~33~

1.1K 82 19
                                    

Оке..... така..... тези които не обичам да четат смутове да пропускат шибаната главата/част!

°^°

Татенце....– започна да говори несигурно Чим...

Да Чими...– погледна го Юнги.

Искам те...– изцепи той.

Шуга гледаше доста учудено, но не забрави да сложи една мазна усмивка на лицето си.

Той чакаше бебето си, само да поиска това и... беше въпрос на време.... в този момент и двамата много силно се желаеха. Джимин искаше да усеща хьонга си....

Без да чака втора покана, Юнги застана над Чим и започна да обхожда врата му. Целуваше го, правеше смучки и не забравяше да бъде нежен към него. Мъника тихо започна да стене при хубавите ласки.

По-големия смъкна ръката си по тялото на Чим и когато стигна издутината му, той я стисна и мъника истена силно. След това Юнги започна да разсъблича Джимин.

Махна му тънката блуза, след нея тръгна да маха и панталоните му. Накрая съблече и себе си, отново се настани над Чим и започна с нежни целувки да минава тялото му.

Той малко се заигра с едното му зърно, след това направи малко смучки по коремчето му и накрая стигна до най-хубавата част, а именно да махне боксерките му.

Когато го стори, възможно най-бавно, за да дразни бебето си, той хубаво хвана надървения член на Чим и започна да прави бавни движения на цялата му дължина с ръката си.

Амгм... хьо-нг ис-кам те... с-сега...– каза Чим стенейки силно.

Юнги се усмихна при гледката и при чутото и веднага накара мъника да застане кучешката. Той, като послушно коте, застана както искаше татенцето му. След това по-големия се настани удобно на входа му.

Чими ще боли малко, но после всичко ще отмине и ще ме молиш да съм по-бърз...– каза Юнги и без да изчака Чим да реагира, мигновено навлезе в него.

Джимин извика от силната болка, която изпитваше и няколко малки сълзички си проправиха път, стичайки се по личицето му. Шуга правеше леки тласъци, за да може Чим да свикне и не след дълго стана това. Болката изчезна и на нейно място дойде огромното удоволствие.

Той молеше за по-бързо и по-бързо, а Юнги изпълняваше всяка негова молба. Забиваше се яростно в него, докато бялата течност не го запълни от вътре.

Накрая Юнги свърши на дълбоко в Джимин, а той на корема си. След това по-големия излезе от бебето си и легна до него. Двамата дишаха тежко и учестено.

Чим се сгуши в Юнги и заспа мигновено, а по-големия взе одеалото, което се намираше в страни до него и зави себе си и спящия мъник. След това го целуна по главата и заспа, прегърнат в любимия си.

______________________

Еми смута не ми се получи.....
Кво да направя..... Пиша го в час по испански 😅😅😅😅
Никви идеи нямах от общо взето стана зле...  Ама квот такова.
Ако има грешки се извинявам за тях!!!

I need U (P. J. and M. Y.)-завършенаWhere stories live. Discover now