~32~

1.1K 93 21
                                    

Двете момчета спяха сладко, сладко гушнати на дивана в дома на Чим.

След около два или три часа, пръв се събуди Юнги. Той стана внимателно слагайки Джимин на дивана. Отиде в кухнята и започна да подрежда накупените продукти в хладилника, но забеляза че вече е вечер и видя че няма нищо за ядене.

Юнги реши да сготви нещо и си помисли за спагети, но не знаеше дали Чим ще ги хареса..... И все пак започна да ги прави.

Сложи водата да заври, изкара спегетите и започна да прави доматения сос. Когато водата завря той пусна спагетите в нея. След това изчака те да станат, после махна водата и сложи доматения сос и ги разбърка.

При хубавата миризма, Чим се събуди и още сънен отиде в кухнята. Там той завари миещия чинии Юнги, който виртеше ханша си. Джимин леко прехапа устни.

По-малкия забеляза двете чинии пълни със спагети на масата и бързо седна на един от столовете, започвайки да се храни, но не забеляза че те все още парат.

Ахх...– исписка той.

Ааааа!– бързо извика Юнги като се обърна към Джимин.– Да не се опари бебо....– грижовно каза той и се доближи до Чим.– Добре ли си?

Да хьонг!– отвърна му Чим.– Не се притеснявай за мен, а сега...... Не знаех че можеш да готвиш!

Ами обикновенно не мога, но за теб..... бих станал професионален готвач!– добави като на шега по-големия.

Йей! Ще ям много хубави неща!– каза щастливо Джимин.

При тази усмивка Юнги също се усмихна. Двамата започнаха да се хранят.

Когато се нахраниха се качиха в стаята на мъника. Легнаха на леглото и започнаха да се гушкат, но изведнъж на Чим му се прииска нещо......

Нещо ново...


I need U (P. J. and M. Y.)-завършенаWhere stories live. Discover now