טסה:
"הלכתי היום לחבר שלי שטסתי אליו טיסה של שעה , כי הוא מסנפרסיסקו ו...ומצאתי אותו שוכב עם" הדמעות שוב עלו בעניי כשניזכרתי במה שראיתי.
"עם מי?"שאל בדאגה.
"החברה הכי טובה שלי!" בכיתי על תוך חזהו כשאני עדיין יושבת עליו והוא עוטף אותי בחיבוק.לא אהבתי את קייל, ההפך שנאתי אותו , אבל כרגע הוא מראה לי צד שונה שלו צד חמוד כזה ומרגיע, כאילו שבאמת אכפת לו ממני.
"המזדיין הזה" קייל מלמל לעצמו.
חייכתי חיוך עצוב כשהוא מוחה את דמעותי."היי תיסתכלי עליי" אמר כשהרים את סנטרו בידי.
"אם את שואלת אותי תישכחי ממנו, אם הוא מספיק אדיוט בישביל לפספס בחורה כמוך הוא אדיוט! אבל במקום לשבת פה ולבכות אנחנו ניקח תמונות ביחד ונישלח לאינסטגרם כדי להראות לו שלא אכפת לך ממנו ועברת הלאה, ואז תיראי איך הוא יבוא אלייך על ארבע." אמר קייל.הנהנתי.
"לכי ותלבשי את השמלה הכי חשופה שלך"
ציווה.
"טוב" אמרתי. "תיהי מוכנה עוד שעה" אמר.
~~~~~~
התקלחתי , ולבשתי את השמלה הכי חשופה שיש(בתמונה )👇החלקתי את שערי ובקצוות עשיתי ביביליס עדין. יתאפרתי אודם אדום מסקרה ואייליינר .
ירדתי למטה רואה את קייל בהלם מהשמלה ועיניו תקועות בשדיי.
"העניים שלי כאן למעלה" חייכתי והסמקתי.
"שאמרתי תילבשי חשוף, לא היתכוונתי לזה שעוד שניה לא אתאפק ואקרע ממך את השמלה הארורה הזאת, תיזהרי אני עוד עלול ליתאהב בך" אמר וקרץ.יצאנו החוצה וניכנסנו למכונית👇
"וואו למבורגיני,אתה כזה טחון" מלמלתי.
"ואת זוכה לנסוע בה אם נער החלומות שלך" אמר וקרץ.
"חבל שהוא לא פה" אמרתי, והוא צחק.
איזה צחוק מתוק יש לו.~~~~~
קייל:
"תודה" אמרה בדרך למועדון עדיין במכונית.
"על מה?"שאלתי אותה.
"שעזרת להשכיח ממני את ליאם, האקס שלי".
"אין בעד מה מותק" אמרתי לה.
~~~~ירדנו למועדון, ולקחנו כמה תמונות ביחד אני והיא. היא לקחה עוד כמה תמונות עם בנים אחרים שנימרחו אליה ולא הפסיקו להסתכל על חזה, לא פלא אני בעצמי גם עוד שניה תולש ממנה את השמלה הזאת.
אני הלכתי לירקוד והיא הלכה אם הבנים
האחרים שנימרחו עליה. הרגשתי צביטה קטנה בלב.מה יש לי אני מכיר אותה רק שבוע, מה הילדה הזאת עושה לי!?ראיתי אותה נידבקת לבחור אחד והוא אוחז ביישבנה, היא צחקה ואמרה "דיי,תפסיק"
הבנתי שהיא שיכורה לפי מבטה.ניגשתי אליה, הבחור נעץ בי עניים.
"אתה לא רואה שאנחנו באמצע!"צעק עליי.
"אה כן?!באמצע מה לנצל אותה, אתה לא רואה שהיא שיכורה!" אמרתי והעפתי לו בוקס והוא התקפל על הריצפה בכאב."בואי"אחזתי בידה של טסה.
"לא ,אבל אני נהנת!"אמרה בקול של ילדה בת שלוש. "נוו...טסה בואי" אמרתי בחוסר סבלנות.
"טוב רק אם תצתלם איתי עוד תמונה אחרונה לאנסטגרם, בישביל ליאם" אמרה ועשתה פרצוף חמוד."טוב,מה את רוצה שאעשה?"שאלתי.
"תנשק פה,ואני יצלם" אמרה והצביעה על החזה שלי.
"את שיכורה, את לא באמת רוצה את זה" אמרתי לה."אני כן, נו בבקשה" התחננה .
אם זאת הייתה מישהי אחרת כבר מזמן הייתי עושה את זה ,אבל כיבדתי את טסה יותר מידי.פשוט התאפקתי לא לקחת אותה ולזיין אותה כל הלילה.עמדנו מחוץ למועדון ואני עדיין מחליט אם להקשיב לה.
"אני יודעת שאתה רוצה את זה גם" אמרה וחשפה לפניי את חזה הערום. היא צחקקה כשראתה למה היא גרמה לי."קדימה, למה אתה מחכה?"ציחקקה.
התקרבתי אליה ונשקתי לפטתמה שלה, מוצץ ולבסוף נושך, אנחת עונג יצאה מפיה והיא לקחה מהר את התמונה.חזרנו הביתה כשכל הדרך אמרה שטויות שחלקם לא הבנתי,עזרתי לה ועלינו לחדרה.
"קייל, חכה לי כאן אני הולכת לשירותים שניה" לאחר דקה יצאה מהשרותים, התקרבה אליי ולחשה באוזניי:"אתה יודע, מתחת לשמלה הזאת אני לא לבשתי כלום".
התאפקתי כל כך לא להוריד לה את השמלה המזוינת הזאתי."לעזעזל איתך" צעקתי ,לא הצלחתי להתגבר על היצר המיני שלי ומשכתי את שמלתה מעלה.
באמת היא לא לבשה כלום מתחתיה. דחפתי אותה למיטה ועליתי מעליה מנשק את צווארה נשיקות איטיות וממושכות. אחרי זה נישקתי את שפתיה ברעבתנות ואחזתי בשדיה.לעזעזל היא אחותי!אם לא הייתה אחותי הייתי מזיין אותה כבר מזמן.
"לילה טוב טסה, אני לא מתכוון לעשות לך משהו מעבר לזה" אמרתי לה.
היא פיסקה את רגליה מאט, וזה הספיק כדי לשגע את דעתי. "תיתלבשי" אמרתי לה והוצאתי לה פיג'מה מהארון.
"ככה אני ישנה בדרך כלל" אמרה והצביעה על גופה הערום. פאק ,איזה מושלמת!"לא את לא, את שמה פיג'מה אם לא את תתקררי, וגם כשמישהו יבוא להעיר אותך בבוקר הוא יקבל התקף לב." שיקרתי לה , ידעתי שאם אלך לישון במחשבה שהיא ערומה לא אצליח לישון אלא אם כן אזיין אותה.
" אז,אני רוצה לישון אם החולצה שלך" אמרה
זה טוב יותר מכלום, לא כך?
פשטתי את חולצתי והלבשתי לה אותה.
"עכשיו,לילה טוב יפה שלי"אמרתי ונשקתי למצחה.
"לילה טוב חתיך" קרצה אליי,ונירדמה תוך שניות ,אחרי שבהתה בשרירי ביטני והעבירה את ידיה על חזי ושרירי.~~~~~
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...