chapter~11~

5.6K 150 4
                                    

טסה:
ישר כשיצא מהחדר בכיתי.
הרגשתי כאילו לקחו חלק ממני, למרות שלא הייתי אמורה להרגיש ככה בכלל לא היינו כלום.
התקשרתי לאשלי.
"טססססס!!!יווו חיימשלי מה נישמע?"
סיפרתי לאשלי את כל מה שקרה והיא הייתה בהלם.
"טוב אל תזוזי אני באה אלייך" אשלי אמרה.
"לא באמת שזה בסדר..."
"אין מצב רבע שעה אני מעיין וליאן אצלך, ושוכחים מהטמבל הזה!" אמרה וניתקה.

את אשלי הכרתי שהייתי קטנה ואז עברנו לסנפרנסיסקו ולא שמרנו על קשר שחזרנו ללוס אנג'לס בגלל אימי ודרייק אז חיפשתי עבודה חדשה ושמצאתי אז גיליתי שאשלי עובדת שם וממש יתחברנו. אשלי הכירה לי את מעיין וישר התחברנו, וליאן הכרתי גם משהייתי קטנה ואיתה כן שמרתי על קשר וניפגשנו כי האמהות שלנו חברות טובות.

תוך רבע שעה שמעתי דפיקות בדלת.
רצתי קודם כל לליאן שלא ראיתי איזה שבועיים .היתחבקתי איתה כאילו לא ראיתי אותה איזה חמש שנים.
"אוי מסכנה שלי!איך את?" שאלה ליאן בדאגה.
"בסדר" שיקרתי.
"ולי לא מגיע חיבוק?" אשלי שאלה בכעס מזויף.
"אשלייייי!חיימשלי ברור לך הכי מגיע!" חיבקתי אותה והיא צחקה וחיבקה אותי בחזרה.
היתקרבתי למעיין ונתתי גם לה חיבוק.
"מעייני מה קורה?איך איתך ועם לוק( החבר החדש שלה ) אני רוצה לישמוע הכל!" אמרתי לה.
~~~
ראינו מלא סרטי קומדיה אכלנו גלידה וריכלנו.
מעיין סיפרה לנו על החבר שלה לוק שהכירה במועדון ואני סיפרתי עליי ועל קייל כמובן שהייתי בשקט שלא ישמע אותי. אחרי שראינו עוד מלא סרטים החלטנו לעלות לחדר אבל אז שמענו דפיקה בדלת.אמרתי לבנות לעלות ואני לביינתים יפתח את הדלת ואז יעלה והם הינהנו לחיוב ועלו.
פתחתי את הדלת כשלהפתעתי קייט בכניסה.
"היי מותק, קייל קרא לי" אמרה ואני הרגשתי צביטה בלב עד שהבנות הצחיקו אותי והשכיחו אותי ממנו אז היא מופיעה והורסת הכל.
הנהנתי בנימוס. "באוי תיכנסי" אמרתי.
"קייל!" צרחתי מלמטה.
"מה?" שאל בקרות.
"קייט פה" אמרתי והוא מיד ירד ואפילו לא שם לב אליי ונישק את קייט מולי.
היא ציחקקה. "שנעלה?" שאלה.
"כן בייב" קייל ענה ומשך את ידה והם עלו למעלה לחדרו.
אני רק בכיתי ובעטתי בדברים כל כל הייתי רוצה להיות קייט עכשיו, אבל עשיתי את הדבר הנכון. הלוואי והייתי מצליחה לעבור הלאה ממנו גם כל כך בקלות כמו שהוא עבר הלאה ממני.
לאחר כמה דקות שמעתי גניחות חזקות של קייט אני לא אתפלא עם השכנים יבאו להתלונן.
עברתי בין חדרו של קייל והגעתי לחדרי.
ליאן אשלי ומעיין הסתכלו עליי כלא מבינות.
סיפירתי להם מה קרה והם ישר ניחמו אותי ועזרו לי לשכוח ממנו. אחרי עוד כמה שעות שדיברנו אכלנו וחזרנו ליראות עוד סרט עלינו בחזרה לישון.תוך רבע שעה כולם נרדמו חוץ ממני. ירדתי למטה לשתות והחלטתי לעשות סיבוב קצר בחוץ כדי לנסות לרוקן את המחשבות שלי וללכת לישון.
לבשתי מהר בגדים ויצאתי.
התחלתי ללכת ושמתי אוזניות שמעתי את השיר: Humble של Kendrick Lamar.
המשכתי ללכת שיד חזקה אחזה בי ודחפה אותי לקיר של החנות הסמוכה.
נאבקתי בכל הכח וכשפתחתי את עניי ראיתי את רון.
"אוי מתוקה פעם שעברה היה לך את קייל שיגן עלייך עכשיו אין לך אף אחד!" אמר.
הוא הוריד לי את החולצה ונישק את שדיי.
"דיי! מה אתה רוצה ממני לך מפה!" המשכתי להאבק בו בכל הכח ולא הצלחתי הוא החזיק בי חזק ואז הסטיר לי "זה על זה שניסית לברוח!" אמר ואני הרגשתי איך הדמעות עולות בעניי ומחזיקה את הלחי שלי מכאבים. הוא פתח את רוכסן המיכנסיים והתחיל להוריד אותם ידיו זחלו לתחתון ופיסקו מאט את הירכיים שלי הוא הוריד במהירות את המיכנס שלו עם התחתון וחדר אליי בכל הכח כשצעקה ניפלטת מפי. "דיי תפסיק!" המשכתי לבכות ולנסות להאבק בו כשג'יפ שחור עצר ודמות שלא הצלחתי ליראות מרוב הדמעות התקרבה אליי.

My step bro-#גמורWhere stories live. Discover now