קייל:
בחיי שהיא מחרמנת אותי, במיוחד עם השמלה הזאת. הלכתי לעבר קייסי (סתם זיון טוב ).
היא התקרבה אליי בחיוך.
"מה קורה בייב?" לחשה לאוזני ומתחילה לנשק את צווארי.
"סתם , את יודעת" אמרתי. לא סבלתי את קייסי, אבל הייתי צריך זיון דחוף כדי לא לזיין את אחותי, טסה.פאק איך זה נשמע .
דחפתי אותה על המיטה בחדר שעלינו אליו, מהר מאד ירדו כל הבגדים מאיתנו.
נישכבתי מעליה מחכך את איברי באיבר המיני שלה ובלי להזהיר חודר אליה בכל החוזק.גניחות נישמעות מפיה,
"אההה.כן..כן קייל...בייב חזק יותר...אההה..פאק, קייל "*****
טסה:
לאט לאט איבדתי בעניי את קייל, ראיתי אישה הולכת לעברו , לוחשת לו דברים באוזן והוא מיד עולה אחריה לחדר אחד.
נאנחתי.
"הו טסה!אני כל כך שמחה שהגעת" אשלי אמרה. אשלי היא חברה מאד טובה שלי שהכרתי בחודש הזה שאני בלוס אנג'לס.
"אשלייי!!!" חייכתי וחיבקתי אותה.
"אז? מה קרה?" שאלה בדאגה.
"כלום" עניתי ומשכתי בכתפיי. "נווו..., תספרי לי!""אני לא יודעת, פשוט...אח שלי, אני חושבת ש ...,עזבי לא יכול ליהות" מילמלתי.
"אני יודעת למה את מתכוונת אח שלך באמת אחד החתיכים" היא תקעה בי מרפק.
"אני לא אוהבת אותו! אם כבר אני שונאת אותו אבל שראיתי אותו עם בחורה , קינאתי אני לא יודעת משהו השתבש בי לגמרי.."
היא משכה אותי לחיבוק .
"אני מאד מקווה שלא התאהבת באח החורג שלך , מה ניראה לך שההורים שלכם יחשבו?" היא אמרה ברצינות.
"לא יודעת, עזבי אני כנראה עייפה מכל המסיבה הזאת, אני ילך לחפש את קייל ולהודיע לו שהלכתי" אמרתי.
"בהצלחה טס, חולה עלייך" אמרה והפריחה לי נשיקה.
*****
חיפשתי את קייל כמעט בכל הבית, עליתי למעלה ושמעתי גניחות של בחורה.
לא יודעת מה עבר עליי אבל פשוט החלטתי להיכנס באמצע.גם אני יודעת אני מטומטמת אבל פשוט רציתי ליראות אם קייל זה ששם.
קייל הסתכל עלי המום אבל אז הוא חייך חיוך משועשע.
לא הוא לגמרי מפגר,ואני לגמרי, למה ניכנסתי?"מה קורה טס? " הוא היה הראשון ששבר את השקט.
"אמממ...באתי ל..להודיע לך..ששש..אני עייפה..אז הלכתי" גימגמתי .אלוהייייים!!! איזה פאדיחות."גמאני חוזר תני לי שניה" אמר. הנהנתי מהר ויצאתי.
הרגשתי כל כך מטומטמת ברחתי בריצה מהבית. איזה מטומטמת אני! כמעט חשבתי שיש סיכוי שהוא אולי אוהב אותי, טוב למה ציפיתי אין לו שום מחויבות אליי, גם לא יהיה לו הוא רק אחי החורג.
צפירות של מכונית נישמעו מאחורי, ישר הבנתי זה קייל.
"היי! אמרתי לך תני לי שניה , למה ברחת?" שאל במבט מודאג.
"אני...אני לא יודעת.." השפלתי את מבטי.הוא יצא מהמכונית ומשך אותי לאוטו.
"הכל בסדר, טס ?" שאל.
"כן" עניתי. "עוד פעם המשחק הזה?כבר סיכמנו שאת שחקנית גרועה, שפכי, מה קרה?""תקשיב לי ותקשיב לי טוב, אני לא יודעת באיזה סרט אתה חי אבל אני לא חייבת לך שום הסברים, אז פשוט תעזוב אותי ותחזור לזיון המטומטם שלך!" התנפלתי עליו.
הוא גיחך.
"אז בגלל זה את עצבנית, את לא באמת חשבת שיכול לקרוא בינינו משהו, חוץ מזה אני לא אוהב אותך ואני די בטוח שאת שונאת אותי, גם אני לא חייב לך שום הסברים על חיי האישיים ומותר לי לזיין מי שבא לי מתי שבא לי" צעק עליי בדיוק שהיינו בכניסה לבית.
"אני שונאת אותך!" צעקתי ועליתי מהר לחדרי.
בכיתי שם כל הלילה. למה שאני בכלל אבכה בגללו אנחנו מכירים בקושי.
למה מכל הבחורים החמודים מגיע לי את המעצבן הזה? אני לא סובלת אותו.
***
התעוררתי בבוקר למחרת כשיד של מישהו מלטפת את פניי. בחיי עם כמה שאני שונאת את קייל הוא יודע איך להעיר בצורה הכי נעימה שיש.
.
"אני קמה" מלימלתי וראיתי שהוא ללא חולצה הסתכלתי כמה שניות על השרירים היפים שלו והוא רק חייך.קמתי בעצבנות לחדר אמבטיה שצמוד לחדרי. הוא הלך אחרי. הסתובבתי אליו בעצבנות. "מה עכשיו?" שאלתי.
"אני לא מבין אותך, למה נפגעת ממני אתמול, את כבר ידעת שלא ניהיה ביחד ו.." קטעתי אותו."גם אם היית הבן אדם האחרון בעולם לא הייתי יוצאת איתך, לא ניפגעתי ואני לא כועסת אז פשוט תתחפף לי מהחיים כבר" אמרתי לו.
הוא משך בכתפיו באדישות. "אז אני מניח שאנחנו בסדר, טס?"
גילגלתי את עניי "כע, מה שתגיד".
"ידעתי שנפגעת" מלמל.
"לא ניפגעתי!!עכשיו צא" צרחתי עליו.***
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...