קייל:
היום משחררים את מדלין (אמא של טסה ) מהבית חולים , הקטנה שלי כבר מחכה, למרות שלא הבנתי מאיפה בא כל הרגש הזה זה היה ניראה שהיא שונאת אותה כשהם עוד היו בבית מדלין תמיד ניסתה לדבר עם טסה, כאילו ניסתה לפצות אותה על משהו שעשתה.."טסה?" ניסיתי להעיר אותה כשישנה בזרעותי.
הוא קמה ישר וקפצה על המיטה בהתרגשות.
"בוקר טוב" אמרתי לה בחיוך חושף שיניים.
היא ישבה על המיטה ונישקה אותי נשיקה קצרה."מישהי כאן עם מצב רוח טוב.." מילמלתי.
"יש לנו עוד שעה עד שיוצאים קמתי מוקדם והיה לי משעמם אז הערתי אותך.."
"אני שונאת אותך!יכולתי לישון " אמרה חובטת בחזי החשוף ואני צוחק.ידי זחלה אל מתחת חולצתה וניכנסה לחזיה שלה מעקיפה באיטיות את חזה היא ניתרעה מאט ממגעי ונישכבה לצידי.(כמו בתמונה )
"אני רוצה שתספרי לי הכל" אמרתי לה במבט רציני. היא גנחה"מ..מה אתה רוצה לדעת?" שאלה בהיסוס.
"מה..מה קרה לאבא שלך?" שאלתי אותה.
ישר פחד עלה בעיניה.
"אני..מצתער את לא חייבת.." התחלתי והיא קטעה אותי.
"לא זה בסדר, אני לא בידיוק קוראת לו אבא אז בריאן ברח לפני שלוש שנים והשאיר אותי את אימי ואת אחותי לי לבד אחי רוי ניסה לעזור לנו והוא הביא לאימי את הכסף ואימי הייתה משתמשת בזה לסמים והימורים שתמיד הייתה מפסידה בהם." אמרה ,ראיתי שקשה לה להיזכר בזה."אני מצתער, לא ידעתי.." משכתי אותה לחיבוק והיא חיבקה אותי חזק כאילו אם לא תחזיק בי תיפול.
נישקתי אותה נשיקה רגועה וארוכה.
"אני.אוהב.אותך.כלכך" מילמלתי בין נשיקה לנשיקה."גם אני אוהבת אותך" אמרה בחיוך ממיס.
***
עבר חצי שעה, ראינו טלוויזיה והיא ישבה בין יריכי ושכבה על ביטני כשאני משחק בשערה.
"קייל?" שאלה בקול החמוד והומשלם שלה."כן יפה?"
"נו מתי יוצאים ?" נאנחתי בתיסכול היא שאלה אותי כל איזה חמש דקות מתי הולכים כבר לבית החולים.
"עוד מאט" נאנחתי.
"אוווווף!!כמה זמן"
אמרה והמשיכה לצפות בטלויזיה.""טוב זזנו?" אמרתי לאחר רבע שעה שהמשכנו ליראות טלוויזיה.
יצאנו למכונית שלי ונסענו. לאחר נסיעה קצרה הגענו לבית החולים .היא עלתה במעלית ונכנסה לחדר של אמה ולאחר דקה יצאה משם.
"מה קרה?"שאלתי.
"היא לא כאן" אמרה.
"מה?אז איפה .." ראינו מאחורינו את ריאנה האחות.
"איפה אמא שלי?" טסה שאלה אותה."היא הלכה לשרותים היא כבר תחזור" ריאנה אמרה. לאחר דקה ראינו את מדלין הלכתי אליה וחיבקתי אותה וגם טסה .
"אוי מתוקים איזה חמודים אתם" מילמלה."איך את מרגישה אמא?" טסה שאלה אותה.
