EBD - 5 "Teyze"

1.3K 50 0
                                    

Eylülden

Neydi bu şimdi? Neyse beni ilgilendirmez. Hızla eve girdim Songüle bir daha sarıldım.

Meral "Teyze yaptın ya bizi. Çok mutluyum canısı!"

Songül "Tamam kızlar abartmayın. Diğerleri nerde? Cemre ve Kader?"

Eylül "Cemrenin durumunu biliyorsun. Kader kendini iyi hissetmiyormuş. Bu yüzden derslerede katılamadı. Kadere bizzat haberi veririm sen hiç dert etme. Zaten haberi duyduğu gibi yataktan fırlar"dedim. Sonra güldük.

Songül "Hedoşa söyleyin Kadere iyi baksın"

Meral "Hiç merak etme canısı. Kader onda ayrı"

Eylül "Hadi gel biz gidelim Meralcim. Songül sende kendine çok çok dikkat et"

Meral "Aynen canısı dikkat etmezsen döverim"

Songül "Tamam ulan tamam. Görüşürüz"

Meral&Eylül "Görüşürüz"deyip evden çıktık. Meralin arabasına bindim.

Meral "Sıra Serkan sarı mandasını dövmekte"

Eylül "Meral Serkan işi diye bir şey yok. Olmayacakta. Onunla mümkünse muhattap olma"

Meral "Sırf sen öyle istiyorsun diye bulaşmayacağım. Yoksa ben ona yapacağımı bilirdim."

Eylül "Tamam canısı. İstersen beni burda indir ben dolana dolana giderim yurda"

Meral "Olmaz canısı saat geç oldu. Bu saatte fıstık gibi bir kızın dışarda olduğunu duyarlarsa kötü olur. O yüzden itiraz istemiyorum"

Eylül "Peki canısı"dedim gülerek. Beni yurda bırakıp gitti. Odaya girecekken Neriman Hanımla karşılaştım.

Eylül "Merhaba Neriman Hanım"

Neriman "Ooo Eylül Hanım yurdun yolunu nihayet bulabilmişiz? Eğer bir daha geç kalırsan ne yapacağımı söylemiştim. Sen benim odama bir geç. Rüsteme bir şey söyleyip geleceğim"

Eylül "Ama Neriman Hanım.."

Neriman "Odama geç!"dedi. Oflayarak odasına geçip koltuğa oturdum. Bekledim. Kapının kolu açıldı. İçeriye Feride Hanım girdi.

Feride "Eylül? Sen niye burdasın?"

Eylül "2.ye geç kalışım yüzünden Neriman Hanım bana ceza verecek"

Feride "Olmaz öyle şey. " dedi. O sırada Neriman Hanım girdi.

Feride "Kurallarımız arasında geç kalınca ceza vermek yok Neriman Hanım!"

Neriman "Sen karışma Feride. Harçlığından kesiyorum senin 5 lira kesiyorum"

Feride "Zaten 10 lira veriyorsunuz Neriman Hanım! Bu çocuk aç mı kalsın?"

Neriman "Kalsın ki akıllansın Feride!"

Eylül "Feride Hanım tamam sorun değil"

Feride "Sıkıntı olursa beni ara o zaman Eylül"

Eylül "Peki Feride Hanım. Neriman Hanım gidebilir miyim?"

Neriman "Git! Eğer bir daha geç kalırsan Rüstem ne yapcağını iyi bilir!"

Eylül "Peki Neriman Hanım"deyip odadan çıktım. Odaya gidip çantamı resmen yatağıma fırlattım. Cemre yüzüme bile bakmıyordu. Kaderin hemen yanı başında Hedoş onun ateşini ölçüyordu.

Eylül "Cemre? Konuşmayacak mısın benimle?"

Cemre "Eylül git başımdan! Rahat bırak beni! Benim Eylül adında bir kardeşim yok anladın mı?"

En Büyük DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin