Бих му направил нещо, но мъника..... е толкова сладък и невинен. Имам чувството, че само като посмеят да го докосна ще се счупи или срине.
Вече бяхме стигнали дома ми и аз отключвах вратата, когато Джимин ме спря с поредния въпрос.
Хьонг.... какво ще ядем?– сладко попита и лека дръпна якето ме като го бе хванал за края му.
Хм....– замислих се.– Ами то няма нищо. Хайде да отидем до магазина.
Добре хьонг!– щастливо се усмихна той и потегли напред.
Аз заключих вратата и догоних мъника.
С бързи крачки или по-скоро бягане, стигнахме магизана. Накупихме всякаква вредна храна и отново с "бързи крачки" тръгнахме към дома ми.
Там веднага влезнахме и Чим се настани на дивана пред големия плосък черен телевизор. Аз оставих храната на масата пред нас и след това седнах до Джимин.
Какво ти се гледа?– попитах хващайки дистанционното.
Ами..... Не знам, но нека да не е нещо страшно.– погледна с молещ се поглед.
Нека да е страшно.– казах пускайки един страшен филм.
Неееееее!– силно се извика той.
Няма страшо Чими.... Нали аз съм тук. Ако те е страх само се сгуши в мен и аз ще започна да те галя, за да се успокоиш.– казах погалвайки го по бузката.
Добре хьонг.– отвърна ми той и насочи вниманието си върху филма.
Пуснах филма и след няколко минути Джимин вече беше в обятията ми. Не мога да повярвам, че се плаши толкова много.(ох аз съм същата😂) За да го успокоя, започнах да го галя по главата. Постепенно слизах надолу и го галех по гърба. Той от своя страна не каза нищо.... само усетих как започна да мърка точно като коте.
Филма свърши, но Джимин така и не ме пусна, а аз продължавах да го галя.
Чими.... Филма свърши.– казах не спирайки да го галя нежно.
Знам, но......– леко надигна погледа си.– Не искам да се отделя от теб.
Само едно знаех в този момент.......
\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\
Еми ето я новата част...
Ъм... дано ви хареса.
Ако има грешки знаете.
И това е за сега.
Чао!
YOU ARE READING
I need U (P. J. and M. Y.)-завършена
Short StoryПриятелство: направено от чат... Чувство: нарастващо всеки ден. Чувство наречено "любов". Ако искате да разберете какво става.... Започнете да четете!