Когато Юнги стигна супермаркета той влезе вътре и започна да обикаля.
Накрая взе няколко неща в ръце и тръгна към касите. Там той видя не кой да е, а самия Джимин. Искаше да отиде да го поздрави, но бързо спря когато видя идващия Тае.
Двамата си говореха, а Юнги ги наблюдаваше. Той се загледа в гаджето си и веднага забеляза насиненото му око и когато Чим се обърна горе-долу с лице към Юнги, забеляза и разцепената му долна устна.
Вбеси се....
Шуга без да се замисля тръгна към Джимин и когато го стигна го хвана за раменете и започна да го оглежда в лицето, а Чим се стресна от внезапната му поява.
Техьонг през това време се опитваше да намери Кук, който търсеше някакви плодове и двамата не усетиха че Юнги също е тук.
Когато другата двойка се върна при Юнги и Джимин се спряха едновременно и се спогледаха.
Какво е станало отново? Защо имаш рани? Нямаше ли днес да се виждаш с вашите? Кой ти го причини?– многобройни въпроси излизаха от устата на по-големия.
Аз.... мо-га да обя-сня…– отвърна му Чим.
Шуга го пусна и го погледна ту ядосано, ту тъжно, защото не е успял да му помогне в този момент и ядосано.... ами ядосан е на себе си.
Само че става ли да дойдеш у нас? Там ще ти обясня всичко.– каза Джимин слагайки и последния продукт на касата.
Добре.– отвърна му Шуга.
BẠN ĐANG ĐỌC
I need U (P. J. and M. Y.)-завършена
Truyện NgắnПриятелство: направено от чат... Чувство: нарастващо всеки ден. Чувство наречено "любов". Ако искате да разберете какво става.... Започнете да четете!