~13~

1.4K 123 24
                                    

Отиваме при Джънгкук

Седях изпънат на дивана. Имах толкова свободно време.... Но на мен ми се прави нещо.... Реших да отида в спато. Станах и се облякох, след това излезнах от нас. Тръгнах към спато.

През това време реших да се снимам и да кача някоя в инстаграм. Направих си няколко снимки с едно куче и качих една от тях. Бях дал телофана си на стопанина на кучето, за да ме снима с него. Какво да правя... Обичам кучета!

Мина се време и бях стигнал пред спато. Пътувах сигурно един час пеша или повече, защото се изгубих, а после ме опитваха различни хора. Еми квот такоа.... Реших да видя колко харесвания имам за сега....

Вие качихте снимка преди 2 часа:

sexybunny_97: Обичам кученца!😍🐕❤

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

sexybunny_97: Обичам кученца!😍🐕❤

kim_tae_bae, cutie_jin, happy_hobi and 345 127 people like this photo

° 92 439 coments

_________________________

Добре явно цели два часа съм се туткал на път за спато. Но...... Този Техьонг ми харесва снимките и изглежда много, ама много секси перча. А аз си падам по такива парчета.... Така че....

_________________________

sexybunny_97:
Хей ТеТе!

_

________________________

Влизайки в спато реших да пиша на Техьонг. Точно така написах му ТеТе.

Едно момиче ме насочи къде да си махна дрехите. Аз я послушай и направих това, което тя ми каза.

След като се съблякох, сложих една кърпа около кръста ми и влезнах в една от стаите. Настаних се удобно.

След около пет минути влезе едно момче. Явно масажиста ми.

Дано ви хареса масажа, който мисля да Ви направя!– с дълбокия си глас заговори момчето.

Аз само кимнах. Реших преди да почнат да ме масажират да пиша отново на Техьонг.

_________________________

sexybunny_97:
ТеТе сега съм на масаж. Чувствам се прекрасно, но някакси ми е неудобно... Пиши ми като си на линия....

_________________________

Оставих телефона си и легнах по корем на масата.

Извинете ме.– каза момчето набързо.

Аз почаках и тогава ми бе зададен един въпрос.

Господине бихте ли се изправили с лице към мен?– попита ме младежа.

Аз станах и погледнах към момчето с кафява коса и се стаписах. Та това беше Техьонг.

Е заек най-накрая се срещаме, а и си облечен идеално.– в този момент видях една мазна усмивка и гласа на Техьонг се промени. От свит и немощен дълбок глас, стана един висок и много възбуждащ.

Ъм.......– нямах думи.... Бях много изненадан. Аз не знаех, че той работи тук! Дори не знаех, че работо!

Някой е бил с уникално тяло.– прехапа устна докато ме изпипваше с поглед....

_________________________
Сори, ако има грешки!!!

I need U (P. J. and M. Y.)-завършенаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora