חיכיתם יותר מידי, אני יודעת ומתנצלת שוב,
מבטיחה שהיה שווה לחכות, אוהבת אתכם עד מאוד!
אני
________________________________________________________
אוהד ואסף שכבו מחובקים במיטה, אוהד הניח את ראשו על חזהו של אסף מחבק אותו ביד אחת ואסף החזיק אותו אליו וליטף את ראשו ברכות ביד השנייה. אחרי שהם בילו את השעה האחרונה במזמוזים, נשיקות, חיבוקים וליקוקים הם שכבו להם כך רגועים אחד בזרועותיו של השני.
הם לא הכניסו ידיים לתוך המכנסיים, כאילו היה ברור לשניהם מה הם גבולות הגזרה של המפגש הזה. אולי זה היה קשור למעצור שכל אחד מהם הרגיש סביב סקס עם גבר, האחד מבוהל לחלוטין מהמחשבה והשני מרגיש חוסר ביטחון וערגה.
ואולי זה היה בגלל האחות הרוסייה שמידי פעם שרבבה את ראשה לתוך החדר.
אבל לאחר שהם טעמו אחד מהשני בכל נקודה שהייתה אפשרית ונוחה הם שכבו נינוחים שלובים אחד בשני.
"אסף" אוהד לחש לתוך חזהו החשוף של אסף, הם נפטרו מהחולצות בשלב כשלהו.
אסף הגיב במבט למטה לכיוון אוהד מחבר את מבטיהם יחד "זה מוזר" אוהד המשיך, ליבו של אסף פועם באוזנו כמו מטרונום, מתאים את עצמו להלומות ליבו. גופו בחם של אסף חימם אותו ביותר מדרך אחת. גופו שרירי, חזהו ללא שערות, שביל דק של שיערות ירד מהטבור שלו מטה נעלם מתחת לגומי מכנסיי בית החולים.
"מה מוזר?" אסף הרים גבות בשאלה.
"זה מוזר להיות ההפך" אוהד נשף מאפיו אוויר חם על חזהו של אסף "להניח את הראש על מישהו ולא שמניחים את הראש עלי" הוא עבר באצבעותיו על קווי המתאר של חזהו של אסף מצייר אותו לתוך גופו.
אסף חייך אליו ושילב את ידו באצבעותיו של אוהד המטיילות עליו "מוזר טוב אני מקווה"
אוהד עצם עיניים מנסה לענות על השאלה, הוא נהנה מכל רגע, הוא הרגיש מוגן, אהוב, מוחזק, אבל ביחד עם זאת הוא הרגיש פחות גברי כי הוטמע בו שגבר מחזיק ולא מוחזק. שגבר חזק ולכן הוא לא נותן לאחרים לטפל בו. הוא לא הצליח להחליט איך הוא מרגיש לגבי זאת.
"אמממ רק מוזר" הוא אמר לבסוף מתחמק מתשובה שעדיין אין לו.
אסף אחז אותו יותר חזק מועך אותו אליו קצת "ספר לי, מה עובר לך בראש?" אסף חשש כי אוהד שוב מתרחק ממנו במחשבות על מה יגידו ומה אבא שלו יעשה שיגלה וכל שאר הפחדים המלווים אותו לאחרונה.
"זה מפגר" אוהד מלמל
"שום דבר לא מפגר, תספר לי" אסף ניסה לעודד את אסף
אוהד שוב לקח נשימה עמוקה משחרר את האוויר לאט דרך האף "אני יודע שזה מפגר, ואין לי שום בעיה עם מה שאנשים אחרים עושים אני לא שופט אותם או משהו כזה ולא חושב עליהם שום דבר רע ו-"
YOU ARE READING
שקר לבן
Short Storyאוהד צריך להחזיר חייל שנעלם בשטח האויב, כמפקד במודיעין הוא צריך לעשות הכל בכדי החזיר את אסף הביתה, אז מה זה שקר לבן קטן על מנת לשמור על אסף בחיים? אבל מה קורה כאשר השקר הלבן הקטן הזה גורם לו לפקפק במה שהוא חשב עד עכשיו על עצמו, ועל איך הוא רוצה להמש...