~10~

1.4K 122 12
                                    

Джимин!– извиках почти с цяло гърло.

Ааааа... Хьонг…!! Стресна ме!– каза Джимин.– Но как ме позна?

Джимине... Как да не те позная! С това твое тяло и сладко лице.– довърших оглеждайки момчето пред мен.

Облизах и прехапах леко устни. Джимин явно ме забеляза и леко се засрами. Погледа му се заби в земята.

Ъм.... хьонг.... Какво правиш толкова рано навън?– попита ме Джимин, който си играеше с пръстите и продължаваше да гледа в земята.

Обичам да излизам по това време и да се разхождам слушайки музика. Ами ти... Защо си навън по това време? Ако някой ти направи нещо?– отвърнах продължавайки да гледам към русокосото мъниче пред мен.

Това ангелче е излезнало навън. Какво иска? Да ми докара инфаркт ли? Не знам защо, но много се притеснявам за него... Боже...

Ами... И аз обичам да излизам по това време.– той ме погледна и на засраменото лице се появи една фалшива усмивка.

Чими... Усещам, че ме лъжеш. Просто изплюй камъчето.– казах притискайки тялото на Джимин в стената зад него.

Чак сега забелязах, че се намираме пред една голяма сграда.

Ами... нали ти казах, че танцувам...– каза той още по-засрамен от ситуацията в която се намираше.

Даа...

Ами... Всяка сутрин идвам тук и се упражнявам.– довърши.

Ясно.

Джимине... Може ли да влезнем вътре?

Добре хьонг.

Дадох път на мъника и той извади някакви ключове от джоба на дънките си. Отключи вратата и ние влезнахме вътре. Включи светлините, а аз се стаписах. Беше много красива зала, но единственото гадно беше черното пияно в средата на залата. Най-омразния ми инструмент.

Седях и гледах черното зло.
Не усетих как Джимин ме беше хванал за ръката ми.

Хьонг добре ли си?– попита ме той. Долавях нотката притесненост в гласа му.

Нищо Джимин добре съм.– казах ядосано.

Добре.– отвърна ми той, но защо по дяволите започна да плаче.

Защо плачеш? Недей моля те!– притеснено казах.

Прегърнах го. Той се сгуши в мен. Майко колко е сладък. Не мога да повярвам колко крехък може да е. Сигурен съм, че зареди мен се разплака.

________________________________
Сори за грешките!

I need U (P. J. and M. Y.)-завършенаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora