קוראות חדשות,
אני כבר בפרק 30 ומשהו ואני יכולה להגיד לכם שהכתיבה שלי השתפרה הרבה יותר אז בבקשה תתנו לסיפור הזה צ'אנס,
אני מאד מקווה שתאוהבו את הסיפור.
ותשאירו תגובה או הצבעה אם אהבתם גם אם נראה לכם שזה כלום בישבילי זה המוווווון!!!קריאה מהנה❤אוהבבבת😘
***
נקודת מבט טסה:
"אני יודעת שאת לא מקבלת את זה, אבל אני חושבת שזה טוב יותר לכולנו" אימי אמרה, נאנחה והמשיכה : " אם לא אכפת לך מהאושר שלי אני יודעת שאכפת לך מלי, וללי יהיה טוב יותר כך". לי זאת אחותי הקטנה ממני בשנתיים ,אני חולה עליה ואעשה הכל למענה. "אני מבטיחה לנסות" נאנחתי.לא רצית לעבור לגור בביתו של חבר של אמא שלי. מספיק לא סבלתי אותו פה,בביתנו.
אמא ליטפה את לחיי.
"הכל יהיה בסדר" אמרה.
"איפה המקום שאליו נעבור?" שאלתי.
"לוס אנג'לס" אמרה.
שנאתי לעזוב את סנפרנסיסקו, היא עיר כל כך יפה.אמא ליטפה את ראשי. "אני אוהבת אותך ,טסה."
"גם אני אותך ,אמא". פחח כן בטח~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אחרי שבוע של אריזות סוף סוף הגענו ללוס אנג'לס .לא שיש לי משהו נגד לוס אנג'לס אני אוהבת אותה גרתי כאן כל הילדות, אבל לא כל כך אהבתי את חבר של אמא שלי וקשה לעזוב את כל החברים שלי ואת חבר שלי.
הגענו לבית, והיה אפשר לראות שהם עשירים . לקחתי נשימה עמוקה לפני שניכנסתי.
'אני עושה את זה אך ורק כי ללי יהיה טוב יותר כאן'.
ניכנסו לבית (או לאחוזה ) מה שזה לא יהיה, ודרייק -חבר של אימי ניגש אליה וחיבק אותה. אח"כ גם הגיע אליי.
"מה קורה מתוקה? אני בטוח שתהני כאן" אמר ונתן לי חיבוק. חייכתי חיוך צבוע בחזרה.
"קייל!" צעק דרייק.
נער ירד למטה באדישות,
שערו היה שחור חום פרוע בצורה סקסית, כאילו רק התעורר .ועיניו היו בצבע ירוק טורקיז מושלם .כאילו יצא מסרט,לא שזה מזיז לי יש לי חבר.פאק אני בוהה בו.
איזה קוביות...דיי טסה ברצינות תפסיקי ליהות כריפית."מה אבא?"
כמעט ניחנקתי. הוא קרא לו אבא?
"טסה ,זה קייל, אחיך החורג, אני מניח".
"תראה לה את חדרה " אמר דרייק לקייל.
קייל גילגל את עניו ,ואימי ודרייק הלכו.
הסתכלתי על שריריו וחזהו, וואו הוא חתיך עוד יותר מקרוב."את בוהה" אמר לי קייל וחייך.
גיכחתי . "לא שיש על מה להסתכל" אמרתי בזלזול .
שקר,האמת שבחיים לא ראיתי מישהו מושך כמוהו.
"בואי, אני יראה לך את החדר" אמר באדישות .עברנו במסדרון עד שהגענו לחדרו של קייל.
דלת חדרו הייתי מעט פתוחה.
"קייל בייב, אתה בא כבר?" שאלה בחורה עירומה ששכבה על מיטתו.
"שניה קייט" אמר לה בעצבים ואני עשיתי פרצוף נגעל.
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...