chapter ~6~

7.7K 184 9
                                    


טסה:

כל היום הייתי הרוב במיטה. לא רציתי מסיבה על הראש מחר אבל לא רציתי להגיד לקייל.
הוא בא לבדוק עליי כל בערך שעה והביא לי תרופות או אוכל ושתיה.
עבר היום כך שאני רק במיטה ושלא נתחיל בזה שהקאתי כבר בפעם השניה היום. ציפתי מקייל שיגעל ממני , במקום הוא רק דואג לי כל היום.

~~~

קמתי בבוקר למחורת , מרגישה את ידיו של קייל על מיצחי כדי לבדוק כניראה אם עדיין יש לי עדיין חום. "טס את מרגישה טוב יותר?" שאל בדאגה, אף פעם לא חשבתי שקייל המעצבן והמגעיל הזה ידאג לי.
הוא הוריד את ידיו ממצחי. "אלוהים את רק רותחת יותר" אמר.

אחרי שכל היום בא ודאג להביא לי תרופות ואוכל הוא הלך לקנות אלכוהול ועוד דברים למסיבה.

***
קייל:

הגיע 11 בלילה ואנשים כבר הגיעו.
כמובן שעדיין הלכתי לבדוק על טסה כל שעה וחצי בערך. רקדתי עם מלא בחורות כוסיות, עם חלקם עליתי לחדרי לזיין אותם.
אחרי זמן קצר נזכרתי שלא בדקתי על טסה כבר איזה שלוש שעות. עליתי בכדי לבדוק עליה וראיתי אותה לבושה בשמלה שחורה צמודה עם מחשוף למעלה.
(זאתי שבתמונה למעלה👆)

'סעמק היא עושה לי את זה!
בהיתי בה מהופנט מיופיה המסנוור כמה שניות. "אז את מרגישה יותר טוב? " שאלתי. "כן" היא ענתה.
"חשבתי לרדת קצת למטה" הוסיפה.
"בטוחה את רק עכשיו..." התחלתי והיא הניחה את ידה על כתפיי "זה פסדר, אין לך מה לדאוג" אמרה.
"מי אמר שאני דואג?" אמרתי בקול קר ויציב , אני חייב להזכיר לעצמי שהיא אחותי.
היא גילגלה את עניה. "טוב ירדתי" אמרה.
"חכי" אמרתי ותפסתי בזרועה בעדינות.
"מה?" שאלה במבט מבולבל. "תישארי יחסית תמיד קרובה אליי,  כולם שם שיכורים ו..." היא קטעה אותי שוב.
"אני מסוגלת לדאוג לעצמי" אמרה ויצאה מחדרה.

***

טסה:

ירדתי למטה, קייל מאחורי עדיין המום ממה שאמרתי לו , אני מודעת לזה שנשמעתי כפוית טובה הוא זה שטיפל בי ביומים שהייתי חולה בהם.
הסתכלתי על כל הבחורים שהיו ניראים שיכורים על השכל. למרות כל הבחורים החתיכים שבאו לפרלטט איתי ועם רובם זרמתי, קייל הוא היה הבן אדם הכי חתיך שאני מכירה אף אחד אף פעם לא עקף אותו ביופי.

ראיתי עוד גבר ניגש אליי. "אז מה קורה בובה?" התקרב כדי לתת לי חיבוק והרגשתי את ידו על התחת שלי ומהר נתתי לו סטירה.
"מה ניראה לך י'סוטה!" צעקתי עליו והתקדמתי לצאת למרפסת לישאוף קצת אוויר. אולי לרדת למסיבה הזאת הייתה טעות אחת גדולה? במילא אני מרגישה עדיין קצת לא טוב. "הי!" שמעתי קול צועק לי מאחוריי ואותו בחור ממקודם מתקרב אליי. "מה עכשיו!?" שאלתי אותו כולי רותחת מעצבים עליו. " אלוהים את כל כך סקסית שאת עצבנית!" אמר וחייך חיוך שיכור. "סליחה באוי נתחיל מהתחלה" אמר והושיט לי את ידו כדי ללחוץ אותה "רון" אמר לי את שמו. "טסה" לחצתי לו את היד וגילגלתי את עניי. באתי להשתחרר מרון וראיתי שהוא לא הרפה מידי. "ולאן ניראה לך שאת הולכת ?" חייך חיוך לא מובן כשאני מנסה להשתחרר והוא בלי בושה מסתכל בשדיי.

"טוב עזוב" אמרתי בעצבים.
"לא נירא לי" אמר והצמיד אותי אליו עוד יותר לוחץ על ידי בחוזקה. "נו די אתה מכאיב לי" אמרתי מסתכלת על האדום בידי שמחר בטח יהפך לכחול. "את יודעת על מה אני חושב עכשיו?" שאל כשחיוך גדול מרוח על פניו.
