~7~

1.8K 130 10
                                    

Да се връщаме при Юнги

От няколко дни не получавах известия. През тези дни, писах на Джимин, но нищо...

Днес трябваше да ходя в университета, но хич не ми се ходи... За жалост трябваше. Станах от леглото ми... беше точно 06:00.

Влезнах в банята и си взех един студен душ, измих си зъбите и излезнах. Отидох до гърдероба ми и започнах да ровичкам, за да намеря подходящи дрехи. След около 2 минути ровичкане, изкарах едни скъсани на коленете сини дънки, една бяла риза и суичър. Може да съм в университет, но няма да се обличам както те ми кажат...

Сложих нещата ми в една раница и излезнах от нас. Беше точно 06:40, а лекциите ми почват чак в 09:00. Питате се какво ще правя толкова дълго време навън ли... ами... имам навика да излизам и да се разхождам по спокойните улици из Сеул. Това време най-много ми харесва... таааа...

Сложих слушалките си и пуснах музиката на макс. Имах записани мои песни на телефона ми и точно тях започнах да слушам първо. Обичах да се разхождам по това време. Беше спокойно и не се мяркаха хора, а ако се мяркаха, те бяха или пияници или такива които ходеха на работа.

Вървях със слушалките в ушите и игнорираха всичко около мен. Несъзнателно се бях спрял пред един магазин за музикални инструменти. Гледах черното пияно, което толкова много мразех... намръщих се и продължих по пътя ми.

Стана почти седем и половина, но не исках да се прибирам. Отключих телефона ми и отворих инстаграм. Видях Джимин, който е качил снимка преди 3 часа и ми е писал!

______________________________________

sexy_chimchim качи снимка преди 3 часа:

sexy_chimchim качи снимка преди 3 часа:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

sexy_chimchim: Не знам кое е по-добре... да бъдеш наранен или да нараняваш хората?

♡ You, kim_tae_bae, cool_joon and 276 593 people like this photo

° 101 989 coments

______________________________________

Това е много... стресиращо, но и сладко едновременно. Сега да видя какво ми е писал.

______________________________________

sexy_chimchim:
Хьонг... Видях че си ми писал тези дни, но телефона ми беше на поправка и не знаех. Извинявай!!

daddy_suga:
Спокойно Джимин. Няма нищо. Не ми се извинявай!


______________________________________
Сорка ако има грешки!!!

I need U (P. J. and M. Y.)-завършенаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora