chapter ~5~

7.2K 177 14
                                    

קייל:

עבר לו עוד שבוע, חשבתי שטסה לא נפגעה, אבל כל השבוע כמעט ולא דיברה איתי.
לא יכולתי יותר ליראות אותה ככה רציתי להגיד לה שלא באמת התכוונתי למה שאמרתי, אבל הכל כל כך מסובך ואין מצב בחיים שנוכל ליהות ביחד ואני גם לא בנוי למערכת יחסים.

טסה היא הכל בישבילי, אם הייתי פוגש נערה אחרת כל  מה שהיה מעניין אותה זה שאני יזיין אותה כמו שצריך, עם טסה זה אחרת כיף לי איתה גם בלי מגע. הדרך בה היא צוחקת את הצחוק הממהמם הזה שלה. אני כבר לא יודע מה לחשוב , ברור לי שאני יפגע בה ואני לא רוצה שתיפגע.

"בוקר טוב" אמרתי בחיוך כשהתישבה מולי.
"בוקר טוב" ענתה והסתכלה על הטלפון מצחקקת. כל הארוחה היא רק הסתכלה על הטלפון, זאת  הפעם הראשונה שאני רואה אותה מחייכת השבוע.

"אז מי גורם לך לצחוק ככה?" שאלתי יודע כבר שזה בטח איזה גבר מזדיין.
" מ..מה?"היא שאלה ומיד הסמיקה.
חטפתי לה את הטלפון והסתכלתי עליו "מי זה רוי?!" שאלתי בכעס.
"מה  זה ענייך? אתה חתיכת מפגר! אין לך זכות לקחת לי את הטלפון וכמו שאמרת לי שאין לי זכות להיכנס לחיים לך אז גם לך אין זכות להתערב בשלי, תעזוב אותי בשקט!" היא לחשה את שלושת המילים האחרונות ועלתה לחדרה.

"טוק טוק" אמרתי בכניסה לחדרה.
"מה?" שאלה כולה רותחת מעצבים, אלוהים שהיא עצבנית היא כל כך סקסית.
"טס, את צדקת. אני מצטער, אין לי זכות להתערב לך בכלום אני לא יודע מה חשבתי לעצמי.תיראי לא התכוונתי לפגוע בך אני באמת מחבב אותך את מצחיקה חכמה יפה ואני יכול להמשיך עד מחר" אמרתי והתיישבתי לצידה במיטה. "אני אוהב את החיוך המתוק הזה שרוי נותן לך אני שמח בישבילך שמצאת מישהו" אמרתי טוב זה שקר אני יברר מי זה וידאג שימות.

"רוי...רוי זה אחי הגדול.הוא נשוי לכן לא גר איתנו " .
"אהה" אמרתי מרגיש כמו מטומטם.
"זה פסדר, אבל תגיד למה זה הפריע לך גם אם הוא לא היה אח שלי?" שאלה בחיוך.
"אה,מי אמר שזה מפריע? פשוט הייתי סקרן לדעת מי הגבר המפגר שירצה לצאת איתך".
אידיוט, אדיוט,אדיוט הרגע פייסת אותה גם כן אני לא מסוגל לסתום לשניה.
"לא חכי, אני מצטער לא התכוונ-" היא קטעה אותי ובמקום לכעוס רק צחקה.
"תירגע אידיוט" צחקה. איזה צחוק מחרפן פאק עוד שניה בא לי למעוך לה את הפרצוף בגלל זה.

***
טסה:

"טס!" שמעתי את אימי קוראת לי מלמטה  התעוררתי מהר מתכוונת לשטוף פנים ולעשות את כל שאר אירגוני הבוקר אבל אמא שלי המשיכה וצעקה "נו , זה דחוף" .

ירדתי למטה כולי מבולגנת בקושי שטפתי פנים . הבחנתי בקייל שעמד בצד בשקט משלב את ידיו על חזו וכשמבחין בי מחייך חיוך קטן אליי. שערו היה מבולגן אבל בצורה סקסית לא כמו שלי שניראה נורא בטח. "אני מקווה שזה עד כדי כך דחוף שהטרחתם אותי לרדת כשעוד לא ציחצחתי שיניים"  אמרתי בכעס מסתכלת על אימי ודרייק.

אימי מסתובבת אליי "אני ודרייק יוצאים לחופשה אנחנו רוצים להכיר עוד יותר לפני שאולי נתחתן"
"וזה אמור לעניין אותנו כי?" קייל שאל במבט מזלזל.
"כי אנחנו סומכים עליכם לא לזרוק מסיבה כשאנחנו לא בבית, תשמרו על הכל זה כולה לשבועיים" אמר דרייק.
אימי נפרדה ממני וקייל פשוט עלה בעצבים לחדר " בישביל זה הערתם אותי, ניתראה עוד שבועיים" אמר וחדר לחדרו.

***

אחרי שניפרדתי מאימי ומדרייק עליתי לחדר של קייל. ניכנסתי לחדרו הוא היה שרוע על המיטה בלי חולצה . בהיתי בשריריו המושלמים כל פעם שאני רואה אותם אני מודהמת מחדש .
הוא התיישב על המיטה וסימן לי לבוא לשבת לידיו "רצית משהו חוץ מלבהות בשלמות שלי?" שאל וקרץ מצביע על גופו המלא בשרירים מושלמים.
גילגלתי עניים.
"רציתי לדעת אם תוכל להעיר אותי עוד שלוש שעות כמו שאתה יודע השעון מעורר לא עוזר לי לקום בדיוק" אמרתי לו.

"אוקיי" אמר ואני התחלתי לצאת לכיוון חדרי.
"חכי" קייל קורא לי.
הסתובבתי. "כן?" שאלתי.
"את לא הולכת לעבודה עכשיו?"
"לא, אני לא מרגישה כל כך טוב" .
"טוב אני מקווה שעד מחר תרגישי טוב, אני זורק מסיבה בבית." אמר.
"איך ידעתי שלא תקשיב לדבר ממה שאמרו!"
אמרתי בכעס יוצאת מחדרו.

***

קייל:

הערתי אותה אחרי שלוש שעות. ניכנסתי לחדרה מביט בה כמה שניות כשהיא עדיין ישנה. היא הייתה ניראת מזיעה , העברתי את ידי על ראשה והיא הייתה שורפת.
"היי, טס קומי" אמרתי. לאחר כמה שניות היא פקחה את ענייה מאט "כבר עבר שלוש שעות?" שאלה.

"כן" אמרתי ואז המשכתי. "מה כואב לך?" שאלתי בדאגה. "לא זה כלום, באמת" אמרה.
"אל תגידי לי שזה כלום את קודחת מחום!" אמרתי ברוגז. "באמת שאני ב..." התחילה לומר ובאמצע היא רצה וכמה לשרותים.
רצתי אחריה רואה שהיא עומדת להקיא אספתי את שערה והחזקתי לה אותו עד  שהיא סיימה. "תודה" מילמלה.

"אז מה התחלת לומר, שאת מרגישה פסדר?" שאלתי והיא רק גילגלה את ענייה.
"טס אני מצתער הייתי מבטל את המסיבה הזאת בישבילך, אבל הזמנתי כבר מלא אנשים אני באמת מצתער".
"לא זה פסדר, תהנה לך!גם אולי עד מחר אני ארגיש יותר טוב." אמרה ואני משכתי אותה לחיבוק מהיר. "תודה טס,תרגישי טוב. ותגידי אם את צריכה שאני אביא לך משהו" אמרתי לה.

***

My step bro-#גמורWhere stories live. Discover now