טסה :אני מתעוררת בבוקר ומסתכלת סביבי כמה שניות עד שאני נזכרת בכל מה שקרה אתמול.
פאק!פאק!פאק!
אני אשכרה שכבתי עם פאקינג אח שלי!
טוב בכל זאת הוא אח חורג, אבל עדיין!
מה לעזעזל חשבתי לעצמי, כניראה שבאמת לא הרגשתי טוב אתמול.
אני מנסה להשתחרר מזרעותיו שעדיין עוטפות אותי.
הלוואי והייתי יכולה להמשיך לשכב ככה לידו לנצח.ניסיתי להשתחרר ובסופו של דבר בטעות הערתי אותו. אלוהים איזה מראה סקסי יש לו בבוקר.
"מה קרה?" שאל בקול צרוד וסקסי של הבוקר. הוא כזה מושלם.
"כלום, אני פשוט צריכה לקום לעבודה" אמרתי. "למה בשעה כזו מוקדמת?" שאל.
"אתה מודע לזה שתשע וחצי, נכון? " שאלתי והרמתי גבה. הוא פיהק פיהוק "מה שתגידי, תהני בעבודה" אמר וחזר לישון.
קמתי מהמיטה מביטה מבט אחרון לעבר קייל שניראה היצור הכי חמוד בעולם כשהוא ישן.
"רגע ,טס?' עצר אותי לפניי שיצאתי מהחדר.
"מה?" שאלתי.
"מתי את מסיימת עבודה?" שאל. "בשמונה וחצי,למה?" שאלתי. "גם אני מסיים בשמונה וחצי רוצה שאבוא לאסוף אותך?" .
"אוקיי" אמרתי ויצאתי מחדרו.~~~
קייל:
סיימתי לעבוד והלכתי לאסוף את טסה.
הגעתי למקום ששלחה לי להגיע אליו וחיכיתי כמה דקות. לאחר שתי דקות היא יצאה מהבניין הענק מלווה באיזה בחור אחד והיא צוחקת ממשהו שאמר לה.
מעניין ממה? לא שזה אמור לעניין אותי.
צפרתי לה איזה שמונים פעם כשראיתי שהתקרב לתת לה חיבוק. עד פה! אף אחד אבל אף אחד לא יגע בה חוץ ממני! למה לעזעזל זה בכלל מעניין אותי.היא ניכנסה לפרארי הכחולה שלי בבהלה וניפרדה מהר מהבחור.
"תגיד לי אתה נורמאלי נתת לי התקף לב!" צעקה עליי. אלוהים אפילו שהיא צועקת היא ניראת סקסית, עם רק הייתה יודעת מה היא עושה לי.
"מי זה?"שאלתי ברוגע.
"זה לא עניינך!" תקפה אותי שוב.
הנסיעה עברה בשקט, יותר מידי בשקט.
למה הייתי צריך להראות את עצמי קנאי!? כל בחורה שאני מכיר נמרחת עליי, למה דווקא טסה לא?הגענו הבייתה והיא ישר צנחה על הספה.
כניראה היה לה יום קשה ואני רק עשיתי לה גרוע יותר.
"טס , האוכל הגיע" קראתי לה אחרי חצי שעה שהזמנתי לנו פיצה. היא לא ענתה , הלכתי לסלון וראיתי שהיא נירדמה על הספה.
הרמתי אותה בידי והעליתי אותה לחדר שלה.
הנחתי אותה בזהירות על המיטה והיא התעוררה. "לילה טוב יפה שלי" אמרתי לה ונשקתי למיצחה והיא רק החזיקה בפניי וכיוונה אותי לשפתיים שלה. היא ריפרפה קלות עם שפתיה על שפתי והתכרבלה בפוך שלה. הבטתי בה כשנרדמה ריסיה הארוכות נחות בשלמות על הלחיים שלה והיא ניראת ממש כמו מלאכית קטנה.***
טסה:
התעוררתי במיטתי, לא זוכרת איך בידיוק הגעתי לפה כי ממה שזכרתי נירדמתי בסלון.
קמתי וירדתי למטבח כדי להכין לי ארוחת בוקר. הרגשתי זרועות עוטפות אותי "בוקר טוב" הרגשתי את קייל לוחש לי באוזני בקול צרוד וסקסי. הסתובבתי אליו וחייכתי "בוקר, אבל ממש לא טוב שונאת עבודה"אמרתי.
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...