"בסדר ומה איתכם?" שאלה והביטה ביד שלי ושל טסה שבלי ששמנו לב החזקנו ידים, טסה הסמיקה ומהירה לשחרר את ידה."אהה..כלום אז איך היה החופשה?" טסה העבירה נושא מהר.
"מדהימה!!"ישר התלהבה.***
טסה:
אחרי ששיחררו את אימי החלטנו לחזור כולנו הבייתה אני רציתי לנסוע עם קייל אז אמרתי לאמא שלי שאני אתן לה ולדרייק ליהות ביחד אז אני אלך עם קייל,
כמובן שהיא לא יתנגדה ונסעתי עם קייל .
מעניין אם אצתרך לספר לאמא על קייל? ומה אם לא יעבוד בנינו זה יהיה כל כך מוזר.. זהו אין כבר דרך לחזור אחורה."הכל בסדר נסיכה?" שאל קייל שראה שניראתי מוטרדת.
"קייל אנחנו נספר להורים שלנו שאנחנו ביחד?" שאלתי והוא גירד בעורפו."האמת?חשבתי על זה אם זה לא יעבוד בינהם אז ניהיה ביחד וזה כבר לא יהיה כל כך..מוזר ואם בכל זאת התחתנו נצתרך לספר להם אבל לא עכשיו נחכה עוד קצת" אמר .
"טוב אני רק מקווה שכשנגיד להם הם לא יכעסו" אמרתי.
"הם יצתרכו לקבל אותנו מתישהו,כמו שאנחנו מקבלים אותם" אמר.
הנהנתי.
"יש לנו נסיעה ארוכה" אמר ואז המשיך,
"אולי תישני קצת וכשנעצור לקנות אוכל אני יעיר אותך" אמר והנהנתי , הנחתי את ראשי על החלון ואחרי כמה דקות הרגשתי את עניי נעצמות.~~~
"טסה" שמעתי מישהו קורא לי ומנער אותי.
פקחתי את עניי וראיתי את קייל כל כך קרוב אלי שעוד שניה שפתינו נפגשו.
הוא בא להתרחק מאט כדי לאפשר לי לקום ואני אחזתי בפניו וקירבתי אותו אלי הדבקתי לו נשיקה קטנה בשפתיו והוא החזיר לי נשיקה קטנה ומהר היתנתק."ההורים שלנו אמורים להגיע כל רגע" אמר .
"לגמרי שכחתי" מילמלתי יותר לעצמי מאשר לו. הסתכלתי סביבי והיינו בתחנת דלק עם קמה חנויות מסביבה."את רוצה שאקנה לך משהו לאכול?" שאל.
"כן" אמרתי לו מה אני רוצה.
"רגע חכה" אמרתי והוצאתי כסף "לא!את לא עושה לי את זה שוב" הוא התעצבן ויצא בלי לקחת את הכסף.נאנחתי וחיכיתי, אחרי עשר דקות הוא חזר אם מה שביקשתי.
"תודה" מילמלתי בעצבנות.
"הנסיכה שלי עצבנית?" שאל בדרמתיות ואני החזקתי את עצמי מלצחוק.
יצאתי מהאוטו והוא הסתכל עלי כלא מבין.
הלכתי לצד השני של המכונית ופתחתי את דלת הנהנג איפה שהוא ישב.התיישבתי עלי וכרכתי את רגלי סביב מותנו.
הוא חייך חיוך מרוצה ונשק לשפתיי הוא החדיר את לשונו עמוק בפי הוא הפסיק לנשק אותי הסתובבתי ליראות על מה הוא מסתכל, ראיתי מכונית שחורה עומדת לפנינו, פאק!!!זה המכונית של ההורים שלנו.ירדתי מקייל מהר וסידרתי את החצאית שלי מקווה שאימי ודרייק לא ראו כלום.
***מקווה שאהבתם!!!
אני מעלה פעמיים בשבוע, לא לדאוג עוד מאט המתח מתחיל!
תגיבו ותדרגו.
אוהבת❤
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...