Забелязах, че малчото трепери. Реших да го събудя, но..... не искам. Толкова е сладък...... И все пак го събудих.
Леко го погалих по меките му бузки, а той сънливо отвори очи. За секунда, две се огледа наоколо след това леко се изправи. Прокара ръка през косата си и я разроши. След това ме погледна.
Хьонг.... къде сме?– попита със сладкото си гласче.
Мили Чими все още сме в парка.– казах правейки смешна гримаса.
Хаха хьонг! Стига си ме разсмивал!– той се засмя и леко ме бутна. ( хех на кой ми напомня...😂user34947827❤)
Хаха добре.– отвърнах махайки смешната гримаса от лицето ми.– Сега.... искаш ли у нас?
Какво ще правим?– попита като спря да се смее и ме погледна усмихнато.
Ами.... ще си пуснем филм и ще ядем нещо. Съгласен?
Да!
Джимин се изправи и ми подаде ръка, за да се изправя. Аз я поех и се и след това станах от пейката.
Тръгнахме към нас.
Вървяхме бавно. Все пак за никъде не бързахме. Поглеждах към мъника.... мислех, че ще е притеснен или засрамен, или нещо такова, но не. Той си вървеше усмихнато и щастливо точно до мен. Ръцете ни се докосваха, но нищо не ставаше... Не му пукаше дали ще му направя нещо или не, а имах такива намерения.
.....................
Хейо.... Ето ви още малко от моите глупости!!!!
Там дано са ви харесали!
Ако има грешки.... знаете😂
ESTÁS LEYENDO
I need U (P. J. and M. Y.)-завършена
Historia CortaПриятелство: направено от чат... Чувство: нарастващо всеки ден. Чувство наречено "любов". Ако искате да разберете какво става.... Започнете да четете!