מרתון של חמש פרקים מתחיללל, מעלה כל חמש דקות.
אוהבת❤
~~~טסה:
קמתי בבוקר בזרועתיו של קייל,הוא חיבק אותי ונישק אותי נשיקת בוקר טוב.
"בוקר טוב" אמר בקול צרוד ומחוספס."בוקר טוב" חייכתי חזרה.
קמתי וניכנסתי לשרותים המשותפים שלו ושלי.ציחצחתי שיניים כשהרגשתי ידים סביבי והורדתי אותם במהירות.
הסתובבתי וראיתי שזה קייל שמביט בי במבט מבולבל.
"סליחה פשוט חשבתי ש-" התחלתי והוא קטע אותי וליטף את פני ונשק למצחי"הבטחתי לך שלא יקרה לך כלום אל תפחדי אני שומר עלייך" אמר.
אחרי שסיימתי את אירגוני הבוקר ירדתי למטה וראיתי את אמנדה (עוד אחת מהמשרתות שלהם ) חיבקתי אותה חיבוק מהיר והיא חייכה ואמרה בוקר טוב
היא הייתה בת משהו כמו שישים היא תמיד דאגה לי ולקייל והייתה כמו אמא בישבילינו.
היא הגישה לשלוחן את האוכל והתחלתי לאכול אחרי כמה דקות קייל התיישב לידי ולקח דברים גם הוא מהשולחן.
***
"הם לא יבואו לעבודה" אמרתי לקייל שעצר אותי מללכת.
"טסה בבקשה על תלכי את לא יודעת עם מי יש לך עסק הוא גם יכול לבוא לך למקלחת" אמר.
נאנחתי. "אז מה עכשיו?אני צריכה כסף אני לא יכולה לחכות עד שירדו מלהרוג אותי, למה אתה פשוט לא מדבר עם אבא שלך" אמרתי.
"קודם כל אני לא יכול לדבר איתו כי אם אגיד שאני אוהב אותך הוא רק ירצה להרוג אותך עוד יותר אז לבינתיים תני לי לחשוב קצת על
פיתרון ואז ניראה מה נעשה ודבר שני את לא צריכה כסף יש לי מספיק כסף גם לפרנס את הנינים שיהיו לנו"
הסמקתי מזה שכבר החליט שיהיו לנו נינים והוא חייך אליי במבוכה.
"אוקי" אמרתי ."מה אוקי?" הסתכל עלי מבולבל.
"אוקי אני לא אלך לעבודה" אמרתי."טוב יש לי כמה סידורים לעשות אז בואי" אמר וסימן לי ללכת אחריו ניכנסנו לBMW השחורה שלו והוא התניע ונסע מהר.
הלכנו לכמה מקומות שלא הבנתי כל פעם הוא חזר עם מעטפה אחרת בידו או שקית עם דברים.
הוא חזר עם עוד מעטפה ונאנח. הוא שם את ראשו על ההגה ועצם את עיניו.
לאחר כמה שניות הסתכלתי עליו וראיתי שנירדם."קייל" ניערתי אותו מאט וליטפתי את שערו.
הוא התנער מהר וישב "סליחה" אמר מהר וקם."קייל אתה בקושי ישן וגם עד שאתה ישן מוקדם באמצע הלילה אתה קם והולך עד למוקדם בבוקר" אמרתי בדאגה והוא התחיל לנסוע.
"אני מצטער יפה שלי אבל זה עבודה, עכשיו גם את תקומי באמצע הלילה אני לא יכול
לעזוב אותך אבל תוכלי לישון לי במשרד זה ירגיע אותי לראות אותך בימקום שאני יפחד שאבא שלי כל שניה יכול לבוא להרוג אותך בלילה" אמר .
הלכנו לאכול בבית קפה ואחרי זה נסענו הביתה.
***
עברו קמה ימים וכמו שאמר קמתי בכל פעם בשעה אחרת אבל מה שבטוח שבשלוש ימים האלה לא ישנתי יותר מארבע שעות ביום.הגיע הערב והייתי מותשת מילאתי לי אמבטיה חמה וניכנסתי.
~~קייל:
עבר איזה שעה והיא לא יצאה מהמקלחת דפקתי על הדלת בעדינות ושהיא לא ענתה ניבהלתי קצת דפקתי בחוזקה עד ששברתי את הדלת הסתכלתי סביבי וראיתי שהיא נירדמה באמבטיה.
איזה אדיוט אני כל השלוש ימים האלה היא ישנה בקושי לא פלא.
הרמתי אותה מהמקלחת וגופה הקטן והחמוד היה חשוף לפניי, אלוהים איזה יפה!
לא הפסקתי להסתכל על גופה מהר ניערתי את ראשי מכל המחשבות המלוכלכות שחשבתי עליה וכל מה שאני מסוגל לעשות לה עכשיו, זה נקרא ניצול.
כרכתי מגבת סביב גופה והלבשתי אותה בחולצה שלי בלי כלום מתחת אלוהים כמה שזה מחרמן אותי אני מתאפק לא לקרוע את החולצה שהלבשתי אותה עכשיו.
הרמתי אותה בידי והנחתי אותה על המיטה בעדינות מנשק למצחה. ומכסה אותה בפוך שלי.
אחר כך ירדתי למטה ופניתי למשרד של אבי, ידעתי שאני חייב לדבר איתו מתישהו.
"אבא?" דפקתי על הדלת ופתחתי אותה הוא הנהן וסימן לי להכנס.
היתישבתי לפניו בכיסא " אבא אני יודע שזה נגד החוק אבל אני לא יכול יותר אני-" הוא קטע אותי."אתה אוהב אותה" קבע.
הנהנתי והשארתי את פני רציניות ואבי גיחך בזילזול."אתה באמת אוהב אותה?" שאל.
"כן אבא" עניתי מקווה לתשובה חיובית."אתה יודע מה אני מסוגל לעשות אני ראש המאפיה של כל העולם התחתון, אם אתה
רוצה שתישאר בטוחה תנתק כל קשר איתה פעם אחת אני רואה אתכם מדברים אני דואג להרוג אותה, בזמן האחרון אתה לא מתרכז יותר במשימות ואנחנו קרובים לתפוס את בריאן ואנחנו רוצים למחוק כל זכר ממנו אז אם לא תתרחק זה לא יגמר בטוב" אמר ברצינות.
הסתכלתי בעיניו בשנאה "אתה אומר לי להיפרד ממנה?" שאלתי בהלם.
"תישמע ותישמע לי טוב זה שאתה הבן שלי לא אומר שאתה יכול לשבור את החוקים אני מציע לך להתרחק אחרת לשניכם זה לא יגמר בטוב,
ואתה יודע טוב מאד שלא תצליח להגן עליה לבדך, אני יהרוג אותה מול העניים שלך" אמר בכזאת קרות שהגעילה אותי.
יצאתי בטריקת דלת ממשרדו.
***
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...