EBD - 3 "Aptallık"

1.3K 50 2
                                    

Yavaşça gözlerimi araladım. Gözümü açınca gördüğüm tek şey beyaz tavandı. Bulunduğum yerde göz gezdirdim. Hastanedeydim. Hafifçe doğruldum. Ayağa kalkacakken kolumun acımasıyla olduğum yerde çakılı kaldım. Koluma bakınca serum olduğunu anladım. Yanda duran komodinden saate baktım saat 7ydi. İyi bari çok değilm.... 7 Mİ?!! Allahım Neriman Hanım beni yurda almayacak! Hızla kolumdaki serumu çıkarttım. Telefonu ve montumu elime alıp odadan çıktığım gibi biriyle çarpıştım.

Ali "Eylül sen niye ayaktasın? Yatsana"

Eylül "Geç kaldım Ali çekil"dedim. Gidecekken kolum tutuldu.

Ali "Nereye böyle? Ne geç kalması? Bu hâlde bir yere gidilmez sağlık önemli"

Eylül "Ali anlamıyorsun bırak bak gerçekten çok geç kaldım"

Ali "Nereye gidiyorsun?"

Eylül "Ya! Bırak çok geç kaldım diyorum sana"deyip kolumu kurtardım. Hastaneden çıkıp yurda gittim. Şansıma bayılıyorum. Neriman Hanımla karşılaştım.

Neriman "Ooo Eylül Hanım? Nerden böyle? Bende seni uslu bilirdim! Aranızdan en çok seni severdim ama onlardan farkın yokmuş çabuk odana! Bir daha bmyle bir olayla karşılaşırsam ne olacağını gayet iyi biliyorsun değil mi?"

Eylül "Özür dilerim Neriman Hanım"deyip odaya gittim. Mıntumu asıp telefonumu komodine koydum. Kızlar yoktu Etüt odasındalardır diye düşünüp üzerimi değiştirdim. Kitaplarımı alıp Etüt odasına gittim. Tahminim doğru çıkmıştı.

Kader "Eylül nerdesin sen ya! Ne kadar merak ettik biliyor musun sen? Kaç kere aradık seni!"

Cemre "Kader haklı Eylül. Çok korktuk! Ne yaptın sen bu saate kadar? Nerdeydin?"

Eylül "Ya Kader hani ben sana anlatmıştım ya. Songül ben Güney Zehra Ablaya kokoreç almaya gitmiştik diye. Orda çocuk gördük sonra o çocuğu çocuk şubeye bıraktık. Sonra orda bir kız annesi ve üvey babası gördüm diye. İşte mahkemelerine gidecektim ya ben. Kızı yalnız bırakamadım gittim."

Kader "Bu saate kadar mı Eylül?"

Eylül "Tuvalete gittiğimde bayılmışım işte sonra hastaneden direk geldim. Bağırmayın lütfen. Zaten geldiğimde Neriman Gudubetinin azarını yedim."

Cemre "Ne?! Şimdi iyi misin?"

Eylül "İyiyim korkmayın. Siz çalışmanıza bakın"dedim. Hep birlikte çalışmaya başladık...

&&&

Yine Kader'in alarmıyla uyandık. Dün yine geç saatlere kadar çalıştık. Ben ilk defa saat 2ye kadar çalıştım. Şuan aşırı uykum var. Ama kalkmak zorundayım. Keşke kızları dinleyip bende onlarla erken yatsaymışım diye kendime yakınıyorum şuan! Oflayarak yataktan kalktım. Giyinip defterlerimi elime aldım.

Eylül "Hazırlandınız mı kızlar?"

Cemre "Kader bugün gelmeyecekmiş Eylül. Kendini iyi hissetmiyormuş."

Eylül "Gel bir bakalım için rahat etmez"deyip Kaderin yanına gittim.

Eylül "Kader neyin var?"

Kader "Çok halsiz hissediyorum başım ağrıyor. Biraz dinlensem geçer"

Eylül "Ağrı kesici getireyim mi? İster misin?"

Kader "Yok gerek yok. Hedoşum halleder. Siz gidin kızlar"

Eylül "Tamam eğer kendini iyi hissetmezsen ara hemen gelirim"

Kader "Tamam"dedi. Cemreyle beraber yurttan çıktık.

Cemre "Eylül. Sana bir şey soracağım"

Eylül "Buyur Cemre"

Cemre "Senin Serkan'dan başka sevgilin oldu mu?"

Eylül "Hayır olmadı. Neden?"

Cemre "Seni defterinin arasında not buldum notu seninle daha önceden sevgili olan biri yazmış. Serkan olamaz dedim başja devgilisi olmuştur diye düşündüm ama yokmuş."

Eylül "Bir dakika? Not nerde?" Cemre cebinden notu çıkardı. Okudum. Ama bu Serkan'ın yazısı. Yüzde yüz eminim. Serkan 'y' harflerini bu şekilde yapardı.

Eylül "Kim acaba?"dedim. Cemreye belli etmeden Serkan'la konuşmam gerekti.

Cemre "Neyse hadi gidelim kantinde konuşuruz"...

&&&

Dersten çıkıp kantine gidecekken kolum tutuldu ve tenha yerlere doğru çekildim.

Eylül "Serkan? Ne yapıyorsun sen? Bırakır mısın?"

Serkan "Notu okudun mu?"

Eylül "Sen yazdın değil mi? Ne diye böyle yapıyorsun sen?! Cemre seni sevgilinken bana nasıl eskisi gibi davranıyorsun?! Serkan sakın bak! Ben siz mutlu olun diye aradan çekildim! Cemreyi sakın üzme! O benim kardeşim. Şimdi bırak kolumu acıtıyorsun!"

Serkan "Eylül o beni mutlu edemiyor. Ben onunla mutlu olurum sandım ama olmuyor işte olmuyor Eylül. Bak ben çok büyük bir eşeklik yaptım. Lütfen telafi etmeme izin ver."

Eylül "Hayır! Bırak beni!" Yanağıma eğildi...

&&& Ali'den

Dün için Eylül'le konuşmam gerektiğinin farkındaydım. İşim yoktu bugün. Onun olduğu yere gidebilirdim. Kantine ilerleyecekken arkadan Eylül'ün bağrış sesini duydum. Oraya doğru adımlarımı hızlandırdım. Gittiğim sırada Serkan Eylülün yanağından öpüyordu. İyide bu Serkan Cemrenin sevgilisi deği... Eylül Serkana tokat attı ve onu ittirmeye başladı. Olaya karışmak zorundaydım.

Ali "Hey hey hey! Sen ne yaptığını sanıyorsun?! Bir kızı, o kız istemeden öpemezsin anladın mı?!"

Serkan "Sen ne diye karışıyorsun? Eylüle mi aşıksın yoksa? O benim tamam mı ondan uzak dur!"

Eylül "Ya sen ne iğrenç bir insansın?! Şimdi gidip Cemreye her şeyi anlatıyorum! Gerisini sen düşün!"dedim. Arkamı dönüp gidecekken durduruldum.

Serkan "Eylül ben aptallık ettim affet beni lütfen"dedi. Elimi sertçe çekip kantine gittim. Cemrenin yanına gittim. Yalnız oturuyordu. Elini tutup onu Serkanın olduğu yere getirdim.

Cemre "Eylül ne oluyor ? Neden çekiştirdin buraya kadar?"

Eylül "Senin sevgilin....


En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin