chapter ~17~

4.1K 122 4
                                    

טסה:

כיסיתי את עצמי בשמיכה מהר כשליזי (העוזרת של טסה) פתחה את הדלת בבהלה ויצאה מהר.

"שיט" מילמלתי לעצמי.
קייל התלבש מהר נשק לראשי ויצא מהחדר ואחרי שתי דקות ליזי נכנסה.

"סליחה..פשוט שמעתי צרחות ו.." התחילה ואני קטעתי אותה,
"לא זה פסדר את תגידי להורים שלנו?" שאלתי אותה למרות שכבר ידעתי שלא תגיד כלום ליזי היא חברה טובה בישבילי אני סומכת עליה.

"ניראה לך!ברור שלא!" אמרה.
"אז.." התחילה לאחר שתיקה קצרה.
"את וקייל הא?" שאלה מופתעת.
נאנחתי "ניראה לי" אמרתי.

"למה ניראה לך? אתם מאוהבים"אמרה.
"ההורים שלנו.." אמרתי והיא הנהנה בהבנה.
"הם יצתרכו לקבל אותכם מתישהו, חוץ מזה את וקייל הכי חמודים ביחד!" אמרה בהתלהבות כמו ילדה בת שלוש ואני צחקתי.

"ככל שתגידי להם מהר יותר את תגמרי עם זה כבר" אמרה ואני נאנחתי, ידעתי שהיא צדקה.

**

ההורים שלנו חזרו הביתה, ואימי קראה לנו לבוא לארוחת ערב. אימי התיישבה ליד דרייק ואני וקייל מולם אחד ליד השני.

התחלנו לאכול וכל הארוחה אימי ודרייק דיברו וצחקו כך שבכלל לא שמו לב אליי ואל קייל.

"אז אני רואה שאתם מסתדרים יפה ביחד" אמא פנתה אלי ואל קייל.
"אה, בערך" אמרתי והוא מהר והנהן להסכמה.

ידו של קייל נחתה על ברכי והוא התחיל ללטף שם. "אז לאיזה מלון הלכתם שהייתי בבית חולים?" אמא שאלה וקייל ענה לה ואח"כ ידו עלתה ליריכיי ליטפה וידו המשיכה לזחול לאיבר מיני.

אמא הסתובבה להגיד לדרייק משהו ואני העפתי לקייל מבט רצחני.
הוא הסתכל עלי בשעשוע והמשיך ידו נכנסה לתחתוניי ואני העפתי את ידו מהר.

"אז ילדים, איך היה פה בחופשה שהלכנו?" שאלה וידו של קייל מהירה לחזור תוך שניות ידו ניכנסה לחוטיני השחור שלי והוא חדר אלי עם ידיו יתאפקתי לא לגנוח ופשוט בלעתי רוק.

"היה..היה..ב..סד..ר" גימגמתי מנסה כמה שיותר שזה לא יצא כגניחה, ואני מרגישה שהאורגזמה ניבנת בתוכי ואני עומדת לגמור מול אימי ודרייק.

"הכל בסדר טסה?" אימי שאלה.
"כואבת לי הבטן אני חושבת שאני אלך לישון" אמרתי.

"גם אני חושב שנלך יש לנו..עיניינים לעשות" דרייק אמר ומשך את אימי אליו אני וקייל עשינו פרצוף ניגעל וגם קייל עלה.

ניכנסתי לחדרו של קייל בעצבים.
"למה עשית את זה?!" שאלתי בעצבים.
"את מה עשיתי?" שאל בתמימות כאילו לפני שהיה בארוחה לא חדר אליי עם ידיו מול הורי שיכלו ליתפוס אותנו.

שילבתי את ידי בכעס .
הוא התקרב אלי והחזיק בפניי ונישק לקצה אפי. "את יפה שאת עצבנית זה רק מוסיף לך מראה סקסי" אמר ואני חבטתי בחזהו וכמובן שזה לא הזיז לשור הזה.

"זה לא פייר" אמרתי בכעס.
"מה לא פייר יפה שלי?" שאל.
"שאנחנו לא יכולים ליהות ביחד" נאנחתי.

קייל:

ידעתי שאם אגיד לה שעוד מאט אני אצתרך ליהות ראש המאפיה של העולם התחתון או שבכלל אגיד לה שאני מהעולם הזה היא לא תרצה אותי ואולי זה טוב יותר ככה.

אני לא רוצה להכניס אותה לכל העולם המסוכן הזה.

**
טסה:
ירדתי למטבח בלילה כששמעתי ליחשושים, התחלתי לחשוב שזה גנב ירדתי ועמדתי במדרגות מציצה למטבח.

"אתה חושב שזה בכלל מזיז לי תוציא ממנו את כל התשובות לגביי בריאן ואם לא יגיד לך תידאג שיהיה לו מוות קשה וארוך באיסוריים" דרייק אמר. ואז הסתכל על השומר שדיבר איתו.

"כן בוס, ומה אם מדלין היא מביאה עדיין תועלת?"שאל אותו השומר.

"אני אדאג למדלין אתה לך ותוציא תשובות מהשותף שלו" אמר לו דרייק והשומר הנהנן "והילדה שלה?" שאל. "תהרוג אותה,אני מתחיל לפחד שקייל ירגיש אליה משהו ואז ניתקע" אמר בקרות דרייק. "מתי להרוג אותה?" שאל השומר. "יש לך עד סוף השבוע" דרייק אמר השומר הנהן ויצא מהר מהחדר.

מיהרתי לעלות לחדר,אבל הפעם לא החדר שלי לחדר של קייל,אני יודעת שאני אמורה לפחד מקייל,אבל אני סומכת על קייל שלא יפגע בי.
"קייל" לחשתי לו ובכיתי בשקט.
הוא פקח את עיניו באיטיות ושראה אותי ישר היתישב בבהלה ומיהר לחבק אותי.

"מה קרה קטנה?" שאל וניסה להרגיע אותי מלטף את לחיי עם אגודלו.
עדיף שלא אגיד לו . מה עם יחשוב שאני משוגעת?או שבכלל הוא גם קשור בכל מה ששמעתי ואז יהרוג אותי מהר.

מה שבטוח זה שלא יכולתי לחזור לחדרי ידעתי שעם קייל זה המקום היחידי שארגיש בו בטוחה .

***

חנוכה שמח❤😘

My step bro-#גמורWhere stories live. Discover now