koparıp sevdiği kızın koluna bastırdı. Berk'te Cemre için aynı şeyi yaptı. Ali sadece Berk'i almıştı yanına. Kızlar yere çökmüş el ele tutuşuyorlardı.

Berk "Cemre iyi misin sevgilim?"

Cemre "Ben iyiyim korkma. Biraz canım yanıyor."

Ali "Eylül sen iyi misin?"

Eylül "Omzum acıyor. Ama önemli değil"

Ali "Eylül sen bunu bastır ben Songüle haber vereyim çok merak etmişti"

Eylül "Ali vurulduğumuzu söyleme. İyiler de biraz iş uzadı de"

Ali "Tamam"dedi. Ali Songül'e, Eylül ve Cemre'nin bulunduğunu söyledi. Ama işlerinin daha uzun süreceğini anlattı. Songül onayladı. Kızlar için ambulanslar geldi. Hastaneye gittik...

&&& Eylül (1 hafta sonra)

Evet. Meral iyiydi. Hastaneden çıktı. Hapistende çıktı. Her şey çok güzeldi. Demek isterdim. Serkan şuan hapiste. Kasten adam yaralamaktan. Son olarak kemoterapiyi yaptıktan sonra hapise gitseydi keşke. Evet bize yaptıklarından sonra onu düşünüyorum. Aliyle konuşup bir şekilde kemoterapisini yaptırmak zorundayım. Cemreyi köşeye çektim.

Eylül "Cemre. Serkan'ı son olarak bir kemoterapiye götürsek mi? Ali'den bir şekilde izin alırım ben"

Cemre "Haklısın kardeşim. Her ne kadar kötü olsa da onun köyülüğünü isteyecek kadar zalim olamayız biz. Gel gidelim" Giyindikten sonra Ali'nin evine gittiler. Kapı çaldıktan yaklaşık 10 saniye sonra kapı Ali tarafından  açıldı.

Ali "Hoşgeldin Eylül"

Eylül "Hoşbuldum Ali" Cemre bu ikilinin onu görmesini istiyordu.

Cemre "Huhuuu. Bende burdayım"

Ali "Pardon Cemre hoşgeldin. Buyrun geçin içeri"dedi Eylüle bakarak. İçeri geçti kızlar. Oturdular. Ali içeri geldi.

Ali "Kızlar, çay kahve?"

Eylül "Hiç gerek yok. Biz seninle konuşmaya geldik" Ali kızların karşısına sandalye çekti ve onları dinlemeye başladı.

Cemre "Öncelikle söyleyeceğimiz şey için parlama"

Ali "Kızlar ne oluyor?"

Eylül " Bak Ali şuan kızacaksın ama Serkan'ı 2-3 saatliğine hapisten çıkartman gerek. Bu gerçekten önemli"

Ali "Neden?!"

Cemre "Ali bağırma. Nedenini söyleyemeyiz. Lütfen ısrar etme sadece 2-3 saat"

Ali "Kızlar ben sizi en son o adamla yalnız bıraktım neler oldu gördünüz. İkinizde vuruldunuz. Bu isteğinizi gerçekleştiremem"

Eylül "Ali lütfen. Lütfen sadece 2 veya 3 saat sürecek."

Ali "Bir şartla çıkartırım. Neden çıkarttığınızı söyleyeceksiniz. Ona göre yanınıza ne olur ne olmaz ekipten birilerini yollarım"dedi. Eylül Cemrenin kulağına fısıldadı.

Eylül "Kemoterapisi ne kadar sürüyor en fazla?"

Cemre "iki buçuk"

Eylül "Ali lütfen ısrar etme. Bak gerçekten çok önemli"

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin