Eve gittiğimizde güzel bir masa ve etrafında Ali ve Berk dışında herkesin olduğu güzel bir ortam karşıladı.
Cemre "Berk biraz gecikecek galiba. Kusura bakmayın. Şimdi mesaj atarım ona ben"
Songül "Ne kusuru canımda Berk kim?"
Eylül "Eniştemiz"dedim gülerek.
Cemre "Eylül utanıyorum yapmasana"dedi gülerek. Daha sonra Berkle mesajlaşmaya başladı. Onunla mesajlaşırken o kadar mutlu gözüküyordu ki kelimeler anlatamazdı. Gözlerinin içi gülüyordu. Serkan hep bana ve Cemreye bakıyordu. Bu bakışlarından rahatsız olduğumu belirten öksürük attım.
Eylül "Ee Songül nasılsın?"
Songül "iyiyim kardeşim sağ o..."demesine kalmadan zil çaldı.
Eylül "Ben bakarım"dedim. Kesin Ali gelmişti. Hızla kapıyı açtım ama karşımda Berk vardı. Yüzüm biraz düştü ama hemen gülümsedim.
Eylül "Hoşgeldin Berk. Cemre içerde. Geç içeri"
Berk "Hoşbuldum. Sen Songül müsün?"
Eylül "Hayır ben Eylül"dedim gülerek. Daha sonra oda güldü ve içeri gitti. Kapıyı kapattım. İçeri geçtiğimde Berk ile Cemre sarılıyorlardı. Serkan Berke öldürecek gibi bakıyordu. Daha sonra gözleri beni buldu. Ona uyarıcı bakışlar attım. Ama uslanmışa benzemiyordu. Öksürdü.
Serkan "Eylül. Sevgilin yok mu"
Eylül "Gelecek birazdan geç kalmış. İşleri uzamış"dedim uyarıcı ve iğneleyici ses tonumla. Telefonum çalıyordu. Ali arıyordu. Açtım.
Eylül "Alo? Ali nerdesin?"
Ali "Yoldayım şimdi eve gidip üzerimi değiştireceğim. Daha sonra geleceğim. Çok geciktim ya kusura bakmayın."
Eylül "Sorun değil. Bekliyoruz hadi görüşürüz"
Ali "Görüşürüz"dedi. Kapatım.
Songül "Ne oldu? Geliyor mu?"
Eylül "Daha işten yeni çıkmış herhalde. Eve geliyormuş. Üzerini değiştirip gelecekmiş buraya"
Songül "Tamam o zaman ben sofrayı hazırlayayım. Hazırlayana kadar gelir o"dedi.
&&&
Kapı çaldı. Bu sefer kesin Ali geldi. Hızla kapıya yöneldim. Ama Fadikti.
Eylül "Fadik? Hoşgeldin"
Fadik "Hoşbuldum. Ali komiserim ile ilgili sana bir şey söyleyeceğim. Bak Ali komiserim sana aşık falan değil onunla sadece iddiaya girdik. Gerçi o girmedi ama haberi var."dedi. Bunu dediğinde başımdan kaynar sular döküldü. O sırada yanda Alinin arabası durdu. Fadik ortadan kayboldu. Ali onu fark etmedi bile. Arabadan indi. Benim dışarda olduğumu görünce yanıma geldi.
Ali "Eylül? Sen niye dışardasın?"
Eylül "Hava almak için çıktım. Geç içeri"dedim aşırı soğuktum.
Ali "Eylül bir şey mi oldu? Diye sormuyorum olmuş. Belli. Ne oldu?"
Eylül "İçeri geçecek misin?"dedim.
Ali "İçeri geçince konuşuruz nasıl olsa"deyip içeri geçti. Kapıyı kaoatıp bende salona geçtim. Ali yanıma oturdu. Herkesin birbiriyle konuşmasından fırsat bulup kulağıma eğildi.
Ali "Anlat artık"
Eylül "Bir şey yok. Sadece kullanıldığımı öğrendim"
Ali "Ne? Kim kullanmış?"