chapter ~3~

7.9K 197 26
                                    

טסה:
התעוררתי בחולצתו של קייל ומיד ניזכרתי בכל מה שקרה. אלוהים איך אני יעמוד בפניו היום.

הורינו לא נשואים אז אולי יש סיכוי קטן...איכס לא..זה בחיים לא יקרה עם קיים.

ניכנסתי לחדר אמבטיה מהר כדי שקייל לא הצתרך להעיר אותי.
שטפתי פנים ציחצחתי שיניים והסתכלתי במראה עד שהבחנתי שאני לא לבד.

"פעם הבאה תדפוק ,מה אם הייתי ערומה?"
שאלתי בעצבנות.

"טוב זה לא כאילו לא ראיתי אותך ערומה" קרץ לי ואני כיסיתי את פניי בידי כדי שלא יראה איך אני נהפכת לעגבניה.

"אין לך מה להתבייש יש לך גוף יפה" אמר ואני באתי לענות אבל הוא קטע אותי.
"בכל מקרה, אין לך שעון מעורר את צריכה ללכת לעבודה ונימאס לי להעיר אותך כל בוקר,אוי מה היית עושה בילעדיי?" הוא חייך חיוך כובש ואני דחפתי אותו מחוץ לחדר אמבטיה.

התלבשתי ויצאתי לעבודה, שזה דרך אגב לייבא מותגים למשבירים. זה גם למה יש לי מלא מותגים.

~~~~~~~~~

קייל:

תמיד שהתאהבתי במישהי אהבתי את הגוף שלה, אבל עם טסה הכל שונה,רק מלשמוע את קולה המתוק ניהיה לי צמרמורת בכל הגוף.

היא חזרה בחמש בערב מהעבודה ואני הייתי בספה, חייכתי לעברה והיא חייכה אליי בחזרה חצי חיוך. "איך היה בעבודה?" שאלתי.
היא משכה בכתפה "מתיש , לפחות יש היום מסיבה..." קטעתי אותה. "זאת שבתחילת הרחוב? שאלתי. "איך ידעת? " שאלה בהפתעה.

"חבר הזמין אותי, ואיך את ידעת?" שאלתי.
"חברה טובה שלי מהעבודה היא בעלת הבית" אמרה. " טוב , אני יהיה מוכנה עוד שעה תיהיה למטה, להית' " אמרה והפריחה לי נשיקה באוויר.

אחרי שעה היא ירדה עם שמלה אדומה וכמעט יצאו לי העניים כשראיתי אותה.

אחרי שעה היא ירדה עם שמלה אדומה וכמעט יצאו לי העניים כשראיתי אותה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"תחליפי את השמלה" אמרתי לה בעצבים.
"למה? " שאלה בתמימות.
"שנינו יודעים טוב מאד למה , את יכולה להאנס, אם אני עוד שניה לא שולט במעשיי ואונס אותך אז תחשבי על גבר אחר." אמרתי לה. שקר. אני פשוט לר מסוגל לחשוב על דבר מיסתכל עליה.

"ולמה שאתה תעשה את זה? "שאלה .
"אני מגרה אותך?" שאלתי בחיוך מתקרבת אליו. לא יכולתי לשלוט בעצמי.

"כדי לך לסתום את הפה או שעוד שניה אני קורע ממך את השמלה הזאת" אמרתי בתקיפות.

היא התקרבה עוד יותר וכשנפל לה התיק האדום הקטן שלה היא התקופפה וחשפה חוטיני שחור.

ידעתי שעוד שניה אני לא אחזיק מעמד.
"אני עלול לעשות תאונה במכונית אם אביט בך באמצע הנסיעה"אמרתי והמשכתי,
"חוץ מזה שכל גבר במסיבה ימרח עלייך"

"למה ,אתה מקנא?" שאלתי
"לא אני מגונן עלייך את אחותי" הזכרתי לה.

"עכשיו לכי ותחליפי" אמרתי בקול תקיף.

היא גלגלה את עניה ועלתה.
אחרי עשר דקות ירדה שוב.

"לא את עובדת עליי? "

"אתה אחי, זה לא אמור להזיז לך מה אני לובשת, אתה לא חבר שלי" אמרה בעצבנות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"אתה אחי, זה לא אמור להזיז לך מה אני לובשת, אתה לא חבר שלי" אמרה בעצבנות.

" 'סעמק איתך" מילמלתי בעצבנות ויצאתי החוצה.
היא יצאה אחרי למכונית. ואחרי נסיעה שקטה של שלוש דקות הגענו.
"אני לא מבין בכלל מאיפה את משיכה את הבגדים האלו" מילמלתי לעצמי.

"תישארי בסביבה, עוד בערך שלוש שעות חוזרים הביתה." אמרתי והתרחקתי.

היא לא ביזבזה שניה והיא הלכה לעבר כמה בחורים, ראיתי אותם נוגעים בה בצורה שאני הייתי רוצה, למען האמת זה הציק לי מאד לראות אותם מנשקים את החזה שלה ומקיפים עם ידם את חזה. רציתי להעיף אותם לעזעזעל ולקרב אותה אליי ולעולם לא לשחרר.

משהו בטסה היה מיוחד היא לא הייתה כמו כל שאר הבנות שיצאתי איתם , אותה באמת אהבתי, למה הכל מסובך הלוואי שלא הייתה אחותי החורגת למרות שגם אם לא הייתה אני לא בקטע של חברה אני יותר מזיין וזורק.

היא מוציאה אותי מדעתי ומטריפה אותי, היא כל כך מושלמת! אבל אני פוחד לפגוע בה ולישבור אותה.

היא הסתכלה עליי וראתה שלא הפסקתי להביט בה למרות שמלא בחורות דיברו איתי לא התייחסתי אליהן, העיניים שלי יישארו על טסה.

היא ניגשה לעברי ושמה את ידיה על כתפי
"אתה בסדר קייל?" שאלה בדאגה, אף נערה בכלל לא דאגה לי בחיים רק דאגה לכך שתקבל זיון טוב.

"כ-כן, מצטער שהטרחתי אותך לבוא" אמרתי.רגע מה אמרתי?שאני..אנייי מצטער???
"אין בעד מה אני תמיד יהיה שם בישבילך, אני אחותך" אמרה.

"כן....זאת בדיוק הבעיה" מילמלתי.
היא השפילה את מבטה, "אל תחשבי עליי. לכי, תעשי חיים" אמרתי והוא חייכה

"תהנה" אמרה והסתובבה ללכת לרחבת הריקודים .

My step bro-#גמורWhere stories live. Discover now