~56~

859 70 6
                                    

Когато двамата се наядоха се прибраха в дома на по-големия и прекараха ноща заедно.

На сутринта изненадата на Мин бе подготвена и добре подправена, но искаше да изчака още, затова само изпрати Чим до тях и отново се прибра.

Година по-късно

Парк бе станал на 19 и завърши училище с отличен, а кариерата му на танцьор потръгва страхотно нагоре. През това време Юнги си намери нова работа с която печелеше доста пари, а и... можеше да наблюдава Джимин почти през цялото време. Точно така... ме заместник на шефа където работеше Чим. Така двамата бяха постоянно заедно.

Една съботна сутрин. Джимин се събуди и разтърка очи като погледна към спящия Мин. Усмихна се игриво и скочи отгоре на Шуга, карайки по-големия да се засмее силно.

Буден си.... не знаех.... – проговори тихо по-малкият.

Буден съм сладурче както и ти, а сега.... искам да се облечеш и да те заведа до изненадата. – каза Юнги и се усмихна.

Изненада? – зачуди се Чим.

Мхм... преди около година бяхме на ресторант... ако помниш и там ти казах че има още една изненада, но реших че е твърде рано.... – обясни той, а Джимин го изгледа въпросително. – Не ме гледай, а ставай и се оправяй.

Добре, добре. Ставам. – тогава по-малкия целуна Мин набързо и стана от него.

Сложи си нови дрехи и зачака хьонга си на долния етаж, а той се преоблече и когато бе готов, слезе при Парк.

Сега искам да излезеш навън и да ме изчакаш отпред. – каза Шуга и се ухили глуповато.

Хах... добре хьонг. – Джимин се засмя силно и излезе отвън заставайки пред вратата.

-_-_-
Окей... това е предпоследната част и сега качвам първа глава на новата ми Юнмин книга.
До последната част :)

I need U (P. J. and M. Y.)-завършенаWhere stories live. Discover now