17:35

799 67 8
                                    


"אסף" אוהד חזר לדבר במכשיר קשר "איך אתה מרגיש?"

"לא משהו" אסף ענה משתעל שוב

"אתה יכול להזיז בשבילי את אצבעות כפות הרגליים שלך?" נשמעה דממה מהצד השני של הקו ואחר כך תשובה רכה "כן"

"אתה רואה את הבטן שלך?" אוהד שאל שוב

"אאה כן" אסף ענה בשקט, השכפ"ץ עדיין היה עליו אך הוא פתח אותו לאט וחשף את בית חזהו שהיה תחתיו.

"יש עליה דם?" אוהד תחקר

"לא" נשמע קול שיעול נוסף

"איך אתה שוכב אסף?"

"אממ על הגב" אסף ענה חלושות

הוא הרים את השפופרת האדומה שוב צועק "איפה החובש שלי?" אוהד הרגיש שכל עצב בגוף שלו מתוח, הסיטואציה הפחידה אותו כל כך והמשקל על כתפיו הרגיש כמו עדר פילים.

הוא לא ידע מה לעשות, מה לייעץ לאסף, לבקש ממנו להתיישב?, להרים רגליים?, כל הידע הרפואי שלו הסתכם בגרייס אנטומי והאוס.

"אוקיי, אסף אתה יכול להגיד לי איפה את שוכב?" הוא החליט שלתשאל על מיקום היה יותר בטוח, לפחות בזה הוא מבין.

"בחדר" אסף ענה בשקט

"אתה יכול לתאר לי אותו?"

אסף השתעל עוד כמה פעמים "זה חדר שמחובר למטבח קטן, יש בוא כמה מזרנים ושולחן אוכל נמוך, אני חושב שיש גם מקרר או ארון אבל אני לא בטוח מהזווית שבה אני שוכב"

"יופי, מצוין" אוהד עודד את אסף להמשיך

"אני יכול לראות את דלת כניסה וגם יציאה לחדר נוסף בקצה החדר הזה"

אוהד הסתובב מהר לאחור כאשר הוא שמע שמשהו נכנס במהירות לחדר, לבחור היו כותפת של חייל הרפואה אז הוא הניח שזה הבחור שלו הוא חיכה. הבחור נראה קצת גדול מידי מכדי להיות חובש קרבי שהוא ביקש, אבל ברגע זה זה כל מה שהיה לו.

"אסף חכה שנייה, אוקיי?" אוהד ביקש

"אוקיי" הגיעה תשובה מהצד השני

אוהד הוריד את מערכת השמע מאוזניו ופנה לחייל שנכנס לחדר "יש לי פה חייל פצוע בתוך שטח האויב, אני צריך שתאבחן אותו ותגיד לו איך לטפל בעצמו"

החייל עם הכרס הגדולה הרים גבה, "אתה בטוח?" הוא לא הבין איך הוא יכול לטפל במשהו דרך הטלפון, ובטח כאשר אין אף אחד לידו לתת לו הוראות.

"אתה רואה אופציה אחרת?" אוהד ענה לו בטון עצבני

הבחור לקח ממנו את האוזניות מניח אותן על ראשו וכיוון לעצמו את המקרופון "איך קוראים לו?" הוא לחש לאוהד מסתיר את פיית המקרופון

"אסף" אוהד ענה לו בטון רגיל יודע כי אסף לא יכול לשמוע אותו

"אסף, מדבר אבי החובש, מה שלומך?" אבי הקשיב לנאמר מהצד השני של האוזניות מהנהן בראשו תוך כדי ומהמהם. אוהד החליט שהוא חייב להקשיב וחיבר אוזניות נוספות לשיחה

שקר לבןWhere stories live. Discover now