Джънгкук седеше пред телевизора, заровил глава в шепите си, а Тае......
Седеше и го чакаше вече половин час.
Нямаше намерение да си тръгне докато не се види с Кук.°^°
Заека се изправи и тръгна към стаята си. След няколко мачителни секунди той се качи и отвори вратата. След това грабна телефона си и го отключи виждайки че има известие от Тае. Той отвори чата им и се зачете.
_________________
Chat:
(Tae and Kookie)kim_tae_bae:
Извинявай, че не ти отговарям и само сийнвам! Ако може нека да се видим след половин час..... ще те чакам в парка до центъра!Seen 23:26
_________________
Куки се хвана за главата и бързо се облече. Обу обувките си и тръгна да бяга до парка.
Когато го стигна запъхтян, започна да се оглежда на всяка страна и накрая погледа му се спря върху един човек, който седеше на една пейки, мушнал ръце в джобовете на якето си.
Кук позна че това е Тае и седна до него заемайки същата поза. Беше точно полунощ.
Момчетата не си казаха нищо, докато Кук не развали тишината.
От колко време седиш тук?– попита по-малкия.
Ами....– Тае погледна към мъника.– Това не е важно сега....
Не! Моля те кажи ми!– подкани го той отвръщайки на погледа му.
Добре. Мисля че от час или малко повече.– каза Тае усмихнато.
Защо седиш тук, а не се прибираш?– попита го учудено малкия.
Защото ти писах, че ще те чакам, а аз държа на казаното. Пък и......– лека палза застана.....
Ии....– ококори леко очи.
И искам да поговорим.– довърши по-големия като накрая въздъхна.– Слушай.... от както те видях нещо в мен се зарадва. Кагато ти писах стана същото, а когато ми отговори.... направо се усмихнах от щастие.......
Куки само го слушаше и си мислеше някой неща.
Когато се засякохме на работата ми месец след като си писахме.... разбрах, че имам чувства към теб и исках да се уверя, че са реални като те целуна.........– отново последва една кратка палза.– И се потвърдиха.... Тези месеци много се чудех как да ти го кажа и накрая реших....
Куки се шокира и премигна няколко пъти в опит да разбере дали това се случва наистина.
Много те харесвам....... не аз..... те обичам.
След тези думи на Тае, Кук сля устните им в една дълга, но пълна с емоции целувка.....
ESTÁS LEYENDO
I need U (P. J. and M. Y.)-завършена
Historia CortaПриятелство: направено от чат... Чувство: нарастващо всеки ден. Чувство наречено "любов". Ако искате да разберете какво става.... Започнете да четете!