chapter ~12~

5.4K 143 7
                                    

טסה:

קמתי במיטה של קייל ישר המחשבה ששכבנו שוב קפצה בראשי.הלכתי חדרי וראיתי שהבנות עדיין ישנות אז הלכתי לעשות את אירגוני הבוקר וירדתי להכין לי אוכל. סיימתי ובאתי להתישב על הספה שקועה במחשבות על איך הגעתי למיטתו של קייל התיישבתי על הספה והרגשתי שאני יושבת על משהו.

קייל ישן בספה!!!
שיט איזה מטומטמת אני איך לא שמתי לב! קמתי בזהירות והלכתי על קצות האצבעות כמו איזה גנבת, קמתי ממנו וידו תפסה בי ותוך שניה הייתי שכובה כך שהוא מעליי ופנינו צמודים עד כדי כך שאני מרגישה את נישמתו מעליי. הסתכלתי עליו בבהלה.
"בוקר טוב גם לך!" אמר בקול צרוד וסקסי וחייך חיוך משועשע.
"סליחה לא שמתי לב שאתה כאן" עניתי במבוכה כי אשכרה מי הטמבל שלא ישים לב...

"טוב לדעת שלא שמת לב אליי!"אמר ועשה את עצמו נעלב ואח"כ התיישב וסימן לי לשבת לידו אז התיישבתי לידו.
"קייל...תיראה אני יודעת ש.. שהייתי צריכה להאמין לך ולא לקייט ו... בכל זאת אפשר פשוט ליהות כמו שאנחנו עכשיו...כאילו סתם אחים רגילים שעושים צחוקים ושטויות ביחד".

"אני...אני לא חושב שאני מסוגל,
טס, רק מלראות אותך את משנה את דעתי, הוא היסס ואז המשיך
"את גומרת לי לרצות ליהות בן אדם טוב יותר. כל פעם שאני חוזר עצבני ורוצה לרצוח מישהו את מרגיעה אותי אני רוצה ליחיות רק בישבילך אני רוצה שתיהי רק שלי, אני מפחד ליפגוע בך כל כך את לא יודעת מה את עושה לי וכמה שעומד לי רק מליראות אותך, אני יודע שאנחנו אחים ואנ'לא יודע איך כולם יקבלו את זה אבל זין אליהם אני רק רוצה אותך , תני לי לשנות את דעתל אני נשבע שאני לא אפגע בך! אני אוהב אותך כל כך טסה שלי" אמר ואני הייתי בהלם.
אני לא יכולה להיכנע לו בכל זאת רק רבנו אתמול.
בחיי שאני לא לא יודעת מה לעשות!
אני גם אוהבת אותו,אין לי מה לעשות אז כדי שאני יפסיק להכחיש את זה.

"טסה חיימשלי איפה את?" שמעתי את אשלי קוראת מלמעלה.
לעזעזל!!! עם כמה שאני חולה עליה , היא באה בזמן הכי לא נכון.
"בבקשה תחשבי על זה" לחש לאוזני ורפרף עם שפתיו על שפתי. בחיי התגעגעתי לתחושה הממכרת הזאת!

"אני פה!" צרחתי לאשלי וקייל עשה את עצמו ישן.
"אז מה החרא הזה ישן בסלון?" שאלה והגניבה מבט בקייל ש"ישן".
"למה ככה?" שאלתי מתכוונת לזה שקראה לו חרא.
"וואווו מי שמדברת!אתמול קראת לו בהמה, מגעיל דוחה מסריח מטומטם ו...להמשיך?" שאלה.
שיט!הלוואי והוא באמת נירדם ולא שמע!
"טוב טוב צודקת!" הרמתי את ידי כניכנעת.
"בוקר טוב חיימי!!!" ליאן קפצה עליי בחיבוק ואחריה מעיין" יפ'שלי איך ישנת?" שאלה אותי מעיין.
"פסדר, עכשיו באו הכנתי לכם אוכל!" הם התישבו בשולחן ואני הגשתי להם פנקיקים שהכנתי להם.
"טוב אני אלך להעיר את החזיר הזה ליראות עם גם הוא רוצה לאכול" אמרתי מחליטה עדיין לא לספר להם אני עדיין לא יודעת מה אני וקייל ולא רציתי שנריב שוב ואז אני יספר.

My step bro-#גמורWhere stories live. Discover now