טסה:
יש לי מבחר יחסית גדול של בגדי ים אבל בסוף בחרתי ביקיני שחור.
(זה שבתמונה למעלה)
לבשתי מעל זה שורט קצר שכמעט ולא כיסה כלום וחולצת בטן של אדידס.
לקחתי משקפי שמש והכנסתי לתיק צד קטן בנוסף לכל הדברים ששמתי שם.
יצאתי מחדרי וירדתי במדרגות.
"קייל אתה מוכן?" צעקתי מחפשת אותו בחדרו אבל הוא לא היה שם וגם לא בסלון.
בחיי שאין לי כוח לחפש אותו בכל הבית הענקי יותר נכון האחוזה הזאת!
חיפשתי בכמה חדרים בקומה השניה ואז עליתי לקומה השלישית וסוף סוף מצאתי אותו בחדר כושר שלו. הוא היה בלי חולצה וידיו מאגרפות בחוזקה את שק האיגרוף.
הוא הסתובב כשהבחין שניכנסתי וגיחך כשראה שאני שוב בוהה בשריריו .
"אני מוכנה" אמרתי.
"סוף סוף חשבתי שהיום הזה כבר לא יגיע!" אמר בציניות ואני בתגובה גילגלתי עיניים.
"טוב יאלה זזנו?"שאלתי לאחר שתיקה קצרה.
"כע,רגע" אמר והסתובב ללבוש את חולצתו.
יצאתי מהחדר והרגשתי את מבטו על ישבני כשאני מסתובבת לצאת.
"יוווו שוב פעם!אין לך מכנס קצר יותר?!"אמר בכעס.
"טוב קייל די אתה לא אבא שלי!" עניתי גם אני בכעס.
הוא התקרב אליי עוד והתאפקתי לא לטרוף את שפתיו.
"סעמק את לא יודעת כמה את עושה לי את זה" מילמל כשהביט בביטני החושפה ובשורט הקצרצר שלי ונשך את שפתו. חייכתי והוא הצמיד אותי אליו ואחז בישבני כדי שאכרוך את רגלי סביבו. כרכתי את רגלי סביבו והרגשתי שעומד לו חבטתי בחזהו וציחקקתי "מה עשיתי שעומד לך ככה?" שאלתי עדין צוחקת.
"חייכת את החיוך הסקסי והמושלם שלך" לחש לי באוזן בכל מגורה.
"אז תחליפי את המיכנס?" שאל עושה פרצוף חמוד כזה של ילד בן שלוש.
הרמתי גבה "אתה מודע לזה שכל החברים שלך במילא הולכים ליראות אותי עם ביקיני" אמרתי והוא עשה מבט כועס.
"טוב אז לא נלך לים" קבע.
"אוקיי אז כל החיים אני לא אלך לים רק ביגלל ש...אממ.. אח שלי לא מסכים לי" אמרתי ומיד הסמקתי כי רציתי להגיד חבר שלי .
אני לא יודעת מה אנחנו וזה משגע אותי!!!
חבר וחברה אנחנו בטוח לא!
"טוב בא ניצא כבר!"אמרתי בקול של ילדה בת חמש כשהיא מתלוננת.
"אני מוותר לך על המיכנס רק כי הולכים לים" אמר.
"כן אמא" אמרתי מגלגלת עיניים והוא גיחך .
יצאנו וירדנו למכונית שלו הפעם זה היה "bmw" שחור בלי גג.
ניכנסו והעברנו את הנסיעה בצחוקים וכשאנחנו שרים את מה שיש ברדיו ושמים על פול ווליום.***
קייל:הגענו לים משהו כמו אחרי רבע שעה.
יצאנו מהמוכנית כשראינו את חבריי וחבריה ניגשים אליה. בין חבריה ראיתי את אותו בחור שהיא באה לחבק באותו היום ושרציתי לקרוע לו את הצורה.
היא ישר התנפלה עליו ועל עוד מישהי.
"אשלי!" שמעתי את טסה צורחת וקופצת עליה בחיבור.(החברה הכי טובה של טסה למי שלא זוכרת ).
נתתי חיבוק גברי לכל חבריי וכמה חיבוקים לידידות שלי. טסה הביטה לכיווני בזמן שחיבקתי עוד אחת מהידידות שלי 'מאיה'.
ראיתי כמה מהחברים שלי מתקרבים לטסה ונותנים לה חיבוקים וצוחקים איתה.
"לא אמרת לי שאחותך כזאת כוסית" אמר לי ג'ייק החבר הכי טוב שלי.
משכתי כתפיים, לא בידיוק היה לי מה לענות חוץ מ-כן היזדיינו כמה פעמים...אז פשוט לא עניתי.
הייתישבנו ודיברנו. חברים שלי אהבו את החברות של טסה וניסו להתחיל איתן.
ורוב החברים שלי ניסו להתחיל אם טסה, זה הציק לי אבל אין בידיוק משהו שאני יכול לעשות עם זה היא לא מחויבת לי .
ראיתי את אחד מחבריי שואל אותה עם היא רוצה להיכנס איתו ועם עוד כמה מחבריי ואשלי למים והיא הנהנה לחיוב.
ידעתי שליאו (חבר מאד טוב של קייל ) לא באמת רצה להיכנס פשוט הוא וכל הבנים רצו ליראות את טסה בביקיני.
רציתי לעוף איתה מפה אבל היה מאוחר מידי היא הורידה את החולצת בטן ואת השורט הקצרצר שלבשה וכל החברים שלי שרקו והביאו לה מחמאות על הגוף שלה והיא רק הסמיקה ומילמלה תודה.
היא ניכנסה איתם לים וראיתי אותם עושים מלחמת מים. הורדתי את חולצתי ואחרי שראיתי שכל הבנות בוהות בי מהופנטות ניכנסתי למים גם אני והצתרפתי למלחמת מים שלהם.***
טסה:
כל היום רק ראיתי זונות שנמרחות עליו ומנשקות אותו והוא לא דחה אותם! הרגשתי צביטה בלב אבל ידעתי שאין בידיוק מה לעשות חברים שלו יחשדו עם ידחה אותם. חייכתי לעבר קייל כמה פעמים בלי שחברינו יראו.
נישארנו עד הלילה בים עד שכולם התחילו להתפזר ואז נסענו הביתה. הנסיעה הייתה שקטה שנינו כעסנו על אחד השני.
בגלל שנמרחו עליו זונות אז גם אני יכולה לשחק את המשחק שלו וללכת עם חבריו.
הגענו הבייתה והלכתי ישר לחדרי שכבתי על המיטה שוקעת במחשבות רבע שעה עד שהחלטתי שאני מסריחה מהיום וצריכה לקום להתקלח. יצאתי מהחדר והלכתי לחדר אמבטיה המשותף שלי ושל קייל שצמוד שלדלתינו וראיתי את קייל יוצא מהמקלחת כשמגבת סביב מותניו , הבטתי בשריריו וגופו המוחטב בשערו הלח והפרוע ונשכתי את שפתיי.
"את עוד תמשיכי לבהות הרבה?"הרים גבה ושאל בשעשוע.
"לא" עיניתי מיד והסמקתי. עקפתי אותו ובאתי להיכנס לחדר אמבטיה אך ידיו עצרו אותי והוא אחז בי וסובב אותי אליו.
"אנחנו צריכים לדבר" קבע.***
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...