טסה:
ירדנו מהאוטו והלכנו לקנות כרטיסי כניסה.
אחרי זה נכנסנו ללונה פארק.הלכנו קודם לבית רוחות רפאים שהיה עוד יותר מפחיד בלילה.
חיכינו בתור הארוך עד שליאו דיבר.
"אוי עכשיו נצתרך לשמוע את הבנות הבכיניות האלו צורחות למה דווקא לכאן?" ליאו התלונן."נראה לי אתה היחיד שתצרח פה" אמרתי.
"חח בטח, באוי מתערבים על 20 דולר שאת צועקת" אמר בגאוותנות שעיצבנה אותי."מתערבים" אמרתי ולחצתי את ידו.
"אחי התערבת עם הבחורה הלא נכונה הסיכויים שטסה תצרח זה כמו הסיכויים שאני יבכה" ליאם אמר.ניכנסנו לבית רוחות רפאים והתחלנו ללכת וראינו כל מיני דברים מפחידים מסביבינו
באנו לרדת במדרגות ופנינו ששחקן אחד מפחיד פתאום יצא מאיזה ווילון וכמעט כולם צרחו חוץ ממני מליאו ומקייל ומגייק.אחרי עוד כמה פעמים שבאו אלינו בובות עם סכינים ובובות שהפחידו אותנו המתקן הסתיים ופשוט התאפקתי לא לצרוח.
"הוצאת לי את האוזן ליאן" ליאו אמר לה אחרי שצרחה בפעם המאה.
"אני מחכה 20$ שלי" אמרתי בגאוותנות מזויפת וליאו גילגל את עיניו והוציא שטר של 20."טוב אפשר לחשוב זה לא היה מתקן כל כך מפחיד" אמר.
"חח ברור אחי בואו נעשה כאילו לא שמענו אותך צורח בפנים" קייל אמר.
"היה לי משהו בגרון" ליאו אמר וקייל צחק.
"כן בטח" .לאחר שהלכנו על עוד כמה מתקנים ורכבות הרים התחלנו לחפש את הרכבת הרים הבאה.
"טס, אני יודעת שהבטחתי ללכת איתך לכל המתקנים ביחד כי כולם פה הולכים עם החבר שלהם אבל אני רוצה פעם אחת ללכת עם ליאם, תשלימי עם קייל אין ברירה אלא אם כן את ממש רוצה שאני אבוא איתך" אמרה אשלי.
"לא זה בסדר לכי תהני" אמרתי לה והיא קפצה עליי בחיבוק.
"תודההה פשוט גם הבטחתי למעיין וליאם שאני יעלה פעם איתו פעם איתה" אמרה.
חיכינו בתור עד שהגענו וכיוון שכולם ישבו ליד חבר שלהם אני ליד קייל.הוא התישב לידי ולא דיבר.
חיכינו עד שהרכבת תתחיל לנסוע כמה דקות.
"קייל" קראתי והוא הסתכל עליי במבט אדיש.
"דיי קייל בבקשה!אתה רוצה שאני אגיד לך את האמת אז הנה-"***
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...