EBD - 17 "Sen benden ne istiyorsun?!"

893 43 1
                                    

Aşağı indim.

Eylül "Senin ne işin var burda?"

Ali "Bilmem. Herhalde bütün sokaklar sana çıkıyor. O yüzden geldim"

Eylül "İçki mi içtin sen? Sarhoş musun?"

Ali "Evet senin gittiğinden beri içiyorum"

Eylül "Sen ne diyorsun ya? Beni terk eden sendin Ali! Eski sevgilimi unutamadım diyen sendin!"

Ali " şt şt şt şt şt. Eski sevgili falan yok"

Eylül "Ne demek istiyorsun? Sen oyun mu oynuyorsun benimle?"

Ali "Hayır"

Eylül "Ali git daha fazla üzme beni"dedim. Boynumu tuttu.

Ali "Seni üzeni varya. Seni üzenin Allah belasını versin. Vermiş zaten"

Eylül "Kız yok mu şimdi?"

Ali "Yok."

Eylül "O zaman benden neden ayrıldın Ali?"

Ali "Nedenini şuan söyleyemem. Ama beni bekle olur mu?"dedi. Cevap vermedim.

Ali "Ben seni çok seviyorum Eylül. Beni sadece bekle"dedi. Uzaklaştı. Ne yapacağımı bilmiyordum. Eve çıktım.

Meral "Ee anlat canısı nasıl barıştınız?"

Eylül "Meral biz barışmadık."

Meral "Nasıl ya? Neden?"

Eylül "Bilmiyorum. Eski sevgilim falan yok dedi seni çok seviyorum dedi beni bekle dedi"

Cemre "Bunun bir sıkıntısı var Eylül"

Songül "Yarın temizlik yaptıktan sonra gidersin konuşursun onunla. Bu şekilde olmaz"

Eylül "Yok ya ben bir kere gurur yaptım"

Meral "Bu gururunuz yüzünden bir gün öleceksiniz ya! Gidiyorsun canısı"

Eylül "Ama..."

Songül "Aması maması yok Eylül. Gidiyorsun."dedi. Onayladım. Sabahın 6sına kadar oturup 1 saatliğine uyuduk. Kalktığımızda yiyecek ve temizlik malzemeleri için Cemre ile markete gittik. Bir şeyler aldık. Eve gelip hep beraber yemek yedik. Daha sonra temizliğe başladık. Songül'ün ii yapmasına izin vermiyordu kimse. Bu durumuna güldüm. Daha sonra yardım için Güney, Berk ve Mert geldi. Herkes bir işin ucundan tuttu. Meral bile. Bugünlük işin yarısını yaptık.

Songül "Hadi Eylül git çabuk"

Güney "Nereye ya?"

Songül "Ali'ye sevgili"

Güney "Ne işin var o adamın evinde? Bir daha o adama gitmiyorsun. Kimse gitmiyor."

Songül "Sen karışma Güney"

Güney "Sen sus Songül. Ne Eylül ne başka biri. Kimse gitmeyecek o adama. Artık Ali diye birisi yok. Eylül o adam senden ayrıldı. Sen hâlâ neden onun peşinden gidiyorsun?"

Meral "Aynen canısı"

Songül "Meral daha dün kızı göndermek için saçını süpürge ettin şimdi ne oldu?"

Meral "Güney'in söylediklerinden etkilendim belki? Olamaz mı?"

Eylül "Gitmem gerek Güney. Üzgünüm"dedim. Hırkamı giyip gittim. Ali'nin evinin önünde oturuyorduk zaten. Tam merdivenleri çıkacakken Feride Hanımların evinin kapısı açıldı. Feride Hanım benim yukarı çıktığımı görünce durdurdu.

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin