EBD - 14 "Ölemez!"

871 45 4
                                    

Cemre gerçekten geriye kalan 5000 lirayı buldu.

Eylül "Ya Cemre nerden buldun?"

Cemre "Eylül boşver. Neyse ne bulduk"

Songül "Cemte haklı Eylül. Hadi gidip yatıralın şu parayıda kurtaralım şu kızı cehennemden"dedi. Hızla karakola gittik. Songül parayı yatırmak üzere bir odaya girdi. Bizde bekledik biraz yaklaşık 5 dakika sonra çıktı.

Songül "1veya 2 saate kalmaz çıkarırlar dediler!"

Cemre "Meral gelene kadar şurdan şuraya gitmem canısılar"

Eylül "Al benden de o kadar"

&&&

Saatler geçti ama Meralden tık yoktu. Songül'ün telefonu çaldı. Songül açtı.

X"........"

Songül "Evet benim buyrun?"

X"........"

Songül "Ne?! Hayır ya o şimdi çıkacaktı?!"

X "......."

Songül "Hangi hastane?!" Dedi. Ceöre ve ben hastane deyince şaşırmıştık. Kime ne olmuştu?

Songül "Tanam iyi günler"deyip kapattı

Songül "Kızlar Merali hastaneye kaldırmışlar. Şişlenmiş"

Eylül&Cemre "Ne?! Nasıl ya?!"

Eylül "Daha az önce çıkaracaklar dediler!"

Songül "Bilmiyorum kızlar hadi koşun gidelim!"dedi. Koşa koşa çıkıp gittik hastaneye.

Eylül "Meral Kendir"dedim.

X "Ameliyatta"dedi. Çok sık bu hastaneye geldiğimizden dolayı ameliyatın nerede olduğunu biliyorduk. Ameliyatın önüne gelip beklemeye başladık.

Cemre "Songül, Feride Hanımlara haber verdin mi?"

Songül "Vermedim. Şimdi kadını telaşlandırmayalım. Evde iki çocuğa bakıyor zaten."

Eylül "Evet telaşlandırmayalım."

Cemre "O Kader varya o Kader. Hepsi onun suçu."

Eylül "Biraz daha erken kalkıp tasarımları satsaydık böyle olmazdı belki."dedim üzülmüşçe.

Songül "Bizim suçumuz yok kızım! Kaderin suçu! Paralayacağım onu! Neyse ben Güneye haber veriyorum"dedi. Güneyle konuşmak için bahçeye çıktı...

&&& Songülden

Telefonumu çıkarıp Güney'in numarasını tuşladım. İkinci çalışta açtı.

Güney "Efendim aşkım?"

Songül "Güney. Sana bir şey söyleyeceğim."

Güney "Bunun arkasından kötü bir şey gelecek ama söyle bakalım"dedi gülerek.

Songül "Güney zevzeklik yapma sorası değil. Meral'i hastaneye kaldırdılar. Şişlenmiş"

Güney "Ne diyosun kızım sen? Onu çıkarmaya gitmediniz mi siz?"

Songül "Gittik. Biz gittiğimizde olmuş"

Güney "Tamam ben çocuklara haber vereyim geliyoruz biz"

Songül "Tamam bekliyoruz"deyip kapattım. Daha sonra hastaneye girdim. Eylül ve Cemre ağlıyordu. Hızla yanlarına gittim.

Songül "Meral'e bir şey mi oldu?! Niye ağlıyorsunuz?!"

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin