קייל:
"הרגנו אותו השבוע" אמרתי מנסה להישמע כמה שיותר רגוע.
היא בלעה את רוקה.
"אהה" אמרה וראיתי שניסתה לא לבכות.
"את בסדר יפה שלי?" שאלתי.
"ניראה לי"
" הכל יהיה בסדר" אמרתי והיא הנהנה.טסה:
"אני נכנסת להתקלח" אמרתי.
"גם אני צריך להתקלח,בטוחה שאת לא צריכה עזרה?" אמר בהה בגופי שעדיין עם השמלה השחורה והקצרה וקרץ."מלוכלך אחד" מלמלתי הפלקתי לו בראש והוא צחק.
"רק כשזה מגיע אלייך" אמר וקרץ שנית בהגזמה הפעם.
"מטומטם" אמרתי.
"המטומטם שאת אוהבת" אמר בגאווה מזוייפת."חיי בסרט" אמרתי ולפני שבאתי להיכנס הוא תפס בידי ,סובב אותי ועשה פרצוף חמוד.
נשקתי לפיו נשיקה קצרה והנהנתי.הוא חייך חיוך מנצח וניכנס אחרי למקלחת.
"אתה יכול לעזור לי עם השמלה הלוחצת הזאת,הרוכסן הזה לא ניפתח" אמרתי בעצבים.הוא היה לבוש רק בבוקסר לבן שנישאר עדיין עליו. הסתובבתי אליו והוא הוריד את הריצרץ באיטיות מייסרת.
הוא הגיע לאמצע שהספיק בכדי לחשוף את חזי מכיוון שלשמלה יש תחרה מיוחדת שלא צריך לשים חזיה, הוא נישק את צווארי ומצץ בעדינות וכשהגיע למקום רגיש בצווארי אנחה/גניחה קטנה ניפלטה מפי.
הוא חייך והפסיק.
" ניראה לי שנמשיך בפנים" אמר והוריד את הבוקסר שלו ואני הכי מהר שיכולתי הורדתי את התחתונים וניכנסתי בזריזות."אני אוהב את ההשפעה שלי עלייך" אמר והמשיך,
"אני אוהב את זה שאת משתוקקת אליי"אמר.
"ואני אוהבת להרגיש את החבר הגדול שלך בתוכי" אמרתי קרצתי ואז הוא צחק את צחוקו המושלם ."ואני עוד המלוכלך?" אמר וצחק.
הוא פתח את המים וקפצתי עליו מרוב שזה היה קר."חכי עוד שניה זה מתחמם" אמר והייתי דיי בטוחה שצחק עליי,הוא חיבק אותי כדי שלא ארגיש את המים הקרים ושהמים התחממו שחרר.
נתתי למים לזלוג להם על גופי ולנקות אותי מכל היום הארוך הזה וכשבאתי לקחת את השמפו קייל חטף את השמפו מידי.
"אני יעשה את זה" אמר,נאנחתי והסתובבתי כך כשגבי מול פניו.
הוא חפף את שערי בעדינות ולאחר מכן לקח סבון לגוף וסיבן אותי לא מפספף מקום אחד ולבסוף שוטף את כולי,הוא נצמד אליי ממאחורה מנשק את צווארי ואז חודר אליי ממאחורה ללא שום התראה,גנחתי כמה שיותר בשקט כדי שלא ישמעו אותי כל החברות והחברים שלנו.הוא חדר אליי מהר וחזק למשך 15 דקות עד שהגעתי לשיא.
"אני לא מסוגלת,זהו תגמור אותי!" צעקתי בלחישה.הוא חדר אליי עוד כמה פעמים כשאני מרגישה את האורגזמה ניבנת בתוכי. הוא שטף את עצמו ואותי ויוצא להביא מגבות, הוא עטף אותי עם מגבת ואחרי זה עטף את עצמו.
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...