~25~

1.2K 98 24
                                    

Тае се шокира за момент, но веднага отвърна на нежната ласка.

След като и двамата нямаха въздух се отделиха.

Тае....– Кук започна да говори бавно.– Днес когато ти писах исках да ти призная чувствата ми, но само като ми сийнваш.... аз се ядосах и се отказах.

Извиняв....– Тае беше прекъснат.

Но сега.... сега е най-щастливия ми момент. Обичам те страшно много!– очите на малкия светнаха.

Тогава................ Куки ще станеш ли моето момче?– несигурно попита Тае.

Да!– щастливо му отвърна Кук.

Двамата се прегърнаха силно и пак се целунаха, но за кратко. След това потеглиха към дома на Тае, където ги чакаха останалите.

°^°

Когато стигнаха Тае отвори вратата и се срещна с момчетата. Той влезе, а след него и Кук.

Какво стана?– попита Джин очаквайки отговор.

Ами.....– Тае погледна към Куки след това му хвана ръката като двамата сплетоха пръсти и я вдигна.– Заедно сме!

Всички започнаха да се радват и пляскат, а Джин започна да подскача от щастие. Той отиде до двете момчета и ги прегърна силно.

Радвам се, че двете ми бебета вече са заедно.– каза той и леко заплака.

Ооо... Джиниииии...– извика Джун виждайки гаджето си.

Той го придърпа към себе си и го прегърна.

Толкова се радвам.– още плачейки каза Джин.

Кук и Тае само го гледаха докато по-големия не даде знак на Джимин.

Той разбра намека му и се заговори.

Кхм....– всички се загледаха в русокосия младеж.– Аз смятам да си ходя, а вие?

Ами и ние ще си ходим…– каза Джун виждайки, че Джин вече се е успокоил, той му кимна.

И аз ще си ходя.– вмъкна и Хоби.

Ами аз...– тъкмо и Шуга да каже нещо и бе прекъснат от Чим.

Ти идваш у нас.– изцепи Джимин и хвана Шуга за ръката като го завлече към вратата.– Чао!

Всички се изнизаха от дома на Техьонг. Куки гледаше шокирано.... А Тае.... се опитваше да не се засмее.

Ъм.... Куки....– Тае отново бе прекъснат.

Ако искаш да правим нещо...– след това и Куки беше прекъснат.

Не, не, не, не! Исках да те питам дали си съгласен да си пуснем някакъв филм и да се гушкаме докато го гледаме?– попита леко засрамено Тае.

Добре!– щастливо му отвърна Кук.

Двамата се качиха в стаята на Тае и седнаха на леглото, но преди това по-големи взе лаптопа си и донесе пуканки.

След това пусна някакъв филм. Двамата се сгушиха един в друг и започнаха да гледат филма докато не заспаха прегърнати.

__________________
Много се извинявам, че тези глави бяха с ТаеКук!
Знам че историята е за Юнмин, но какво да направя.... Любим шип.
Отново се извинявам!

I need U (P. J. and M. Y.)-завършенаOù les histoires vivent. Découvrez maintenant