~23~

1.1K 105 12
                                    

Chat:
(Tae and Kookie)

sexybunny_97:
Хей!

Seen

sexybunny_97:
Как си? Какво се е случило?

Seen

sexybunny_97:
Техьнг?

Seen

sexybunny_97:
Защо само сийнваш?

Seen

sexybunny_97:
Да не съм направил нещо?

Seen

sexybunny_97:
Извинявай, ако съм направил нещо~~

Seen

sexybunny_97:
Когато можеш ми пиши~

Seen

________________________

Джънгкук остави телефона на леглото до него и се излегна назад мислейки какво може да е направил, че Тае не му отговаря, а само сийнва.

°^°

През това време Техьонг лежеше на мекото си легло, гушнал възглавницата и заровил лице в нея. Около него се намираха Джимин, Юнги, Джин и Хоби, а Джун..... той както винаги все закъснява.

През изминалите три месеца се случиха много неща, които промениха момчетата. Юнги и Джимин станаха двойка от скоро, но Джин и Джун доста преди тях. Бяха щастливи.... това беше важно за тях, а сега.....

Всички знаеха защо Тае не отговаря на Кук, причината беше, че той го харесва и се бои да си го признае. Джимин знаеше първи, но след последния пост на Тае всички искаха да разберат. А той им разказа какво е станало в спато. Как Кук и той са се целунали и как е почувствал нещо.

Джин страшно много се радваше, че още едно от другите му бебета се е влюбило, но виждаше тъгата му.

°^°

Кук постоя известно време легнал на леглото и накрая реши да пише на Юнги.

________________________

Chat:
(Kookie and Suga)

sexybunny_97:
Хей хьонг... искам да ти кажа нещо...

Seen

sexybunny_97:
И ти ли само ще сийнваш?

Seen

sexybunny_97:
Какво ви става?

Seen

sexybunny_97:
Ох добре с какво съм ви обидил? Какво съм направил?

Seen

sexybunny_97:
Ами добре, ако искаш ми казвай!

Seen

________________________

Момчето се ядоса и хвърли телефона, за щастие на леглото. Нацупи се и излезе от стаята си, а Юнги нарочно не му отговаряше. Искаше сам да се сети какво става, но познава приятеля си и все пак....

°^°

Докато мъника се ядосваше, Джимин мотивираше Тае и накрая..... усилията му се получиха.

________________________

Chat:
(Tae and Kookie)

kim_tae_bae:
Извинявай, че не ти отговарям и само сийнвам! Ако може нека да се видим след половин час..... ще те чакам в парка до центъра!

________________________

Тае въздъхна и остави телефона, а момчетата и тъкмо дошлия Намджун пласкаха от щастие.... всъщност тези които пляскаха бяха Джимин, Джин и Хоби, а Джун..... той не знаеше за какво пляска. А пък Юнги.... се опитваше да си запуши ушите.

°^°

Много жалко, че Кук си остави телефона.....

I need U (P. J. and M. Y.)-завършенаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora