chapter ~29~

3.5K 130 17
                                    

אז החלטתי לרשום עוד פרק..
תודה על כל האצבעות ותגובות אני ממש מעריכה את זה.
תגיבו ותצביעו אם אהבתם
אוהבתת המווון!!!
~~~
קייל:

"אני אוהבת אותך, בכל החודש וחצי הזה עדיין אהבתי אותך בחיים לא הצלחתי לשכוח ולעבור הלאה אבל ידעתי שאתה לא מעוניין,

אתה לא מבין כמה אני מתה לנשק אותך אבל אני לא רוצה להפגע שוב אני רוצה שתנשק אותי כי אתה באמת אוהב אותי ולא כי אני מושכת אותך אבל אני לא מסוגלת אני מפחדת שתפגע בי שוב " אמרה והשפילה את ראשה,הרמתי את ראשה בסנטרי.

"טסה תמיד אהבתי אותך, אני מצטער ששיקרתי לך עד עכשיו אבא שלי איים עליי שאם אני אהיה איתך הוא יהרוג אותך כמו שאמר, וכמו שהבטחתי לך אז שאני יגן עלייך זה מה שעשיתי לא הפרתי את ההבטחה שלי והגנתי עלייך הייתי חייב אני מצתער " אמרתי לה.

"תגיד אתה דפוק איך לא אמרת לי דבר כזה?" אמרה בכעס והמתקן התחיל אז צעקתי שתשמע אותי.

"אמרת שאת לא אוהבת אותי אז לא יכולתי להרוס לך,מגיע לך מישהו טוב יותר ממני"
"אז בגלל זה וויתרת עליי?" אמרה בכאב.

"בחיים לא וויתרתי ולא אוותר עלייך! היום בו אוותר עלייך זה היום בו אפסיק לריב איתך על כל דבר קטן כי אכפת לי ממך ,אני אוהב אותך ואני רוצה שתיהי רק שלי לתמיד אני לא מסוגל בלעדייך"

"אני לא מסוגלת להפגע שוב" מלמלה בשקט שהמתקן עצר, ירדנו ואמרנו לאחרים שהתקדמו וניפגש איתם עוד עשר דקות במקום של הזיקוקים.

"אני כל כך מצטער שהייתי טמבל ואבדתי את הדבר היחיד שאני אוהב בעולם המזויין
הזה" אמרתי ונשקתי לראשה.

היא חייכה חיוך קטן עצוב.
"כל פעם שניסינו ליהות יחד זה לא עבד כל פעם משהו אחר הפריע, מה גורם לך לחשוב שהפעם זה יעבוד?" שאלה.

"אני לא מבטיח שהכל יהיה מושלם, אבל אני מבטיח שלא משנה מה יצוץ הפעם נתגבר על זה יחד אני יעזור לך ואת לי, אני אוהב אותך ואני מבטיח לשמור עלייך תמיד לא משנה מה,אני לא מסוגל יותר בבקשה אני רוצה שתיהי רק שלי כואב לי בילעדייך כל שניה וכל דקה" אמרתי.

"גם אני אוהבת אותך,יותר מידי האמת" אמרה ואני חייכתי חיוך גדול.
משכתי אותה אליי לחיבוק והיא הניחה את

ראשה על חזי ואני עוטף את ידי סביבה בחיבוק דוב.

עמדנו ככה חבוקים איזה 5 דק' עד שהתחלנו ללכת לעבר האזור שקבענו להיפגש שם עם כולם.
***
טסה:

הוא בא להחזיק בידי ולאחר שעטף את ידו בידי אמר,
"את קרה,קר לך?" שאל ולא חיכה לתשובה אלא מהר הוריד את מעילו ושם את מעילו עליי.
"לא קר לי" שיקרתי לא רציתי שיהיה לו קר.

"את שקרנית גרועה" אמר.
"נו באמת לא קר לי" התעקשתי שיקח את המעיל.

"אני לא רוצה שיהיה לך קר מלאך שלי" אמר ועשה פרצוף חמוד, הוא לקח את המעיל והכניס את ידי בתוך השרוולים ולבסוף סגר את הרוכסן ואחרי זה התחלנו ללכת לעבר המקום שבו קבענו להיפגש עם כולם.

"הנה הם!" מעיין קראה מרחוק.
"כמה זמן?מה עשיתם כבר?" אשלי שאלה ותקעה בי מרפק .
"לא עשינו כלום" אמרתי בתמימות.
"מאמינה לכל מילה" אמרה וגילגלתי את עניי.

"חזרנו" אמרתי לאשלי בשקט שחיכינו שהזיקוקים יתחילו.
היא קפצה עליי בהתרגשות.

"יווו אני מקנא בך שיש לך מישהו כמו קייל, עשיר מפנק ואבירי" אמרה.
"חכי שלירון ישמע על זה" אמרתי.
"טוב מה את רוצה קייל הרבה יותר שווה מלירון" אמרה.

"מאיפה זה בא?אתמול אמרת שלירון יותר שווה" אמרתי לא מבינה .
"טסה תפסתי את לירון עם עוד מישהי" אמרה בעצב.

זה לא הגיע לאשלי,אשלי תמיד דואגת לכולם

"למה לא אמרת לי?" שאלתי.
"כי לא רציתי להרוס לך את חג המולד והנה סתכלי בגללי עכשיו הרסתי לך עד שחזרתם ליהות ביחד את וקייל" אמרה בעצב.

"תגידי את צוחקת?לא הרסת לאף אחד, חוץ מזה שמההתחלה לא אהבתי את לירון את צריכה לצאת עם מישהו יותר חמוד, כמו ליאם הוא בול בישבילך" אמרתי לה בניסיון לעודד אותה.

"ליאם ואני יוצאים ביום שלישי הזה" אמרה בחיוך.

קפצתי עליה בחיבוק.
"ידעתייי ראיתי את זה מההתחלה" אמרתי בחיוך מנצח.

הזיקוקים התחילו והלכתי לעמוד ליד קייל, כשראה אותי עטף את ידו סביב מותניי וקירב אותי אליו.

הזיקוקים היו מושלמים וחלק מהזיקוקים היו בצורת הראש של מיקי מאוס.

הזיקוקים היו מושלמים וחלק מהזיקוקים היו בצורת הראש של מיקי מאוס

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

קייל הסתכל עליי כמה שניות ארוכות והפניתי את ראשי להסתכל עליו.
"מה?" שאלתי כשהמשיך להסתכל.
"את כל כך מושלמת איך זכיתי במישהי כמוך?"

חייכתי אליו ופנינו התקרבו לנשיקה.
שפתיו נחו על שפתיי והוא נישק אותי בעדינות ומצץ את שפתיי.לשונו מחפשת כניסה לפי ואני פותחת את פי מאט לאשר לו כניסה לפי.

כעבור שניה לשונו חודרת לפי ומסתובבת סביב לשוני במהירות.
לאחר דקה וחצי הוא נשך בעדינות את שפתיי התחתונה והתנתקנו כי היינו חייבים אוויר.

"וואו זאת חתיכת נשיקה שחקת אותה אחי, ניראה לי שכל הפארק ראה אתכם כבר סופסוף התנתקתם יא מגעילים " ליאו אמר.

קייל גילגל את עיניו.

אחרי שעלינו לעוד כמה מתקנים החלטנו לחזור הביתה.

***

My step bro-#גמורWhere stories live. Discover now