סליחה סליחה סליחה סליחה!!!
אתם יודעים שאני לא כזאת שאני בדרך כלל מעדכנת מהר...
אבל מישהו שבר לי את הלב והיה לי עצוב )-: בחורים יכולים להיות חארות...
אבל עכשיו חזרתי ויהיה לכם אסף ואוהד כמה שאתם רוצים
___________________________________________________
"מיכל... תני לי לישון!" אסף התלונן וכיסה את ראשו בסדין מנסה לגרש את מיכל הקופצנית מהמיטה שלו, היה כבר אמצע הלילה והיא לא הפסיקה להטריד אותו בשאלות על אוהד. שאלות שהוא לא רצה לענות עליהן.
"נו......" מיכל התחננה מושכת את הסדין מעליו, אסף הידק את אחיזתו בסדין מונע ממנה לחשוף אותו לעיניה. הוא ידע שהחיוך המרוח על פניו בכל פעם שהיא שאלה אותו על הנשיקה יסגיר אותו. הוא לא היה צריך להגיד שום דבר, אבל לא בכוונה נפלט לו שהם התנשקו ומאותו רגע מיכל לא הפסיקה לרדת לחייו על מנת שיספר לה פרטים. פרטים שהוא רצה לשמור לעצמו.
"מיכל" אסף ילל בתחינה "תעזבי אותי! תני לי לישון!" הוא קרא לה "איפה האחיות שצריך אותן?" הוא מלמל לעצמו. למה לא מגיעה איזה שהיא אחות שתסלק את מיכל ממנו. הן גרשו את כל שאר המבקרים במחלקה. מיכל הצליחה, לא ברור איך, להשיג אישור להישאר יותר מאוחר. אישור שאפילו ההורים שלו לא קבלו. הייתה לו תחושת בטן שלאחיות בטיפול נמרץ היה יד בדבר.
"אני חייבת לדעת אך זה היה" היא משכה את מילותיה מפצירה בו לגלות את הסוד הגדול "טוב! בסדר אני לא אשאל יותר" היא אמרה בקול נחרץ התרחקה מהמיטה והתיישבה על הכיסא הצמוד למיטה משלבת ידיים ועושה פרצוף נעלב.
אסף הציץ מתחת לסדין רואה את השפה התחתונה שלה משתרבבת החוצה כמו של ילד קטן שלא קנו לו את הצעצוע שהוא רצה "מיכל, נו..." הוא התיישב במיטתו מביט בה בתסכול "אני לא רוצה לדבר על זה, אני רוצה שזה יהיה רק שלי, רק שלי ושלו ביחד"
מיכל הסתכלה עליו ושחררה את ידיה בהפגנתיות נותנת להן לפול לצידי גופה "טובבבב" היא נכנעה
"אבל אני רוצה מתישהו את הפרטים, אם כבר עזבת אותי בשבילו אני רוצה לפחות ליהנות מהפריווילגיה של להיות החברה הכי טובה שלך ולשמוע פרטים עסיסיים, אף פעם לא היה לי חבר גיי" היא אמרה לו בחיוך זדוני "אני רוצה לדעת את כל הפרטים המלוכלכים"
"מיכל... אני לא הולך לספר לך שום פרטים מלוכלכים" אסף נאנח מתיישב בקצה המיטה מולה "אני מצטער שזה היה צריך להיגמר בנינו ככה, אני מצטער שלא אמרתי לך קודם, ואני מבטיח שאספר לך על מה קורה בנינו כאשר אני אדע מה קורה..." הוא הניח יד על בירכה מנסה לעודד אותה
היא הסתכלה עליו בפרצוף עקום "אבל אני רוצה פרטים" היא התבכיינה
"היית רוצה שאני הייתי מספר פרטים על מה שקורה במיטה בנינו?" אסף אתגר אותה
YOU ARE READING
שקר לבן
Short Storyאוהד צריך להחזיר חייל שנעלם בשטח האויב, כמפקד במודיעין הוא צריך לעשות הכל בכדי החזיר את אסף הביתה, אז מה זה שקר לבן קטן על מנת לשמור על אסף בחיים? אבל מה קורה כאשר השקר הלבן הקטן הזה גורם לו לפקפק במה שהוא חשב עד עכשיו על עצמו, ועל איך הוא רוצה להמש...