Songül "Kader! Eğer hemen şikayetini geri çekmezsen seni çok kötü yaparım!"
Kader "çekmiyorum! Çeksin cezasını!"
Eylül "Bırakın şunu ya! Ne dinleyecek!"dedim. Kızlarla ne yapıp edip parayı toplamamız lazımdı.
Cemre "Kızlar biz Eylülle zaten bugün işe gideceğiz. Songül sen evde oturup takı yapabilir misin?"
Songül "Bende çalışırım kızım ne olacak 8.ayımdayım sanki anasını satıyım!"
Eylül "Sen evinde otur takı yap. Cemre geç kalmayalım. Güney Songülü direk eve götür çok yorulmasın"
Güney "O iş bende baldı... Eylül"dedi.
Ali "Kızlar sizi işe götüreyim mi? Berk sende gel kardeşim. Kızları işe bıraktıktan sonra biraz gezininiz"
Berk "Tamam gelirim"
Cemre "Olur aslında geç kalmamış oluruz"
Eylül "Peki"dedim. Songülü öptükten sonra Güneye sarılıp veda ettik. Ali'nin arabasına bindik. Ben önde oturuyordum. Cemre ve Berk arkada oturuyordu.
Cemre "Eylülcüm biz Berkle inelim sizin konuşucaklarınız vardır"dedi.
Eylül "Konuşacak bir şeyimiz yok Cemre?"
Cemre "Senin gözkerinde gördüğüm o azim meselesini konuşursunuz artık"
Eylül "Cemre sakın. Bak o öyle birden ağzımdan çıkıverdi biliyorsun"
Berk "Kızlar bizede anlatın bizde bilelim"
Eylül "Yok ya siz bilmeyin. Bizim aramızda değil mi Cemre?"dedim uyarı dolu tınıyla.
Cemre "Tamam tamam söylemeyeceğim. Ama gülmeden duramayacağım hahahha!"
Eylül "Cemre gözünü seveyim bak gülme."
Ali "Cemre anlatsana merak ettim"
Eylül "Etme. Merak etmeyin. Ben Kader'i merakçı sanıyordum siz olmayın"
Cemre "Dur Eylül ya anlatacağım. Bak Ali siz yemeğe gittinizde birbirinize bir türlü açılamadınız ya. O akşam Eylül yurda geldi. Oturdu aynen şu şekilde söyledi. 'Şuraya kadar geldi yeter. Çekeceğim onu kenara diyeceğim ki ben senden hoşlanıyorum oğlum bizdende çok güzel sevgili olur' diyeceğim dedi" utançtan yerin dibine girmiştim.
Berk "yap kız Eylül arkandayım"
Eylül "Cemre Allah seni kahretmesin"dedim utançtan yere eğdiğim başımı tutarak.
Ali "Demek öyle dedin"
Eylül "Ya Ali uzatmayın o an ağzımdan çıkıverdi. Şuan olsa çıkar mı çıkmaz. Neden? Çünkü işe geldik hadi gidelim Cemre"dedim.
Ali "Çıkış saatiniz kaç kızlar?"
Cemre "On bir buçuk"
Ali "Çok geç değil mi ya? Elinizde tepsi taşımaktan elleriniz dümdüz olur. Çıkışta alalım mı sizi?"
Cemre "Ol..."
Eylül "Gerek yok çünkü çıkışta işimiz var değil mi Cemre?"
Cemre "Ne iş..."demesine klmadan kolunu çimdirdim.
Cemre "Ayy! Evet işimiz var"dedi.
Eylül&Cemre "Size iyi geceler"
Ali&Berk "İyi geceler dikkat edin yolda yürürken!"dediler. Kol kola girdik yürüdük.