"לא, וגם לא בא לי לדעת" אמרתי בעצבים עדיין מנסה להשתחרר. מה ניראה לבן אדם הזה. הוא התעלם מהתשובה שלי. "כרגע אני חושב על חמישים דרכים בהם אני יכול לזיין אותך הכי חזק והכי מהר עד הבוקר" בלעתי את רוקי והוא רק מקרב אותי אליו עוד יותר.
"נו דיי לא חסר במסיבה הזאתי בחורות לך תזדיין איתם ותעזוב אותי בשקט יא חתיכת סוטה" צעקתי עליו. "דיי תעזוב אותי אתה מכאיב לי!" כל היד שלי שרפה.
"היא אמרה שתעזוב אותה לא?" שמעתי קול מוכר מאחוריי. יכול ליהות שקייל בעצם מגן עליי? תוך שניות הידים של רון מועפות ממני ואני מרגישה את קייל מחזיק את ידי ומקלל את רון. "כואב?" שאל לוחץ בידי. "לא" שיקרתי. אחרי שהייתי מגעילה אל קייל לא הייתי מסוגלת להסתכל לו בעניים. הוא לחץ על עוד מקום בידי "אחחח" צרחתי מתפתלת מכאבים. "הבן זונה הזה" מילמל לעצמו וכעבור שניה רץ וניכנס הביתה. ניכנסתי אחריו שומעת אחרי כמה שניות צעקות של בנות. איכשהו ניכנסתי בין כל הקהל שיתאסף סביב קייל ורון וראיתי את רון על הריצפה מדמם קצת וקייל מעליו ממשיך להחטיף לו.

"בן זונה מה ניראה לך שאתה נוגע לי בבחורה שלי?" שמעתי את קייל אומר. הרגשתי עיקצוצים נעימים בכל גופי, הוא קרא לי הבחורה שלו? קייל הבחין בי מסתכלת עליו המומה והוא רק קורץ לי וחייך חיוך ממיס אליי כאילו כלום לא קרה והם לא הולכים פה מכות . קייל מחטיף לרון עוד בוקס בבטן. "סליחה לא ידעתי שהיא תפוסה" אמר בקול מתחנן שיפסיק.
"דיי קייל , אל תירד לרמה שלו הוא לא שווה את זה" אמרתי מנסה להפריד בינהם.
"תבקש ממנה סליחה" בעט בו קייל בפעם האחרונה. "סליחה סליחה!"אמר מרים את ידיו כנכנע.
הנהנתי. "וזה לא רק לי לא מתנהגים ככה לבחורות או לאף אחד" הוספתי.
הוא לא ענה קייל בעט בו שוב ואז הוא ענה " צודקת לגמרי " אמר וחיוך עלה על פני "יופי עכשיו עוף לי מהפרצוף" הצבעתי לעבר הדלת.
"אני עוד עלול להרוג מישהו מעצבים" מילמל קייל לעצמו. חבריו של קייל התקרבו אליו ובחנו את גופי ללא בושה. "תפסת לך כוסית הא?" אמר אחד מהם וקייל עשה לו פרצוף עצבני. "צחקתי צחקתי" אמר כשראה שקייל עוד שניה הורג אותו.

"באוי איתי" ציווה ואני הלכתי אחריו למטבח. הוא הוציא קרח ושם על ידי האדומה כחולה. "איזה טיפש אני לא הייתי צריך להקשיב לך הייתי צריך להיצמד אלייך בכל מקרה" אמר. הרגשתי שדיבר לעצמו יותר מאשר אליי. "איך היד? יותר טוב?" שאל בדאגה. "פסדר" שיקרתי. פחדתי לענות שעדיין כואב לי אחרי שפירק לרון את הצורה. "אני עוד אהרוג אותו"אמר. "תודה שהגנת עלי" התקרבתי לקייל לתת לו חיבוק קטן על זה שעזר לי ובמקום לקבל את החיבוק הוא רק הרים אותי ואני כרכתי את רגליי סביבו מניחה את ידי סביב צווארו.

הוא אוחז בישבני כדי שלא אפול ומתקרב לתת לי נשיקה בפי. לאחר שניה של היסוס החזרתי לו נשיקה כשהרגשתי את לשונו מנסה להיכנס פתחתי מעט את פי כדי לאשר ללושונו להכנס לפי. לשונו מסתובבת סביב לשוני בצורה מסחררת ומהירה. כבר לו הרגשתי את הכאב בידי רק את שפתיו הממכרות ואת הריח המושלם שלו. הוא עבר לצווארי מנשק מסניף ומוצץ. הרגשתי שמצא את הנקודה הרגישה בצווארי. "ק..קייל" ניפלטה גניחה קטנה מפי. הוא עצר וחייך "כן ,ככה אני רוצה לשמוע אותך צועקת את שמי" הנהנתי במהירות ולאחר שניה עלינו במדרגות והוא השכיב  אותי על מיטתו .
"אין לך מושג כמה את מחרמנת אותי" לחש בקול נמוך וסקסי.

***

My step bro-#גמורWhere stories live. Discover now