טוב אז לפני שאתחיל בפרק אז חברה מאד טובה שלי התחילה סיפור מושלם אז למי שרוצה קוראים לו 'לב שבור' והשם משתמש שלה זה :
book-love123קריאה מהנה, מקווה שתאהבו וחנוכה שמח!!!
אוהבת😘
***
קייל:היא ירדה ממני במהירות והיתישבה במשובה.
מדלין ניגשה לחלון וטסה יצאה אליה.
הם דיברו כמה דקות והיא ניכנסה וכשאמה התרחקה היא הוציאה אוויר ונשמה לרווחה."אלוהים זה היה קרוב!" מילמלה.
"מה היא אמרה לך?" שאלתי.
"היא אמרה שנוכל להתקדם בנסיעה כי היא לא רוצה שנחכה עד שיסיימו לאכול" אמרה.
התנעתי את האוטו ונסענו.***
לאחר שעתיים נוספות הגענו וחצי שעה אחרינו ההורים שלנו.
נישכבתי על המיטה כששמעתי דפיקות ואחרי שניה אבי (דרייק)נכנס.
"איפה סם השכחה?" אבא שאל."למה?" שאלתי.
"אני צריך להוציא ממדלין עוד כמה תשובות" אמר בקרות.
"אתה מתכוון להתחתן איתה?" שאלתי.
"אני מחכה לדעת בוודאות איפה בריאן ואז להעיף אותה, אבל כדי שלא יראה חשוד קודם אציע לה נישאוים ואז אגיד לה שאני רוצה לבטל" אמר ואז המשיך,"עכשיו תפסיק לישאול שאלות אנחנו כל כך קרובים לתפוס את האויב הכי גדול שלנו" אמר,
לאחר שניה קמתי וניגשתי להביא לו את הסם.הוא לקח את הסם. "ו..ומה עם טסה?" שאלתי.
שיט! איזה מטומטם אני.
"הבת של מדלין?" שאל בבילבול ואז המשיך"מה איתה?" שאל.
ניסיתי לחשוב מהר על משהו להגיד.
"היא...כאילו אתה תישאל גם אותה שאלות?" שאלתי."לא ,היא לא מביאה הרבה תועלת, למרות שאני אזרוק את מדלין אז מדלין בטוח תיהיה בדיכאון ותשכח בכלל מטסה ותוכל לקחת אותה למשרתת או לזונה שלך" גיחך.
באותו רגע ששמעתי אותו פשוט יתאפקתי שלא להעיף אותו כל כך חזק שהלוואי וימות.
"אתה לא אוהב את מדלין?" שאלתי אותו והוא גיחך, "מזה משנה אם אני אוהב או לא אני לא יכול לעזוב הכל בישבילה זה עברה על
החוק, במיוחד שאני זה שקובע את החוקים תחשוב איך כולם יראו את זה""אז אתה כן אוהב אותה" מילמלתי.
"אין לך עבודה לעשות?" שאל ויצא בטריקת דלת מחדרי.***
עבר כבר שלוש ימים שבהם לא הייתי בבית כי הייתי במשימה, מצאתי עוד שותף של בריאן (אבא של טסה והאויב הכי גדול שלהם)
והשארנו אותו במחסן קשור עם שומרים שישמרו עליו.אני מחכה כבר לראות את הנסיכה שלי,
אני באמת לא יודע מה לעשות לגביה ומה אבא שלי יעשה לגבי מדלין, ברור לי שהואאוהב אותה ולא יוצא איתה כי בעלה לשעבר הוא האויב הכי גדול שלנו, ואסור להתאהב במי שקרוב לאויב או במי שרק עוזר למשימה כמו מדלין שבכלל לא מודעת לכך שהיא עוזרת, זה החוק ואי אפשר להפר אותו רק בגלל אהבה.לביינתים היא רק מביאה לנו תועלת.
היה רק בן אדם אחד שעבר על החוק הזה, זה היה הדוד שלי ז"ל , הרגו אותו בדם קר רק כי יצא עם דודה של בריאן שבכלל לא הייתה מודעת לעולם התחתון. אז אני בכלל לא רוצה לדעת מה יקרה לי כשהתברר שאני מאוהב בטסה.
***
ניכנסתי הביתה לראשונה אחרי שלושת הימים האלו. עליתי ומדלין ואבי לא היו בבית כניראה יצאו לאנשהו.
עליתי במעלית,
ולחצתי על הקומה השניה.ניכנסתי לחדרה של טסה וראיתי שהיא בטלפון שלה ואפילו לא הרימה את ראשה.
"מה אמא?לא הלכת?" שאלה כשמבטה עדיין בטלפון.
"לא אמא ,קייל" אמרתי והוא הרימה את מבטה וחייכה חיוך רחב חושף שיניים.היא רצה אלי וקפצה עליי בחיבוק אחזתי בישבנה כדי שלא תיפול היא חיבקה אותי חזק והחזרתי לה חיבוק חזק ראשי כבר טמון עמוק בצווארה ואני מריח את הריח הממכר של האישה שלי.
"התגעגעתי אלייך" לחשתי באוזנה.
"גם אני אלייך" אמרה ונישקה אותי בחוזקה החזרתי לה נשיקה והשכבתי אותה על המיטה לא התנתקתי ממנה לשניה.
לשוני חדרה לפיה העמקתי את הנשיקה ונשכתי את השפה התחתונה שלה.הורדתי לה את החולצה וראיתי שהיא מנסה לעזור לי כמה שיותר, חייכתי כשראיתי שהקטנה שלי משתוקקת אלי.
תוך שניות שניניו היינו ערומים וזיקפתי בפתח הכוס שלה אני מנשק באיטיות את חזה.
מלקק ומוצץ לא מפספס שום מקום ומשאיר שביל רטוב של נשיקות לאורך כל הבטן עד שאני מגיע לבטן התחתונה שלה. אני מפסק את רגליה עוד ופניי בין יריכיה מנשקות ומוצצות.היא גנחה בחוזקה כשהכנסתי את שתיי ידי בתוכה שיפשפתי את ידי על הדגדגן שלה עושה מעגלים עם הידים.
פאק היא כל כך רטובה אני חייב להרגיש את עצמי בתוכה ומהר!שכבתי מעליה וסידרתי את איברי בפתח איברה ובאתי להיכנס אליה כשדלת חדרה נפתחה בחוזקה ושנינו הסתכלנו על האדם שעומד בפתח הדלת בבהלה.
***
YOU ARE READING
My step bro-#גמור
Romanceמקום 5# ברומנטיקה 10/1/2018 "את כל כך יפה" אמר מחכך את איברו באיברי. "אנחנו לא יכולים ,תפסיק!" צעקתי עליו. "בטוחה שאת רוצה שאפסיק?" אמר אוחז בשדיי. "לא אכפת לי מההורים שלנו ולא מכל אלו שיגידו שלא נוכל ליהות ביחד,אני לא מתכוון לוותר עליך בחיים" אמר...