~31~

1K 81 9
                                    

Момчетата се оправиха с покупките и излизайки от супермаркета двете двойки се разделиха като всяко пое по своята посока.

Юнги и Джимин вървяха към дома на мъника. През целия път някой не каза и една дума... неловката тишана беше на лице.

Накрая момчетата стигнаха къщата на Чим. Той отключи и влезе вътре, а Юнги влезе след него, като мъника не забрави да даде път на гаджето си.

След това двамата седнаха на удобния диван и Юнги се загледа в нараненото лице на Чим. Болеше го от мислъта, че не е помогнал.

Юнги....– започна да говори съвсем тихо по-малкия.– Момчетата които ме нараняват и тормозят са в моя клас.

Така. И защо го правят?– зачуди се по-големия.

Преди година и малко така наречения им "лидер" ми беше гадже....– каза Чим на път да пусне набиращите сълзи.

Какво?– извика Юнги.

А-ми да. И с-сега се държи така, защото смята, че съм отрепка, от както скъсах с него е така. Държи се с мен к-като....– мъника започна да плаче.

Юнги се разтрой и се ядоса още повече. Нищо друго не му хрумна освен да сложи любимия си в скута му като започна да го гали по меката и ухаеща добре коса, за да го успокои.

Така Джимин постави главата си на гърдите на по-големия и заплака по-тихо.

Шш… спокойно бебе мое...– тихо и сладко му говореше Юнги.

Той не спираше да го гали по гърба и накрая Чим заспа в скута му. Юнги също започна да се отнася и накрая, той също заспа.

================

Сега да ви питам нещо!

Искам да качвам нова книга, защото предчувствам край на някоя моя книга и така.... Имам няколко идеи за нова книга или фик или там квото се нарича...

1. Първата ми идея е книга с one shotove. Само че  не съм много сигурна дали така да го нарека, защото смятам да пиша дълги истории с различни шипове, но да са в една глава. Не всяка ще е с хубав край, ще има и с тъжен. Ще има смутове само където мен не ме бива много да пиша смутове, но ще се постарая. Ох дано сте ме разбрали какво имам предвид😂😂

2. Втората ми е BTS zodiac или блог за мен....и тъпия и шибан живот дето имам.... нз...Просто това ми хрумна.

3. Третата ми идея е нова история с някой от любимите ми шипове.

======================

И това е... Кажете коя идея повече ви харесва!

======================

Чао за сега! ❤

I need U (P. J. and M. Y.)-завършенаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora